12.8.12

son yılların balkanları ve orta doğu'yu kıskandıracak havası!


o kadar mutluyum ki anlatamam!
sağdaki la olm bi su verin kuruduk diyen kedi gibi
yağmursuzluktan kurumuştum!


bir fırtına çıktı anlatamam..
anlatamazsam neden burdayım?
elbette mutluluğumu paylaşmak için!


sanırsın ki ocak ayının ortasındayız,
deli gibi yağmur yağmaya başladı,
rüzgar teyzelerin eteklerini başına geçirdi,
 deniz içindekilerle birlikte yola taştı
birilerinin kafasına gözüne bişey oldu mu göremedim ama
denizin üstüne uçan şemsiyelerde birinin sapına tutunabilmek için
herşeyimi verebilirdim! 

bi kahvem eksik.
o da allah rızası için(:







6 yorum:

  1. aa sen ankarada değil misin? deniz ne iş? burada da bir esti bir yağdı çok sevindim =) keşke daha uzun sürseydi ama güneş açtı hemen. aa belki gökkuşağı çıkmıştır ;)
    bu arada mimleri gördüm, teşekkür ederim en kısa zamanda yapmaya çalışacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. angaralıya mı benziyom la o.O

      yok ben ankaraya üç dört kez gitmişimdir, onlarda da "ayy bastı beni burası, deniz yok mu deniz" den başka cümle kurmuşluğum yok sanırım(:

      istanbul'dayım, hayatımın sonuna kadar istanbul'da kalmak istiyorum.. çarpık güzel.. rüya gibi..

      de şimdi istanbul'da değil anamın yanında yalova'dayım hafta içi-hafta sonu dönüşüklü bir program izlediğimden yağmura yalova'da yakalandım. o kadar mutluyum ki!

      mim konusunda da ne zaman istersen yap, istemezsen yapma, ben zorlamış olmayayım hiç(:

      Sil
    2. ama sanki sen hacettepe biyolojiden mezun değil miydin? benim hafızam da iyidir aslında ama yanlış hatırlıyorum muhtemelen.
      aman sen de, havalı istanbullular. deniz yokmuş. :D
      her bir yere yağmış o zaman yağyağmur o zaman ne güzel ^^ şimdi aklıma geldi çocukken yumuşak g'yi düzgün telaffuz edebilmemiz için annem yağ yağmur diye çalıştırırdı bizi, aksanımı yağmura ona borçluyum hehe

      Sil
    3. ben istanbul biyolojiden mezunum, cessie var kanalizasyon balığı; o hacettepe biyolojiyi istiyodu hatta ona yaptığım gevezeliklerden belki aklında kalmış olaiblir eğer tanıyosan(:

      ben de babaannemin sağ elimde sarımsak sol elimde soğan diye sağı solu öğretmeye çalıştığını hatırlıyorum küçükken eskişehir'de. şimdi ben de sarımsak severliğimi ona mı orçlu oluyorum :D etrafımdakilerle bi sıkıntı yaşarsam bu konuda, babaanneme yönlendiricem. oh! bu açığı yakaladığım için çok mutluyum. arada böyle zekiliklerim vardır.

      Sil
  2. öle karadeniz istanbul filan yağmurlu.
    sıcaklar bitiyoo.
    :)

    YanıtlaSil

 
;