31.8.12

içecek askısından havluluk


misafirliğe gittiğimizde
havlu kullanmak en büyük problemlerden biri
neden?
manyağız çünkü.
çık elinde yüzünde suyla, nolucak.

ama yok,
mikrobiyoloji okudun ya;
illa kurulanacak.
sonra milletin kullandığı havlu da olmaz.
evde kullanmıyosun
aman üstünde ne besiyerleri ne koloniler var diye
başkasınınkini mi kullanıcan?

bak işte böyle de bi manyak olduğumdan
ben bu fikri çok sevdim.

kendi evim olsun;
birey sayısı kadar havlu koymazsam
suratımda echerichia coli üresin.
(acaba sibel üresin napıyo şimdi..
hala erkekler on kere evlensin falan mı diyo?)





4 yorum:

  1. Adsız00:47

    çok zekice:):)

    YanıtlaSil
  2. bazı insanların benden farkı bu işte..

    YanıtlaSil
  3. Bu yazı öyle bir yazı ki, kendimi hem titiz hem de pis hissetmeme sebep oldu.....
    Ben evde de hep kurularım ki ama, birinin evine gittiğim zaman da kullanmaktan çekinmem ama. Garip geldim şimdi kendime, amaaaaan olsun. Böylesi de güzel. ehehe.
    Fikir de psikopatça olduğu kadar ilginçmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normali odur belki. ben mikrobiyolog olduğum; üreyecek mikroorganizmaların kaşını gözünü iyi bildiğim için pek karşılaşmak istemiyo olabilirimm kendileriyle(:

      fazla hassasiyet her zaman lüzumsuzdur.. zaten bi komşumuz da bana lüzumsuz kerahat derdi; bak ne kadar haklıymış..

      Sil

 
;