21.8.12

maalesef lanetliyim..

 ekşi sözlük az önce son darbeyi vurdu bana.
zaten oldukça can sıkıcı,
oldukça canı sıkılan,
oldukça kafası karışık durumlardaydım
halime açıklama sözlükten geldi:


en yakınımdan en uzağıma
herkesi
ve en önce de kendimi sorguladığım bi dönem içindeyim.

 elimde imkan olsa,
kimsenin beni tanımadığı bi yere gidip
bi iki ay dönmemek istiyorum.

insanlara anlam verebileyim istiyorum artık
 insanlar sorumluluklarının bilincinde olsun
ya da ben olmayayım,
kafama estiği gibi istediğimi yapabileyim.
pkk'nın da allah belasını versin.

neyse, sen de çok okuma beni.
lanetliyim..







5 yorum:

  1. Hı?
    Sana profilinde belirttiğin adrese mail attım,mühim oku cevapla,lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lanetliymişim..sözlük bile anlamış..

      ben sabah gördüm diğer posta yazdığın yorumu, geç oldu sanırım ama ekledim, bekledim sonra. hemen bakıyorum meyilime

      Sil
  2. Adsız16:07

    sözlükçü:D ne yaptında lanetlendin ahahaha

    YanıtlaSil

 
;