6.8.12

hayat başlıyor..


 belirsizliklerden belirsizlik beğenme halindeyim.
bugüne kadar amaan master devam ediyo işte
iş güç proje diye geçiştirirken
artık hayatımın yönü belli olsun istiyorum.

inancımla ilgili bi durumdan ötürü
bi işe girip harala gürele çalışmaya
para kazanıcam diye kendimi,
gücümü tüketmeye
ve nefsimi şişirmeye pek niyetim yok.
(ouuvv çalışmicam diyo! taşlayabilirsiniz!)

 benim faydalı olmam lazım.
belki bi takım özel projelere girmem,
vakıftı dernekti gezip dolaşmam
sesimi yükseltmem,
sesi çıkmayanlara yardımcı olmam lazım..

ev kadını olamayacağımın bilincindeyim
bu öyle bi cupcake bi börek yaparken
oo ev kadını olabilirim demek gibi birşey değil..

 elbette kendime yetecek kadar para kazanmanın bi yolunu bulurum
bana mesleğimi edindiren allah rızıksız bırakacak değil ya..
 ama kafam o kadar karışık ki..
düşün türkçem yetmiyo anlatmaya, o kadar.

üniversiteye yeni başlamış olmayı çok isterdim,
başka bölüm okuyacağımdan falan değil
yine tek tercih yapar, bölümümü aşkla okurdum
ama düşünmek için dört senem olurdu,
belki bana yardımcı olabilecek insanlar olurdu

aman ne bileyim.
öf içim şişti.
akciğerim tüm bedenimi doldurmuş
içindeki havayı vermemek üzere kendini şartlamış gibi hissediyorum

son olduğunu bildiğim rahat zamanlar geçiriyorum,
bundan sonra onu yapamicam
bunu yapmaya fırsatım olmayacak diye
kafamda sürekli listeler yapıyorum..

alıştığım bi düzenden vazgeçmeye çalışıyorum;
belki on senelik bi düzen..






8 yorum:

  1. Hayat bitiyor elini çabuk tut. Hayatın master'ı zamanla sabit,"yaşamak yani ağır bastığından."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlamasıyla bitmesi bir olacak zaten, biliyorum..

      Sil
  2. Boşluk insanı düşünmeye zorlar,bu yüzden bi yan önce zamanımı doldurmak ve düşünmeme fırsat vermemek için çalışmaya başlamak istiyorum.Seninde dediğin gibi bazen oda boş geliyo(bak yine düşünüyorum)gerçi daha benim üniversite okumam lazım :) bakalım tercih yaptım sıraladım; radyoloji,anestezi,fizyoterapi hangisi kısmet olacak...Bu arada konu neydi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acele etme o zaman, üniversite bitince düşünürsün ne yapacağını(: zaten okurken beyninde onlarca şey döner, muhakkak birine karar verirsin. önünde yıllar varmış daha; allahın izniyle..

      Sil
  3. Eninde sonunda yine sevdiğin işler peşinde olacak bilince sahipsin. Kendini para için paralamamak düşüncesine ben gibi sahip olduğun için alışmak zorunda olduğun yeni düzen bence daha mutlu edecek seni.

    Polyannacılık değil, hissederek söylüyorum, umarım öyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben senin gibi zımbalı yakalar, puantiyeli takılar yapamıyorum ki:(

      Sil
    2. Ben yapıyorum da ne oluyor?
      Bir iş haline dönüştürecek şansa, ilhama, imkana sahip olamadıktan sonra :)
      Ne mutlu ki okuduğun bir mesleğin var semacan :)

      Sil
    3. dur bakalım. hepsi sırayla. ilhamın var yeterince, imkan ve şans da elbet insanlar arasındaki turunda bi ara uğrayacak sana. sabredicez, görücez(:

      Sil

 
;