1.8.12

nikah yalnızca şeker yemek için gidilen bi organizasyondur.

tamamen bilimsel amaçla kullanmamız gereken 
güzide odamızda
fateme'yle birlikte nikah şekeri bakıyoruz.
daha doğrusu fateme bakıyo, ben salça oluyorum.
yan odalarda proflar var, akademik araştırmalar var,
utanıyoruz okuyucu!

neyse,
öyle sempatikler var ki,
dedim şimdi kesin okuyucularımın arasında 
fateme kadar ince insanlar vardır
 sevdiklerinin düğününde nikah şekerlerini kendileri yapmak isterler
fikir olsun fafori olsun(:


6 yorum:

  1. Şu an deşifre olduğumuz için çoook utandım desem de inanmayın:D Okul dediğin sadece bilimin yapıldığı yer değildir aynı anda hayat da öğrenilir diyor bnm şairim;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde sadece hayat öğreniliyo..

      Sil
  2. nikah şekerlerine bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  3. Bu şekerlerin dağıtıldığı bir nikaha kesinlikle gidilmeli.. Bu şekerleri yemeyi geçtim ( artık nası bi fedakarlık yaptım düşün ) ortada bi emek var.. Emeee saygı :)

    YanıtlaSil

 
;