24.8.12

leyla ile mecnun 3. sezon tanıtımı çıkarmış! piii! nası da özlemişim!


önce şunu söylemem gerek,
3. sezonun başlamasına çok üzülüyorum
dizinin bitişi yakınlaşıyo diye..
keşke şimdi ilk sezona başlasaydık..

 sonra şu şekilde devam edicem:
(niye tek tek açıklıyosam..)
abi taam leylayı gönderdiniz
yeri dolmaz dedik

sonra iki tane leyloş birden girdi,
sedef'in kedi canı doldurdu boşluğu


buzdolabı şirin bassın gitsin istedik ama
her ikisini birden göndermek ne şimdi?
gelip zırlasam,
"yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum"
diyeceksin burak aksak; biliyorum..

böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil..

bütün yaz nolucak lan diye düşünürken
(ebet, başka hiç bi derdim yoğudu)
melis birkan'ın suratını gördüm de yüzüm güldü


 bi kere bu kız mecnun'a çok benziyo
sonra sedef'le şirin'in karışımı gibi değil mi?
neyse, milletin kafamız karıştı yeter artık
oyuncuyla oynamayın serzenişlerinin aksine
ben l&m izleyicisinin gayet zeki olduğuna inanıyorum..
istediğin kadar değiştir burakcım.

şimdi geleyim bahsi geçen,
türk tarihinin gelmiş geçmiş en enfes fragmanına:


aksakallı d.d. ne be:D
dede m.d. gibi(:
rezervuar köpeklerim benim!

leyla kamil'in pijamalarını giymiş ya,
gönlümde bi kere daha taht kurdu.

bi de çakma sakallı dedenin
diziden ayrılmamış olmasına çok sevindim.. 

aksakallı'nın sakızı atan mecnun'a bakışına dikkat ayrıca(:

ay daha neler neler yazasım var da
onur ü.'ye, burak a.'ya öpücüklerimi yollarım

eksik bişey var.
çabucak geri dönsünler..




 
 

12 yorum:

  1. süper ya, başlasın hemen:)

    YanıtlaSil
  2. İzleteceksiniz en sonunda ya :) Yarısından adam alıyor musunuz, baştan başlamayalım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almak ne haddimize, yalniz yaridan baslarsan sen kaybedersin(: her bolumunu en az ucer kez izlemis biri olarak soyluyorum bunu.

      Sil
    2. anlar mıyım yoksa yabancı kalır mıyım onu de sen :)
      vakit yok be semam sırada öyle çok izlenecek film ve dizi var ki :/

      Sil
    3. o zaman önce hepsini bitir, sonra l&m'a özel vaktin kalsın, en baştan başla(: yabancı kalmazsın da, hak ettiği bu değil be ponti, içime sinmedi. nası bi manyaksam artık:D

      Sil
    4. hahah nasıl bir bağlılık bu, alabildiğine sevmişin sen :D
      ben de hissediyorum böylesini bazı dizilere karşı :)

      Sil
    5. ben zaten hep alabildiğine bağlanırım. house bittiğinde, ömrüm boyunca doktora gitmeme kararı aldım; gider de hatırlarım bitişine tekrar tekrar üzülürüm diye. himym bitince napıcam bilmiyorum..sanırım ömrüm boyunca takım elbise görmeme kararı alırım barney'i hatırlamamak için..

      ben bu duyguyu ilk süper baba'yla yaşadım. sonra izlediğim ikinci türk dizisi de l&m zaten. biterse eğer, ve hayallerimi yıkmadan biterse, burak aksak'ın en birinci düşmanı olabilirim.

      Sil
    6. ya ben house'un sonunu izlemedim hala, izlemek istemiyorum çünkü ölüm sahnesini gördüm :(

      himym bitmez kolay kolay bu kadar sevilirken :)
      Ama anne anne diye kasmadan güldürseler çok iyi olacak çünkü bozdular son sezonlarda.

      Sil
  3. yaa fragmanı gördüğüm an tekrar tekrar izliyorum . Arada Trt1'i açıyorum reklamda görürüm diye :D Nolcak bilmiyorum. Hasret kaldık artık başlasın yav :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hislerimin tercümanı diyebileceğim bi insan varsa tam şu anda o sensin(:

      Sil
    2. hahahah :) Ne mutlu bana o zaman :D

      Sil

 
;