3.8.12

bi zamanlar resim yapardım..


böyle çok sanatsal değil ama,
beni eğlendiren resimler yapardım..
bi de hedefim vardı imdb top100ü tamamlicam diye kendi yorumumla
(bak bak yorum da yapıyomuş)

işte üstteki gibi bi the good the bad the ugly yapmakla başladım,
sonra bi V geldi,
 arkasından godfather, pulp fiction, esaretin bedeli falan derken
ben listeyi yarıladım
sonra aradan iki üç ay geçti,
boya çekmecemi açınca farkettim ki ben uzuun zamandır resim yapmamışım
he yapıyorum da bi halta mı yarıyo?
yuoo.

ama olsun dedim, daha çok yapmalıyım..
bi marla singer'ım vardı sana göstersem çok beğenirdin
1 ımerikın dalırlık pembe elbisesi,
ağzında sigarasıyla..
bulamadım..






12 yorum:

  1. Adsız22:05

    keşke hepsini göstersen:):)

    YanıtlaSil
  2. AHAHAHAHA, Ugly Betty'e de koptum.
    YAAAAAĞ. Hepsini koysan ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önce hepsini bilgisayarıma atmam gerekir ki, gördüğünüze değmez(: kendi kendime çiziyorum ben, sırf eğleneyim diye. ehehe çirkin betty foreva! hey bedy yu ar bidifful!

      Sil
    2. Ben çok beğendim cidden. "İnsanlar yetenekli be." falan dedim hatta içimden. ahahahaaa. Ama çok uğraştırıcı bir süreç sanırım bunları buraya kadar getirmesi; ama "gördüğünüze değmez" diyerek mütevazilik taslama lütfen. "Onları görebilme şansına sahip kişiler" diye nitelendirseydin bizleri olurdu bak. ehehe.
      Tek çizim yeteneğine de değil lafım, yaratıcılık da katmışsın. Yeteneğini azımsama, derim ben. Devamını da getir hatta. Manyak bir arşiv oluşur zannımca.

      Sil
    3. insanlar diyerek benim şizoid kişiliğimi de işin içine katmış olmandan dolayı teşekkür ederim, hatta ikinci kişiliğim de teşekkür etti sana(:

      yuoo hiç de uğraştırıcı değil atıyosun tarayıcıya, o saniyede bilgisayarda ehehe(:

      ah canım..beni gözünde büyütüyosun..manyak arşiv oluşturup sana göndericem ben ♥

      Sil
  3. Çok beğendim ben :)

    Çok uğraştımayacaksa, diğerlerini de görmek isterim valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara ara postlara serpiştiririm o zaman, üstündeki copyright ibaresinden anlayıp dersin aa bunu semmma yapmış diye(: şimdi bunları bunları yaptım diye yayınlamak istemedim sanki çok bi halt becermiş gibi:)

      Sil
    2. Peki :) Ama yani becermişsin bence. Resim bilgim 2 aylık ismek kursu kadar ama ben çok beğendim yani tekrar belirtmek isterim :)

      Sil
    3. teşekkür ederim, o kadar içten gülümsedim ki gözlerim çizgi halini aldı(:

      Sil
  4. Aaa esaretin bedeli ile godfather'ı çok merak ettim ama şimdi ben, göstermen lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. du göstereyim onları da o zaman

      Sil

 
;