25.8.12

i have nothing.. ..meali: sen yoksan herşey eksik, sen varsan herşey tamam.

demin bir başka postumda
değmesin yağlı boya'nın
daha fazla rock müzik yayınlama temalı yorumunu gördüm
hemen dedim ki ona,
tamam senin zevkine uygun olduğunu düşündüğüm
bişey dinleteyim.

i have nothing geldi aklıma..
(ben seviyorum ya, o da sever kesin.)
tam üzerine de onun

sıkıntısının hayırla sonuca ulaşmasını diliyorum..
bi de bu şarkıyı, onun için.

 

glee'den seçtim,
çünkü gençlik dizilerinden nefret etmeme rağmen
bu dizi bunca yetenekli insanı nasıl bir araya getirdi
çok merak ediyorum..

sevdiklerimin glee coverlarına bakıyorum dönüp,
enfes ulan diyorum.
veletlere bak.

ama orjinal olsun üç kuruş fazla olsun diyenler için
buyrun kafası güzel whitney'den..








9 yorum:

  1. yaw ama sen ne eğlenceli keyiflisin yaw.
    :)
    ben de rocker'ımdır.
    ama daa çok hardçılardan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim beynim dayanmıyo anacım. en enerjik çağlarımda türk sanat müziğiyle, klasik müzikle ders çalıştım, şimdi belli bi volümün üstünü kaldıramıyo. napıcan işte o da öyle..

      Sil
  2. Glee'ye başlayacağım senin yüzünden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başla başla(:

      ço eğlenceli:D

      Sil
  3. Glee denilince ben de akan sular durduğu, beni 15 yaşında bir ergen kıvamına soktuğu için aslında buraya baya cıvık bir yorum girecektim ama arkadaşının durumunu okuyunca yapamadım.
    Umarım tez zamanda dertlerine deva bulur, tanımasam da dua edeceğim onun için, sende fazla üzülme olur mu? Dua edelim sadece ki istediği de bu zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helbette. hepimiz icin ferahliklar versin allah..

      glee de efsane bence..ilk zamanlar donup kendime bunu mu izliyosun lan kapa gitsin dedigimi hatirliyorum ama terapi gibi:)

      Sil
    2. Aynen o ilişkileri görünce izlemekten utanıyordum ama o yetenekli insanlara saygım ağır bastı. Gençlik dizisi deyip geçenler de çok fena kayıpta bence. Yaşasın gliiii, az kaldı geliyor 4. sezon. (burada kafamın üstünde L yapıyorum)(cıvıdım)

      Sil
    3. arkanda sarı duvar varsa tamamdır o L. sahiden yetenekliler.. hele gay olan; vay arkaaş..

      Sil
  4. tesekkur ederim(:

    kosarak gelirim ki;)

    YanıtlaSil

 
;