7.8.12

hem klasik müzik çalar hem ımerikın herkesten.

yok abi.
anlamicam ben bu akademisyenleri.

bizde bi tane var,
ımerikın gibi takılıyo;
okula ilk geldiğinde yar doçtu
toplantılara kot pantelonu beyzbol şapkasıyla falan giriyodu

şimdi de giymiş parmak arası terliklerini
(ıyy erkek ayakları!)
üstünde de kumaş pantolon gömlek
kendini jude law mı sanıyo nedir.

 
yan odalardan birinde,
sıcaktan pişip camı pencereyi açtığımızdan
odadan ses de geliyo

açmış bi klasik müzik
ben ki lisenin başından üniversitenin sonuna kadar
klasik müzikle ders çalışmış insanım,
daha böyle bi melodi duymadım.

bangır bangır beynimi yedi.
kendisinin bestelediğinden şüpheleniyorum!

melodinin çıldırtıcı etkisi yetmezmiş gibi
bi de on beş dakikadır ıslıkla eşlik ediyo..
ıslık sesinden soğudum,
bloğumun adını değiştiricem yeminle. 







 

2 yorum:

  1. :)) herşeye tamamda parlak arası terliğe hayıııır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok. herşey tamam değil. duysan, asla böyle bir müziğe tamam diyemezdin..

      Sil

 
;