24.8.12

bi cevabın var mı okuyucu?


14 yorum:

  1. Çünkü insanlar aptal ve sümüğe benziyorlar. -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağzımda yemek olmayaydı iyiydi:D

      Sil
  2. Kader onları kavuşturmuyor ya :D
    O bir köşede yalnız, öteki şu köşede yalnız.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortadaki su şişesine gitmeyi deneyelim öyleyse..

      Sil
  3. çünkü yalnız kalmak istiyorlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı yaklaşım.. istemeyenler arada kaynıyor bu durumda(: şimdi diceksin ki onların derdi seni niye bu kadar enterese etti.ben de dicem ki, ne bileyim normal değilim ki ben.

      Sil
  4. Adsız02:15

    Saçma gururları yüzünden..

    YanıtlaSil
  5. Bir kısmının egosunu törpüleyip kimsenin mükemmel olmadığını kabul etmesi gerekiyor.
    Bir kısmının aradaki mesafelerden şans eseri kurtulması, bir kısmının daha sosyal, bir kısmının daha asosyal olması ve en büyük kısmının ise inanması gerekiyor, sadece inanması.
    Kalbini umumi tuvalet hale getirmeden bekleyebilen, aşka aşık bir garip göster bana. Nerdeeee...
    Ara ki bulasın, en son bendim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ya(: ben de senden bi önceydim o zaman ehehe:D çok şey lazımmış nan, bırakalım yalnız kalsınlar.

      Sil
  6. Ego çok tatlı ve hayat çok pahalı..hangisini paylaşsın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle on saniye ekrana baktım. lenslerim gözüme yapıştı da gözlerimi kırpmak zorunda kaldım, yoksa hayatımın sonuna kadar kalabilirdim öyle.
      en son ne zaman bi cümlenin doğruluğu karşısında böyle çarpıldığımı hatırlamaya çalıştım, galiba yukarda ponti en son ben diyince ehehe:D yok be, hatırlayamadım. ego çok tatlı, hayat çok pahalı..

      Sil
  7. Sana..http://www.youtube.com/watch?v=f8awsRq0pm0&feature=related

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh god! saçları enfes olmuş!

      ben bu kadına bayılıyorum. yok öyle şarkılarını peşpeşe dinlediğimden değil, ses tonuna, yüzüne, mimiklerine. erkek olsam en dehşetli platoniği ben olurdum sanırım. ne kadar ne kadar ne kadar orjinal bi güzelliği var.. bi de gözleri kahverengi olaydı iyiydi. he dicen ki olsa napıcan? hiç napiyim, sen napıcan?

      Sil

 
;