5.8.12

bir "leyla ile Mİ mecnun" fikir yürütme seansı..

leyla ile mecnun'un 3. sezon fragmanı yayınlandı
nefesimi tutarak izledim,
lan ben bu fragmanı bi yerden tanıyorum dedim


aa aşk-ı memnu'nun bitiş bölümü fragmanıydı
boş evleer boş odalaar
göndermeler göndermeleer falan derken
ekranda beliren dizi ismi birden şaftımı kaydırdı

LEYLA İLE Mİ MECNUN?
nası lan dedim, nası?
ordaki mi ekinin manası ne?!
ama sahiden afalladım..

amcamlardaydım izlediğimde;
kuzenlerimle öyle bön bön birbirimize baktık
elimden kediyi fırlattım bi git dur noluyo diye..

her yer bomboş..kadrodan birileri eksilmesin nolur dedim..
ahmet mümtaz taylan'ı kanal d'nin bi reklamlarında görmüştüm
hemen tüitırına baktım
pazartesi L&Mun çekimlerine başlıyoruz demiş,
ohh dedim derin bi nefes aldım..
yıkılsaydı soğuk mermerlere kalsaydı; ne yapardık..

sonra aklımdan bi takım sorular geçti
(L&M olmasa onların da geçeceği yok..)

leyla ile mi mecnun? dedim
mecnun leyla'nın yanına mı gitmiş?
leyla ile mi?
ee nolucak o zaman?
mecnunsuz izlenir mi diye isyan ederken
okkadar zeki bi ekip ki bu,
ardasız leylasız izlettirdi kendini
bunu da yaparlar mis gibi dedim..

sonra acaba mecnun sadece leyla ile mi mecnun olabiliyo gibi
bişey kastetmişlerdir diye düşündüm
leyla ile mi mecnun?
leylasız olmuyo mu der gibi..
anlatabiliyo muyum yav?
leylalar gidicekmiş gibime geldi,
sedef gitmesin istedim..

 ya da sanki mecnun için sadece leyla yokmuş gibi
binlerce dansöz var hesabı..

off ne çok düşünmüşüm
düşünmekten beynim yandı yemin ediyorum..

melis birkan dahil olacakmış bu sezonda, severim onu ben
burak aksak bi takım açıklamalar yapmış


demiş..

merakla bekliyorum, kafam çok karışık okuyucu..






12 yorum:

  1. selam,
    izlemiyorum ama anlatımın çok hoş'tu,
    güzel pazarlar,
    sevgilerimle,
    şeri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler(:
      sana da güzel pazarlar, pazartesiler, haftalar, aylar, daha mutlu yıllar inşallah..

      saygılarımla mon cherie(:

      Sil
  2. ahahahahaaaa, bu dizi seni kendine baya bağlamış demekk.
    Ben de hiç izlemedim, çok methini duydum ama.
    "binlerce dansöz var hesabı.." ahahahaaaa.
    Kurduğun teori mantıklı aslında; ama diziyi izlemediğimden bir şey söyleyemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var ya, şu blog aleminde leyla ile mecnun'u izlemesi gereken biri varsa o da benimdir. sonraki de kesinlikle sensindir.

      neden biliyo musun? bilmiyosun. bilsen izlerdin. dizinn mottosu "saçmalamak da bir sanattır".. daha ne olsun?

      ama ortadan olmaz, baştan başlaman lazım(:

      Sil
    2. Şu an merakımı cımbızladın....

      Sil
    3. ehehe bütün dünyaya L&M izleticem(:

      Sil
  3. Adsız19:05

    Süper ya bayıldım!

    Leyla ile Mecnun izlenmez mi ya!

    YanıtlaSil
  4. Bir ben izlemedim şu diziyi sanırım. Bir ara çok merak etmiştim hatta indirecektim bölümlerini ama sonra kulaktan dolma leyla öldü mecnun başkasına aşık ediyorlar bilgisini aldım aman dedim sizin yapacağınız diziye, iyi ki başlamamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence asıl o zaman izlemeliydin. çünkü türk dizi tarihini bırak türk yapımcılık tarihinde hiç yapılmamış, hiç yapılmayacak birşey yapıp diziye adını veren karakter olmadan diziyi eskisinden çok daha güzel hale getirdiler.. adamlar sıradan bir ekip değil kesinlikle; hepsinde ayrı deha.. sizin yapacağınız diziye diyeceğim ennn son dizidir. ki ben asla türk dizisi izlemem, daha önce en son izlediğim süper babaydı sanıyorum.. hayranlıkla, hayranlıkla ve hayranlıkla takip ediyorum.. hayatımızın bi parçası artık(:

      Sil
    2. Doğrudur semam şimdi bilmeden atıp tutamam ama ben aşk konusunda her zaman çok hassasım, bu kadar iddialı bir isimle giriyorsan hakkını vermelisin bana göre. Bu kadar ayağa düşürmemeliler aşkı :(

      Hani leylanın ölüm haberini aldığı sahne var ya onu izlemiştim merak edip gerçekten gözyaşlarımı tutamadım hiç karakteri tanımadığım halde çok başarılıydı, sonrasında ne kadar acı çekmiş olursa da olsun yok almıyor aklım onu unutturmalarını. Ne çok yorum yaptım izlemeden :))

      Sil
    3. keşke gitmeseydi leyla, gerçi bu hali eskisinden de güzel ama.. bi dayak olayı olmuş sette, zaten yapımcılarla da davalık üç oyuncu felam felam.. izlesen kimbilir neler diceksin(:

      Sil

 
;