26.8.12

bazı bloggerların milyarlarca takısı olduğunu biliyorum, evet. peki organizerı var mı?

bazen o blog senin bu blog benim dolaşırken
bugün ne giydim ne takındım postlarına rastlıyorum
öyle de peşpeşe oluyolar ki
luuklar, wad ay boğflar falan

napıyonuz anacım bu kadar takıyı demek istiyorum
ama elinin körünü derler,
rezil olurum,
bu riski göze alamam.
yoksa arada böyle sorgulayıcı tavırlarım vardır. 

dedim ki en yardımsever tavrımla;
takıları sergilemek için bi iki bişey vardı
daha derli toplu dursunlar diye
(hepinizin düzeni bana düştü, ebet.)
paylaşayım da
insanlar küpe teki aramakla
karışan zinciri çözmekle vakit kaybetmesin.
(bak hele. sanki kazandığı zamanı bana harcayacak..)






 

14 yorum:

  1. Adsız01:00

    Cevap veriyorum :):) var şekerim..Hani şu kontes gibi kabarık elbiseli olanlar varya ondan :):) bunlarda güzelmiş ama :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oov onlar çok havalı(: geçenlerde mudo'da gördüm şöyle pembe, bin tane kolu var falan ama ben bunu yaparım ki hem bu ne be kız işi dedim bıraktım geri. sebep ne biliyo musun? azıcık gerizekalıyım. beynimin bi tarafı kol düğmelerim, erkek saatlerim var sandı heralde..

      Sil
  2. Benim neredeyse hiç takım yok :(

    YanıtlaSil
  3. Züper. Özellikle çerçeveli olanlar harika. Deneyezaum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin hayal gücün devreye girerse ortaya daha neler çıkar(:

      Sil
  4. birisi bana şöyle kocaman bi takı dolabı hediye etse keşkee! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içi de dolu olsa(: bi de takılara uygun ayakkabılar gelse iki üç tane.. oh god!

      Sil
  5. hah haaaa her kıza lazım.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Mantar panoyu kullanıyorum sadece, ama o ağaç dallarını yapacağım ankaraya taşınınca feci aklımda eskiden beri.
    Ama o da yetmeyecek o zaman ne yaparım bilmiyorum (-_-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin durumun farkli(: senin yakalik, kolyelik, yuzukluk seklinde bi dolu organizer yapman lazim:D

      Sil
  7. Adsız21:45

    lazım kız kısmına bunlar, değerlilerimiz onlar bizim!

    Sevgiler
    pembeeevren.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degerli dedin de merak ettim simdi, olen insanlarin mucevherlerini etrafindakiler paylasiyodur da bijutwri urunlerine noluyo acaba?

      Sil

 
;