12.8.12

hürrem turuncusu halt etmiş. favorim brigitte sarısı.

demin saçımı sarıya mı boyasam diye düşünürken
(ki on günde bir düşünüp, hızla vazgeçerim.)
 biricit bardo'nun ne kadar güzel bi kadın olduğunu farkettim..

evet, öyle sadece düşünürken
birden farkettim.

eğer benim şehla gözlerimi
ruh beyazı rengimi
böyle gösterecekse
(ağzım daha büyük olabilir, evet.)
hemen boyayabileceğime karar verdim.

şimdi on dakikalık bekleme süresindeyim,
vazgeçmezsem bi sonraki postum
hangi saç boyasını önerirsiniz konulu olacak.

saç makyaj bloggerları,
hadi fikir vereceksiniz yine iyisiniz(:







2 yorum:

  1. Adsız15:05

    Noktasi virgulune yaziyi sonuna dek okudum: Şİmdi ben bu mimi nasi yapayim i:((( ortak yonumuz cok:( cokkk. ..bi tuhaf oldm,hatta midem bulandi suan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa biz o.O

      benim de midem bulanıyo, kahve istiyorum ama oruçtan işte..

      Sil

 
;