13.8.12

kız anası, azcık bi bak. kağıt bebek vardı, hatırlıyo musun?

biz küçükken böyle kağıt bebekler vardı hatırlıyosun dimi?
gazeteden falan çıkıyodu
kesip üstünü giydiriyoduk..

az önce dekupaj kağıdı için dolanırken gördüm
 ve dedim ki,
benim kızım olursa bunlardan kesinlikle yapıcam.
hem de kendim çizicem manyak manyak.

öyle mini etekli,
90-60-90 ölçülü
platin saçlı full makyajlı barbieler yerine
efendime söyleyeyim internetten bebek giydirmeler yerine
bunlarla oynasın.

oynamıyosa da kendi bilir haspam!
oyuncak beğendiremiyoruz buna ayol..

neyse şimdiden sinirlenmeyeyim
daha doğmasına var.

ben resimleri ekleyeyim,
sen çıktısını al
kızın oynasın olur mu?

çok var diye küçük küçük ekliyorum,
üstüne tıkla da büyüsün.
 


bunlar da büyüklere(:








41 yorum:

  1. Sema sen benden büyük olduğuna emin misin? o.O
    E ben küçükken de vardı bunlar! Keşke yazıcım renkli olsaydı, çıkartır çıkartır giydirirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 89luyum bebek, eylül 24(: sen küçükken var olması ben küçükken var olmayacağı anlamına gelmiyor bi kere hiç de senin çocukluğuna özel üretilmiş gibi yapma şimdi:)

      hatta annemin küçüklüğünde de varmış, gerçi annemle aramda 16 yaş olduğu için küçüklüklerimiz aynı zamanlara denk geldi diyebilirim.

      Sil
    2. Höö-
      Ne kadar gençmiş annen.
      Annemle aramızda 40 yaş var.

      Sil
  2. ben yaşımı söylesem mi acaba, benim zamanımda da vardı:=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söyle. söylemezsen çok büyük tahmin ederim bak:D

      Sil
  3. 16 yaşmı vay be :) benim 38 yaş var direk torun olarak doğmuşum ahhaha :))şimdi sen hatırlatınca aklıma geldi ben bunlardan saklıyordum ama noldu ki acep, kesin yeğenlerim aşırmış yada yırtmıştır :)) Gerçi arık onların yerini benim için "Sims3" aldı ahahha :) evet 21 yaşındayım ve arada oynuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 23 yaşındayım ve hala oynuyorum! üstelik 24 olmama şurda ne kaldı.. gittim çıkar çıkmaz aldım, üstüne paketler yükledim yok eveningmiş yok weddingmiş petmiş. ama artık ben de olgunlaşıp akranlarımla dostlarımla go oynamak istiyorum. ne bileyim bi satranç falan da olur. bir rasim ozan olmak istiyorum, her b.ku bilen!

      Sil
  4. "İnanamıyorum, bebek giydirme; yihhhuu" dedim bi an işyerinde :)) Oyuncağını bulmuş çocuk gibi sevindim, ilkokul günlerime gittim, o masumiyetimi, annemden paraları alıp alıp, kırtasiyeden Şebnem aldığım günleri hatırladım, burnumun direği sızladı.. Net aleminin en faydalı paylaşımı ilan ettim kendimce :)) Ayrıca kızım oynayamaz ki bunlarla, daha küçük o; ben oynarım onun yerine önce :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D çaktırma bari, ben onun çeyizine yapıyorum de yap yap oyna (:

      ben Şebnem'i hatırlamıyorum ya, akşam gazetesi mi ne veriyodu ben küçükken. posta da olabilir bilmiyorum, nerde antik kuntin iş orda posta zaten..

      Sil
  5. Adsız15:30

    eneeee çok güzel ya bunlar, gazeteler verirdi hafta sonu koşar bayiye kapardım hangisi veriyorsa, hemen yazıcıdan çıkartıcam bunlar, çok sevindim yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: ne mutlu oldum sevindiğine :)

      Sil
  6. Bizim zamanımızda da vardı da çok daha basitti bizimkiler. Desene gene zamane veletleri daha şanslı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zamane veletleri bunları bilmiyo ki..

      Sil
  7. Yaaaaaa o günlere geri döndüm bir an:))Benim kağıt bebeklerim annemden bana kalmıştı düşünebiliyor musunuz annnem şuan 53 yaşında bense 33 o kadar güzel saklamışki benim için.....çok duygulandım yaaaaa

    YanıtlaSil
  8. 9 10 yaslarında benımde vardı ne gunlermıs yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kıymetini bilmediğimiz ne kadar enteresan, ne kadar özel anılarımız var kimbilir.. böyle bişey olacak da hatırlıcaz.

      Sil
  9. sen hep güldürüyosun ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatta aldığım en büyük iltifat olabilir!

      Sil
  10. nuray21:34

    bunlardan d&r!larda hala varr ve harikalar gittiğinızde mutlaka göz gezdirin kitapçık şeklinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla mı ya(: haftada bir d&r ı zengin ederim ama hiç gözüme çarpmadı bak:)

      Sil
  11. Eveeet, benim de şebnem imdi :) senin tevellüt gazeteden çıkan bebek zamanına denk geliyo,bir de bizim gibi şebnemciler var :)) çok güzeel.Çıktı alamam amaa D&R da bakalım bare.Paylaşım için saol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şebnem neymiş ya hangi çocuk şebnem koyar adını aldığı bebeğin(:

      Sil
  12. yeğenlerime acaip hediyeler arıyodum yana döne, nasıl da güzel denk geldi! ama alcide'i kendime saklamalıyım sanırım :) teşekkür ederiz yeğenlerimle beraber önden önden!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: ah rica ederim, ayakkabılarını benim için giydirirsiniz olur biter:)

      Sil
  13. Oyyyy en bir sevdiğim şeydi ya, kazık kadarken bile oynardım ki şimdi ver gene oynarım. Gazeteden çıkardı nasıl hevesle almaya giderdim sabah. Anne olsaydım o bebekler yerine bunlardan yapardım kızıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne olunca yaparsın ki yine:) o bişey değil de ben anne olursam bebeğime yaka ısmarlicam sana ehehe:D

      Sil
    2. semam ömürlük çocuk düşünmeyen biri olarak inşallah filan demiyorum :))
      hayal ettim birden semanın küçüğünden, aynı onun gibi akıl küpü oyy yakaların en şahanesini yaparım ben ona ^^

      Sil
    3. neden ki düşünmüyosun:( ne olurdu arkadaş olsalardı?

      Sil
    4. ben arkadaş olayım ona, olma mı? ^^

      Sil
    5. başına bela olur(:

      Sil
  14. amanın bu postu çok sevdim ben bunlara bayılırdım halende bayılırım ve benim saklama huyum olduğundan benimkiler halen duruyor kızım biraz daha kıymet bilince vericem eline umarım benim oynarken aldığım keyfi oda alır sadece gazeteler vermezdi satın da alınırlardı ve ben alırdım çok hoş olmuş paylaşmann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkiler kimbilir hangi kaynağa fosil olarak takviye oldular:)

      Sil
  15. yaaaağ!! çok alırdım bunlardan. oof eskilere gittim yine ya, ne güzeldi. "hayır ne o nette bebek giydirme oyunları bizim zamanımızda öyle mıydı?" diycek yaşa gelmişiz yalnız farkettin mi? :))

    YanıtlaSil
  16. Mükemmel ya ne oynardık bunlarla gazete falanda verirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize bi tek gazete veriyodu.arada yanlışlıkla elbiseye tutturma yerlerini kesiyodum zırlıyodum kaç saat..kesilmişini verselerdi iyiydi..

      Sil
  17. "Kız anası" deyince direkt üstüme alındım :D
    Biz kardeşimle onları keserdik, arka taraflarına da kendi istediğimiz gibi elbiseler çizip giydirirdik. BAzıları çift taraflı oluyordu, onları sevmiyordum. Kendimiz çizemiyoduk ya. Hala gözümün önünde o tombik çıplak kız. Dantelli, puantiyeli donu vardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kreativite böyle bişey demek ki, ben de kağıtlara elbiseler çizer keserdim ama bebeğin kendi arkasına yeni çizim yapmak hiç aklıma gelmemşti(:
      arada böyle hazırcılıkları vardır. donunun paçaları büzgülüydü dimi :)

      Sil
    2. hazırcılıklarım*

      Sil
    3. Hee büzgülüydü. Buğday tenli bi bebekti. Kısa koyu sarı dalgalı saçları vardı. gugıl amca dedi ki:
      http://urun.gittigidiyor.com/kitap-dergiler/sebnem-kucuk-anne-karton-bebek-ve-giysileri-48239103

      Şebnem! :D

      "Hazırcılıklarım" yazarken zor olmadı mı sana? :P

      Sil

 
;