23.8.12

23ünden sonra altın rengi seven kadın




















19 yorum:

  1. 'Iyyy altın rengi!' diye düşünürken bende nasıl bu kadar sevdim bilemiyorum.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi süre kendime bile itiraf edemedim:D

      Sil
  2. Aynen :D Bende 22 yaşından sonra sevdim diyebilirim, önceden bende ıyy derdim, şaşırıyorum kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız değilmişim, çok mutluyum!

      Sil
  3. 34'nden sonra sevenlere ne demeli?..1:algılamada sorun var.
    2:zevkini belirlemede tembellik
    Hepicine bayıldım o tırnak mı neydi onu sevemedim oradan puan kırdım haberin ola gerisi alaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için algılamada sorun vazgeçilmez cevaptır:D tamam o tırnağı başkasına ayırır gerisini sana yollarım(:

      Sil
  4. Oh la la!! bu gün hediye alma günüm zaten süper mutluyum beybim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden mi? ne mutlu.. benim de bugün kaybetme günüm..

      Sil
    2. Ney..ne kaybettim balım? söyle ablana??

      Sil
    3. söyleyemeeem deerdimiii kiiimseyeeee deeermaaa deeermaaan oo oo oo oo oo oo oo oo ooolmasııın diyee

      Sil
    4. enfes san'at musikisi icra ederim. öyle böyle değil.

      Sil
  5. 11 numaradaki küpeye bayıldım mükemmel :)

    YanıtlaSil
  6. Ben kaç yaşımdan sonra sevmeye başladığımı hatırlamıyorum sanırım nişanlandıktan sonra o kadar kuyumcu gezince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben altın sevmiyorum yalnız, sadece rengini seviyorum bijuteri ürünlerinde(:

      Sil
  7. off semam gel de bana sor 28'inden sonra hastası oldum takı kutumun yarısına hakim oldular ve hızla çoğalıyorlar.
    Eskiden ıyy iğrenç modundaydım, gümüşlerim ile aşk yaşıyorduk. Şimdilerde gene kuyumcu ürünleri cezbetmiyor ama tam da bu koydukların, hele o love bileklik ahhh bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı durumdayım, kuyumculardan iğrenmekle birlikte hayatıma dore rengin tüm zarafetiyle girdiğini farkediyorum.. (sanırsın evime obama gelmiş.)

      Sil
  8. 3. görseldeki arm party'e bayıldım.

    çekiliş düzenliyorum,katılmak istersen beklerim:))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arm pardi miymiş onun adı? vay canına çok mantıklı!

      Sil

 
;