9.8.12

Siz Hiç LSV Dükkan Çikolatası Tattınız mı?


LSV Dükkan yani Lösev Dükkan’ında lösemili çocuklarımızın anneleri kendi elleriyle hazırladıkları organik kurabiyeler ve birbirinden renkli el emeği, göz nuru el işlerini sizlere sunuyor. LSV Dükkan bundan tam 12 sene önce LÖSEV Ankara’da, küçücük bir atölyede 5 anne ile başlayan bir çalışmayken bugün yüzlerce annenin ekmek parasını kazandığı meslek atölyeleri haline geldi. 


Beslenme ile kanser arasındaki yakın ilişkiye dikkat çekmek için kurulan bu minicik atölye, seneler içerisinde azim, sevgi ve inançla büyüdü. Giderek büyüyen ve insanın içini ısıtan bu başarı öyküsü, LSV Dükkan markasını yaratmaya kadar uzandı. Lösemili çocuklarımızın annelerinin umutlarını, hayallerini işlediği, sevgiyle yoğurduğu her bir LSV Dükkan ürünü sevgili çocuklarımızı hayata bağlayacak.



Tüm renkleri ve lezzetleri ile Türkiye’nin her yerinden LSV Dükkan’a www.lsvdukkan.com üzerinden ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz.

Lösev’i Twitter’da @losev1998 hesabından takip edebilir, #LosevHayatVerir hashtag’i ile paylaşımlarınızla destekleyebilirsiniz. 

Bir bumads sosyal sorumluluk içeriğidir.

4 yorum:

  1. fiyuvfit canım benim ya ben seni yeni keşfettim blogunu gezerken bu postuna rastladım anaam bi bakıverdimki beni hislerimi al sen yaz, somebodyyyyy diye iç çeke çeke gezer oldum bu aralar:) ayrıca gotye gerçekten armağan çağlayan.. bugüne kadar senin muhteşem blogunu nasıl keşfetmedim, geçen gençlik günlerime yanarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun zamandır bloggerda sayılmam zaten(: söylediklerinden onur duymakla birlikte, abartıyosun bence(:

      Sil
  2. yorumu da yanlış yere yapmasını da bilmişim meğer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası burası her yer aynı, hepsi babamızın tarlası:) nereye yazarsan yaz görürüm ben. benim adım herşeyi gören kadın!

      Sil

 
;