6.12.12

topuksuz topuklular

geçenlerde kim milyoner olmak istere
topuksuz topuklu ayakkabı giyen bi kız çıktı.

dedim allah kahretmesin.
bi düşsen rezil olucan.
değer mi hiç?
değer mi hiç?
değer mi değer mi değer mi söyle.
ama sesim kötü olduğundan takmadı kimse.

kenan ışık sordu
ne amaçla giydin diye,
 ama kız tatmin edici bi cevab veremedi.
o gün bugündür düşünüyorum okuyucu,
tam olarak ne işe yarıyo
bu topuksuz ayakkabılar?

estetik desen değil,
zarif değil,
şık değil,
bizimla deyil.

bana kalırsa ablanın birinin yürürken topuğu kırıldı,
vay anam yeni bişey ürettim dedi,
biz de bu tuhaf görüntüye
mecbur kaldık.

bu kanıya da şurdan vardım,
hasta yatarken
tv izlediğimden bahsetmiştim ya;
kanal d'de bi programa
bi kadın katılmıştı
dört başka kadına kendini beğendirmeye çalışıyo.

kuaföre gitti saçının yarısını topladılar.
ön kısımları da
tam arkaya doğru toplayacaklar,
zınnn süre bitti.
böyle çıktı kadın:


sonra ısrarla bunun bi moda olduğundan,
günlerce araştırıp
bu modeli yaptırmaya karar verdiğinden
gayet kararlı bi şekilde bahsetti.
herkesi de inandırdı.

işte o an,
kadın aklının nelere kadir olduğunu anladım.
ve hiçbişey eskisi gibi olmadı..

neyse, kendi dramımı geçeyim
gelelim ayakkabılara.


şöyle omuzlarından tek parmağımla itsem
ne süper olurdu
ehehe(:




20 yorum:

  1. Kim milyoner olmak isterdeki kızı bende gördüm. düştü düşecek gibi yürüyordu. Keşke biraz daha çalışıp çıksaydı dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de keşke düşseydi uf ne biçim de gülerdim dedim, azcık insan olsam iyiymiş.

      Sil
  2. Ben de isterim öyle ittirmek :)Muhtemelen giyenler de ; iyi güzel dikkat çektik ama bu ne lan yürüyemiyorum,nereden giydik bunu falan diye içten içe depresif hallere giriyorlardır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi tek yanında abi olan abla mutlu, demek ki destek lazım.

      Sil
  3. Sacını toplatamayan kıza cok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görsen nasıl inandırıcı konuştuğunu, bunun önceden planlanmış, araştırılmış bişey olduğuna nasıl inandırdığını; aman yarebbim dersin benim bu enfes fikirden neden daha önce haberim olmadı. allah nisa taifesinin üfürükçülüğünden korusun.

      Sil
    2. O programlar hep danışıklı dövüş bacım. Yapımcı bi arkadaşım var, ordan biliyorum. Hatta programa çıkanlar da ajanstan geliyormuş, herşey format icabı yani :) söyliyim de halkın aydınlanmasına bi katkımız olsun :p

      Sil
    3. kadınlara olan güvenimi geri kazandım ama bu sefer de aptal olduklarına bi kez daha kanaat getirdim. zira kimse daınşıklı dövüş için öyle tuhaf görünmeye tahammül etmemeli. dur bi dakka. o zaman televisiondaki diğer insanlar?! o.O

      Sil
    4. Bunu öğrendiğim iyi oldu çünkü gerçekten hemcinslerim konusunda feci halde endişelenmekteydim. Ama söylemeden geçemeyeceğim; ben böyle formatın içine... hmmmmmm çöp suyu dökeyim, bol çay suyu olsun içinde bööle... Hı hı evet bunu yapayım.

      Sil
    5. ev annesi olduğun nerden belli. çay suyulu çöp.

      (bkz: ev annesi)

      Sil
  4. Normal değiliz..
    Over!

    YanıtlaSil
  5. hahahah akşam akşam çok güldüm. iki programı da izlemedim ama seynde izlemiş kadar oldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğumun adını değiştirip yayın akışı mı yapsam o.O

      Sil
  6. valla benimde itesim geldi :) hop arkaya :) hahaha saçını yarım toplatan kıza çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülme gülme dene bi. nası özgüven gelmişti. bence güçlü kadının sırrı, yarım kalmış saçla dolaşmasıdır.

      Sil
  7. Şaka gibi ya normalde bi sıçımlık değeri olmayan, kişiliksiz insanlar kaç milyonu kukla gibi oynatıp kendi düşünce,zevk ve saçmalıklarına ortak koştura biliyor :)) bence an acınası şey bu :(
    Topuksuz beyinlerrrrrrrr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi dünya nüfusunun yarısı erkek. ve erkekler beyinden etkilenen bi cins değil. zeka onlar için yüz üstünden doksan dokuzuncu sırada. dolayısıyla dünya nüfusunun yarısını etkilemek çok kolay. bunu etek boyuyla yaparlar, saç rengiyle yaparlar efendime söyliyim böyle saçma icatlarla dikkat çekerek yaparlar. zekayı ön planda tutan maksimum bir milyon beyfendiyi tenzih ederim. ama şöyle de bi gerçek var, erkek egosu zeki kadına tahammül edemez.

      sonra kadın nüfusunun yarısı da erkeklere yaranmak için bu saçma akımlara kaptırır kendini. zeka yok, olsa da sökmüyo. napıcan? anam anam hatuna bak ne giymiş o ne biçim ayakkabı dedirticen.

      sonra kalan kadın nüfusunun yarısının yarısı da, benim gibi dışardan bakar, anlamaya çalışır, ne menem bişeymiş diye oturur post yazar. üstteki gruptan zeka seviyesi olarak çok farklı değil yani.

      son çeyrekse idolümüz. onlar ki bıyıklı ablalar, serra yılmazlar, ekonomistler. onları ne zeka ilgilendirir ne görsellik. ne konuştuklarından ne düşündüklerinden kimse tam olarak birşey anlamaz, dolayısıyla çok zeki sanılmaları kaçınılmazdır.


      bi topuksuz ayakkabıdan dünyanın analizini yaptım ya gecenin bu vaktinde, daha da gözüm açık gitmem.

      Sil
  8. hahah ne güzel anlatmışsın ya çok güldüm :) ben zaten bu topuksuz topuklu ayakkabıyı hadi itelim şunları da yuvarlansınlar ya :))

    YanıtlaSil

 
;