13.12.12

gençken yapamadıysan, yaşlılığında yap bunu okuyucu.







24 yorum:

  1. Çok iyiymiş. :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız23:18

    yapmak gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Hahaha ne güzel teyze ne kadar tatlı öyle ya. Geçnken kıymetini bilip yapmak lazım. Her yaş ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı yav, kolyesine falan baksana(:

      Sil
  4. Gencken yapsan bu kadar orjinal olmaz zaten..60tan sonra yapilcaklar listesine almali hemen..aaa oyle bi listem var mi ki yoksa hemen bununla baslamali hahahayt supper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: hadi bakalım hayırlı olsun, bizle de paylaş eğlenceli fikirlerini

      Sil
  5. sema yapalım mı yapalım mı?! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapalım lan. çok pis gaza geldim.

      Sil
  6. Adsız07:32

    Kadını ne şekle sokmuşlar, garibim o da üşenmeden poz vermiş..Ah teyzem ah senin neyine yaauvv, otur evinde örgünü ör..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada böyle geleneksellikleriniz var hanfendi. valla hiç birileri şekle sokmuş gibi durmuyo bence tamamen kendi isteği(: ama örgü de örsün, giyerim ben.

      Sil
  7. züper züper züper!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: babannemin annesi var bi tane, yüz üç yaşında falan. yapsam mı diye düşünmedim değil..

      Sil
  8. o yarasa maskeyi istiyorum teyze, onu hemen bana ver^^

    YanıtlaSil
  9. neden olmasın ki :))) çok yakışır

    YanıtlaSil
  10. sema bir ara bana bir el atsan olmamı yia :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yavrum.. nedir yardımcı olayım

      Sil
  11. kraltaciyla cok sirin görünüyor
    büyük cocuk yaslilar seviyorum onlari ben
    birazcikda mr been benziyor ninem :)
    sarilabilirmiyim cuvaldizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh bi de öpersen değme benim keyfime(:

      Sil

 
;