19.12.12

lütfen!

şu anda yetkililere isteklerimi sıralıyorum.
 işleri yoksa lütfen gerçekleştirsinler. 
zira çok ihtiyacım var. 
bedeli neyse öderiz. 
küçük hesaplar peşinde olmasınlar.


leyla ile mecnun her bölüm sonunda ağlatmasın.

her mevsim tatlı tatlı yağmur yağsın

sadece kahve içerek de hayat geçsin
kimseyle konuşmayarak da.

giden uzak dursun 

gelen uzatmasın.

doğrular yanlışları götürsün

cern'e cv gönderelim hemen arasınlar
noolur bizle çalışın diye.

herkesin hayatına sadece
kıymetini bilecek insanlar girsin

evrensel dil fatih terim ingilizcesi olsun

dünyanın tüm fantastik kitapları dilimize çevrilsin

en büyük hatalar silgiyle silinebilsin

yaşarken doyamadığımız zamanları
şişeye sığdırıp
ihtiyaç anında çıkarıp kullanabilelim..

içimiz yandığı için
unutuyomuş gibi yapmayalım
cidden unutabilelim

hayatın insan ara butonu olsun

insanlar da kış uykusuna yatabilsin

her sabah üç dilek hakkımız olsun

hiç aksatmadan ibadet edelim 

insan ilişkileri eleştirmeye değiştirmeye dayanmasın

sessizlik çekilmiş cd olsun
açınca tüm sesleri bastırsın

daha kolay olsun

her verdiğimiz yemek siparişinin yanında
hediye nutella gelsin

iyi olmak yetsin

  pamuk şeker pamuktan yapılsın
ismail abi üzülmesin

yirmili yaşlar yirmi yıl sürsün

istanbul daha temiz olsun

patates kızartması 
ağaçlarda sağlıklı sağlıklı yetişsin

tülay eve dönsün
mario oynayan kız oyunu bitirsin
dedeye sahip çıkılsın

beni seven böyle sevsin üstüm kalsın

 annem hiç ölmesin.sevdiklerimin de..

uyuyamıyorum huzurla.
lütfen bi gece biri saçımı okşayarak uyutsun

birileri bu konularda
yetkili mercii olduğunu
ve isteklerimi yapabileceğimi söylesin.

acilen.








6 yorum:

  1. "elifind"15:38

    eleştiriye dayanmayan insan ilişkisi bulursanız sıkılınca bana yollarmısınız?

    YanıtlaSil
  2. sıkılır mıyım bilmiyorum ama klonlayıp gönderirim emin olun(:

    YanıtlaSil
  3. Adsız15:04

    Bütün dünya bir araya gelsek bu isteklerini yerine getiremeyiiz ayrıca bıyık şeklindeki fare çok hoş eyyorlamam bu kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu şekil isterim, bu bu şekil ister bu şekil ister..

      Sil
  4. Adsız19:17

    dedemize sahip çıkalum hhııııhh...

    YanıtlaSil

 
;