6.12.12

günaydın okuyucu ve adrian monk ve engin günaydın!


gmornin okuyucu!
güne harika bi haberle başladım.
dimeli nedir nedir dediğini duyar gibiyim.

şimdi monk'a olan aşkımı duymayan kalmasın.
allahın bildiğini kuldan saklayacak değilim.


monk benim takıntılarımın kaynağı.
sinirli anlarımda gülümsememin sebebi.
başak burcu olsa da
terazi olduğum için gurur duyma nedenim.

 güldürenim, ağlatanım,
tüm bölümlerini hatmetmiş olmama rağmen
haftada bir doz almazsa
ölecek hastalığına yakalandığım.

odadaki en sorunlu ama en akıllı adam.


öğrendim ki,
engin günaydın'ın monk'u canlandırdığı
bi versiyonu burda çekilmeye başlamış.

yeni yılda da ekranlarda olacakmış.

uyarlamalardan nefret ederim.
caanım scrubs'ı doktorlara,
sleepers'ı suskunlara çevirip
rezil rüsva eden zihniyetin ağzına
kaşığın sapıyla çarpasım var.

oturup türk dizisi de izlemem,
l&m hariç.
o apayrı bi olay zaten,
dizi değil.


ama monk uyarlaması beni çok heyecanlandırdı.
işin içinde engin günaydın olduğundan mı,
monk'un kötü taklit edilemeyecek kadar
mükemmel olduğundan mı,
bilmiyorum.

yalnız isme ısınamadım.
"derviş garip" olcamış diyolla.
derviş garip ne allasen?
monk'u çevire çevire
böyle mi çevirdiniz?

 bi de monk'u bilmeyip
türkçe uyarlamasını izlerken
ahaha ne biçim dizi yapmışlar diyen olursa,
çok üzülürüm.
ağlamış gibi yaparım.


neyse dur.
hevesim kırılmasın.





8 yorum:

  1. Adsız08:46

    monk nedir ya ilk defa duyuyorum

    YanıtlaSil
  2. aaa monk çok severim bu haberi duymamıştım bende merak ettim şimdi türk versiyonu nasıl olacak buhran abiyi çok severiz tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bi monkishle karşılaştığım için çok mutluyum(:

      monk olsaydı, itinayla senin "tabiii"ndeki i harflerini siler, bir tane bırakır; benim tüm absürd kelimelerimi düzeltir, tüm yazıları iki kenara hizalar, bloğumu da bi temizler cilalar öyle giderdi:)

      ben ümitliyim, iyi olacak gibi..

      Sil
  3. Adsız08:58

    Türk Monk için Engin Günaydın'dan daha iyi bir aday bulunamazdı.
    Merakla bekliyoruz!

    YanıtlaSil
  4. Adsız00:33

    ben monku alman kanalında izliyorum ve bayılıyorum ama korkarım adrian taklit edilemez..:(

    YanıtlaSil
  5. monk güzel diziydi türkçe versiyonuyla bakalım nasıl içine etcekelr :D

    YanıtlaSil

 
;