18.12.12

mimstone

diğpciğim beni mimlemiş.
çok severim kensini.
bu vesileyle de öpeyim.
:*

içimden bi ses,
bu mimi daha önce sana
başka bi blogger daha yolladı
vaktin yoktu bakamadın
nereye not ettiğini de bilmiyosun
ama
şu an kensine çok ayıp oluyo,
özür dile diyo.

özür dilerim!

eğer böyle bişey olmadıysa da
iç sesimin gözlerinden öpüyorum.

geçelim sorulara.

1- Mantığın mı yoksa
duyguların mı ön plandadır?

ben hep mantığıyla hareket etmek isteyip
duygularına yenik düşen bi insanım.

canımı çok acıtır biri.
seni öyle görmesin
kaldır kafanı, burnunu havaya dik,
onun amacı zaten seni üzmek derim.
ama bunu söylerken
gözlerim şıpır şıpır akmaya başlar.

arkadaşım dediğim insan,
genelde maddiyattan ötürü
çok saçma bi şekilde hakkımı yer.
içine nasıl sindirdiğini anlayamam,
bu insanla görüşmeyi sınırla derim.
ama ertesi gün merak eder
nasılsın diye mesaj atarım.

mutsuz olduğumda
ASLA paylaşmadıklarını bilirim.
mantığım,
o zaman onlara belli etme der.
bırak hep mutlu sansınlar.
ama rol yapamam.

böyle de bi başarısızlık.


2.İnsanlar niye mutlu değiller?
Niye gözlerinin önündeki
mutlulukları görmüyor
ve şükretmesini bilmiyorlar?


bu soruyu üstüne alınmadan üreten,
"insanlar böyle yapıyo"
diyebilen kişiyi tebrik ediyorum.

ben soyutlayamıyorum.
ben de o insanlardanım.

çok güzel bi elbisesi varken
rengi beni açmadı diyebilen,
yüz tane ayakkabısı varken
beğendiği ayakkabının 36sı
mağazada kalmadı diye üzülen,
millet düzgün karakterli bi eş adayı ararken
karakterinde sorun olmayan birine denk gelip
aman da şöyle dedi böyle dedi diye
günlerce ağlayabilen,
kıymet bilmeyi genelde unutan
o insanlardan biri de benim.

başucuma
"nimetleri Allah'a şükrederek
elde tutunuz" yazması gereken..



3.Çok para harcayıp
keşke almasaydım ya da harcamasaydım
dediğin birşey var mı?


ayakkabılarım.
aynı modelin kaç renginden almak
hangi aklın hizmeti?

üniversite üçüncü sınıftan beri
sürekli kendimi dizginlemeye,
almamaya,
ihtiyacım yok demeye çalışıyorum.

ama bulduğum fırsatı da kaçırmıyorum nan.
çok üçkağıtıyım.

kendimi dizginliyo olmama (!)
rağmen,
sürekli ayakkabı dolabımdan
ayakkabılar gönderiliyo,
yenileri geliyo.
valla anlamıyorum nası oluyo.

bi de hiç giymeden yolladıklarım..
biliyorum, israf.
ahh nası üzülüyorum
ekonomiyi bu şekilde kalkındırdığıma.
ama başkasının sevindiğini düşündükçe..


4.Haklı olduğun bir konuda
hakkını savunur musun
yoksa susmak adalet mi dersin?

ne diyosun ya,
haksız olduğumda bile savunurum (:

 susmak adalet değil.
hatta adalet diye bişey yok.

herkesin görüp görebileceği adalet,
karşısındakinin vicdanı kadar.


ben de bi terazi kadını,
bi lady justice olarak
sonuna kadar kendimi anlatmaya çalışıyorum.

ama dikkatini çekerim;
kendimi ıspatlamaya/haklı çıkarmaya değil.
sadece anlatmaya.

benim içim rahat etsin,
ortada yanlış anlaşılma olmasın yeter.
 
(lady justice'in neden bi elinde terazi
diğerinde kılıç olduğunu
hiç düşündün mü okuyucu?)

5.Tok gözlü müsün yoksa
herşeyim olsun diyenlerden misin?

 
herşeyim olmasın.
hayatım sadeleşsin,
sadeleşsin,
sadeleşsin.

kılık kıyafet alışverişinden nefret ederim mesela.
 öyle on tane nevresim takımım
aman kırk bin tane dantelim olsun,
çeyizim eksik olmasın
elalem ne der kadını da olmicam
(kafama bişey düşmezse)

 ama zaaflarım var.
kitaba doymuyorum mesela.
sabah üç tane alsam,
öğlen çıkıp kitap mı alsam diye düşünürüm.

hatta bazen düşünüyorum
çocuklarım olmuş
kitaplarımdan uçak yapıyo.
işte o zaman
güdümlü anne terliğinin
ne işe yaradığını keşfediyorum.

ayakkabı konusunda tok gözlü,
iradeli olmaya çalışıyorum artık.
bi de yer kalmadı evde.
anneyle kavga et et nereye kadar..



mimler bizi daha iyi tanımanız için var.
bizi daha iyi tanımak isteyen
insanlar tarafından üretilmiş halde.

isteyen doldursun;
bana link atsın,
okuyayım mutlu olayım(:

(gökkuşağı mimi de bu akşam geliyo) 




10 yorum:

  1. seni an be an tanimaktan seref duyuyorum
    cuvaldizim benim
    mimlere minnettarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırı bi insanın duyabileceği en mutlu edici şeylerden biri.. çok teşekkür ederim, bilmukabele kelimesini hiç bu kadar içten ve tam anlamıyla kullanabileceğimi sanmazdım:)

      öpüyorum koccaman!

      Sil
  2. sana mail attım.

    YanıtlaSil
  3. ahaha başlık çohoş olmuş. Ayrıca ben de sus-a-mayanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle arada bi gelip benim yazdıklarımı muhatap alıyosun, cevab veriyosun ya önümü ilikliyorum oğ diyır diyorum mazbut dişi gelmiş(: nası seviniyorum ya.

      Sil
  4. kitaptan uçak.
    :)
    sade hayat çok iyi bişi olmalı bence de.
    :)
    kılıcı, haksız olduğunda kendini öldürmek için taşıyor olmalı.
    :)
    sadece anlatmak, yanlış anlaşılmamak için yaptığını tahmin edebiliyorum.
    :)
    haksız olduğunda bile savunmak ha haaaaaa, gevezeyim diyosooon.
    :)
    ivit, ekonomi çarkı dönsün nolcak ayakkabılarınla.
    o kadar oluversin.
    :)
    2. madde. normal insansın işte üzülmeeee.
    :)
    1. maddede sölediklerin var ya, onları okumadan önce de senin tam burda bu maddede sölediğin gibi olduğunu düşünüyodum.
    :)
    1. maddede kendini çok iyi anlatmışsın.
    :)
    sölüyom ya, fazla zeki ve esprilisin. ama insanlarla ilişkilerinde işlemiyoo di mi.
    :)
    buna iyi kalp deniyo. hiçbi işe yaramıyo.
    :)
    bi de, cessie'nin iyi arkadaşın olması çok normal.
    benzeşiyorsunuz.
    :)
    ayrıca, cessie, bence tüm zamanların en iyi blogçusu/insanı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ünlü bi türk düşünürünün dediği gibi; sade ve derin.. geveze bi insan mıyım ya. olmak istemedim hiç, bi dizginleyeyim kendimi; dışardan bakayım bi öyle miyim. öyleysem dönüp ağzıma tüküreyim hatta. hiç hoşlanmam geveze insanlardan..

      normal insansam neden üzüleyim, benim idealimdir normal insan olmak(: fazla zeki ve esprili değilim fazla kendim oluyorum sadece. ve evet, insan ilişkilerinde bu en son olması gereken şeymiş. karşındaki seni her zaman görmek istediği kişi olarak istermiş. kafasındaki profili sağlayamadıysan, ola ki kendi tepkilerinden, fikirlerinden bişeyler sunduysan popolarını dönüp gidiyolarmış. herkes karşısında "kendi olamadığı"nı istiyomuş. hayat zormuş.

      cessie de benim minik balığımmış meğersem ^^

      Sil
    2. tamam o zaman.
      :)

      Sil

 
;