23.12.12

mim - kitap gokkuşağı kulesi

selam coyiler.
naber?

nesrin beni asırlar önce mimlemişti,
kitaplarından bi gökkuşağı yap da
altından geçelim
dünyaya bi de erkek gözüyle bakalım diye.

asırlar sonra fırsat bulabildim de
(kitaplarımı toplamasam bi sene deha beklerdi:)
yapabildim.
rafların tozlu, güneş görmeyen
arka kısımlarında
daha kimbilir neler vardı da
üşengecin gökkuşağı ancak bu kadar..



yukardan aşağıya sıralıyorum;

da vinci şifresi - dan brown
ölümcül - michael palmer
60lar hikaye 70ler terane 80ler Şahane - muharrem kaşıtoğlu
sofie'nin dünyası - jostein gaarder
umuda yolculuk - kim gruenenfelder
elif şafak - aşk
 yeniden gıda raporu (bu renge ihtiyacım vardı)
 şimdi sen gidecen ya,
cehennemin dibine git - erdal demirkıran
the exorcist - william peter blatty
şaşırtan varsayım - francis crick
   kanatlı süvarinin anıları - hulusi üstün
yalancı tanıklar kahvesi - vedat türkali
bahçıvan - john le carre
kemikten dağ - elliot pattison
niçe ağladığında - irvin d. yalom
 hurin'in çocukları - tolkien!
 yasmin - eli amir
siyah - ted dekker
  kurbağa prens - jane porter
 küçük aptalın büyük dünyası - pucca
mükemmel cinayetler - julien salmon
 devr-i tayyip - dr. tamer tahir kumkale
kasaba - richard russo


okuyan herkesi mimledim.
bakalım sizin elinizde neler var..
hadi bakalım(:

bu arada,
bana gökkuşağının renklerini hatırlatan
şemsiyeme de burdan saygılarımı sunarım.


bana kalsaydı,
grilerden siyahlardan
ve yine grilerden oluşan bi gökkuşağı
kulesiyle karşılaşırdın..



 

8 yorum:

  1. esra15:14

    anca bu kadarmı! vayyyyy canına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 26 olsun istedim. eskişehir'in plakası(:

      Sil
  2. Ama ben fotoğrafı göremiyorum.
    Kitapların listesinden neyle karşılaşacağımı tahmin edebiliyorum gerçi:)

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir görüntü, bayıldm.

    YanıtlaSil
  4. Vay anasını! bayıldım.Hem renkler,hem de kitaplar harika kombin :))
    Kendim gibi kitaplarımda mazoşist len,pek bi renksiz :))
    Yalnız bana o şemsiyeyle dolaşıyorum deme,çok pis gülerim -ahanda güldüm :)))))
    Gerçi içerisinde ki,mor'a bayıldım,belirtmeden geçemiciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bi dolaşıyorum ki, her an singin' in the rain söyler gibi, that's amooorree diye bağırır gibi(:

      yağmur bu kadar neşeli bişeyken, yağmur aksesuarı neden neşeli olmasın? siyah şemsiyeleri toplayıp cenaze girişlerinde dağıtasım var zaten..

      Sil

 
;