7.12.12

altını çizdim - leyla ile mecnun 75. bölüm


insanın sevilebilmesi için kendisi gibi
olmaması gerekiyomuş.
herkes gibi olması gerekiyomuş.
ben herkes gibi olmaya karar verdim
-mecnun-


sinemada yeni dalga,
şiirde ikinci yeni,
müzikte caz,
dünyada mekan,
ahirette iman
-ev-


yuh!
otuz bin lira mı?!
üç günlük yemek param o benim!
-ali babaoğlu-


adını bilmediğin birine güvenmeyi bırak,
insan kendine bile
güvenemiyo bu devirde..
-nisan-


 benim bi miktar birikmişim vardı,
yedi sekiz senedir yastık altına ufak ufak atıyodum.
iki bin liram birikti.
onu peşinata saydılar,
gerisini peyderpey ödeyeceğim.
dokuz yüz ay.
yetmiş beş sene sonra ev benim.
-hidayet-


thor'u biliyon mu?
baltalı kahraman.
impara-thor!
-mecnun-


para erdal bakkal'da bozulur
-erdal-


-benim anlamadığım ne biliyo musun?
bu vofır denen şeyi,
hani gofret var içinde çikolata
+waffle?
-heh. onu bulan adam
neyi ararken buldu ki?
-mecnun-


top sakallı dede mi olur ya
ne o öyle fedon gibi
-mecnun-


değer verdim yeteri kadar
artık herkes ederi kadar
-iskender ç.-


bu kadar mı rönesanstan bihabersiniz?
bu kadar mı kübizm bilmiyosunuz?
futurizm dicem,
küfür sanarsınız diye susuyorum.
 -içmayil-


damın akıtsın da
altına koyacak kova bulama
-iskender ç.-


aynı ekmeği paylaşan insanın
sevgisinden zarar gelmez ki..
-hidayet-


günümüzde geçen bir aşk hikayesi.
nadyayla ivan eşek tepmesidir.
küçükken ikisini de
aynı gün aynı eşek tepmiştir.
sonra da ilk bölümde evlenirler
-tolstoy-
 
(bundan sonraki sahneleri
yıldız teknikte çektiklerini gördüm,
ço mutlu oldum:)


ne demişler?
son gülen çok güler.
öyle değil miydi ya?
son gülen hep güler.
böyle de değil miydi?
songüller çok güler.
son gülen şuh güler.
gelin ata atlamış
dimağları patlamış.
-mecnun-





6 yorum:

  1. çok güldüm yaaa valla süperler, süpersin fena takippteyim, iyi geliyorsun bana :))

    YanıtlaSil
  2. aynı yerlere gülmüşüz yine müthiş bi bölümdü:) nası bi kafanın ürünü bu dizi ya:)

    YanıtlaSil
  3. İlk cümle baa da dokandı:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı şeyler için iyi olmak yetmiyormuş..

      Sil

 
;