17.12.12

her güne bi yağmur şarkısı - 4 - it's raining men

bugünün yağmur şarkısını
yolda öküz gibi omzuma çarpıp
bi özür bile dilemeyen amcaya;

artık okuldaki odamızın
onda dokuzunu dolduran
yeni oda arkadaşlarımıza,

fakültenin önünde durmayı unutup
yağmurun altında gidebildiği kadar giden
sonra da bacım burdan geri yüriycen diyen
servis şöförüne,

yine aynı serviste yanımda oturan,
benim oturduğum koltuğu da
kendi bacakları için ayrılmış bi alan sanan;
yerimden kalkıp pergel gibi açtığı bacaklarına
sinirli sinirli bakmama rağmen hiç istifini bozmayan,
bana enayi gibi hissettiren 
inşaat fakültesi mandasına,
dan diye kadınlar tuvaletinin kapısını açıp 
(evet, tam olarak dan diye.)
suratıma bakıp bakıp kapatan
amacını ve  hangi bölümden olduğunu
çok merak ettiğim hocaya,

kısacası ayı taklidi yapıp
gökten yağarmışcasına
etrafımızda miktarı sürekli atan
bazı erkek gruplarına; 
budanmak isteyen tüm odunlara armağan ediyorum.


it's rainin' men!
hallelujah!


bi tane de bizimkilerden gelsin






4 yorum:

  1. Vay anasını ne kadar ince düşünceli insanlar var,yurdum insanı,seviyorum :)
    bende paylaştım bugün en sevdiğim yağmur şarkımı :))

    YanıtlaSil
  2. Adsız18:49

    güzel bi şarkı

    YanıtlaSil

 
;