27.12.12

hadi bloggerlar etkinliğe!

uzun zamandır bloggerda
şöyle bol katılımlı bi etkinlik yapılmamıştı,
ya da yaptılar bana duyurmadılar
hemen atlamayayım katılmayayım diye(:

yeni etkinliğimiz,
bana ayakkabını göster!

ister dolabında olsun,
ister ayağında,
ister başka bi yerde.

fotoğrafını çekiyosun;
linkini veya
smaselcuk@hotmail.com'a meyille
resmini gönderiyosun.

ben yayınlıyorum,
istersen o arada blog tanıtımını da yapıyorum.
bizimlasın veya bizimla deyılsın diyorum.

şaka be olur mu öyle şey(:

27 Ocak'ta random.org'la
katılanlar arasından bi talihli seçiyorum.
sonra da ona hediyesini gönderiyorum(:

ben başlayayım, dolabımla

hayde bakalım!

PS: adsız olarak da katılabilirsin okuyucu,
unutma.

 

50 yorum:

  1. canım nasıl yapcaz blogumuzda yayınlayıp sana linkini mi bırakıcaz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen bloğunda yayınla bana link at, istersen webde bi yere yükle picasa ya da başka bi yere, link at, istersen de smaselcuk@hotmail.com'a direk fotoğrafı yolla ben ekleyeyim posta(:

      Sil
    2. tm anladım canım...
      en kısa zamanda halledip sana yollarım :))

      Sil
    3. canım illa bütün ayakkabıları çekmek mi lazım...
      yoksa tek pabuçlada katılabilirmiyiz?

      Sil
    4. bi çift ayakkabının sadece tekini çeksen de olur, maksat ayakkabını görelim. ayağında olur, bi yere koyup çekersin, ev terliği olur, çizme olur, bloğuna koyduğun resimlerden ayakkabı içeren bi tanesi olur ben o kısmı kesip eklerim; içinden nasıl gelirse(: ben ayağımda çekmek istemedim dolabımın bi kısmını ekledim sadece(:

      Sil
  2. ben eprimiş spor ayakkabılarımla katılmak istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönder bebek! balık ayakkabısı bunlar derim(:

      Sil
  3. canım sana mail attım :))

    bu arada sonuçlar ne zaman açıklanacak??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 ocak diye düşünüyorum ama son zamanlarda katılım olmazsa erken de bitirebilirim(:

      Sil
  4. Adsız18:56

    tee Allahım kıza bak nelerde buluyor iş çıkarıyor başımıza :) dur ben bunu düşüneyim bi benimkiler hep kutularında da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapının önünde yok mu ya(: giyip çekiver işte(:

      Sil
  5. duyduğum en ilginç etkinlik ya buu :) en yakın zamanda katılmalıyım ama hangi ayakkabımlaa =/ ya da hepsiyle.. Heyecanladımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu iltifat kabul ettim(:
      hadi gönder! ben de heyecanlandım(:

      Sil
  6. Adsız19:25

    ooohhaa dolaba bak!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin okuyucu(: katılsana!

      Sil
  7. Merhaba bu yarışmayı çok ilginç buldum,ben de katılabilir miyim:))Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılın diye yaptım yahu, bi şekilde resmi ulaştırın yeter(:

      Sil
  8. Ben resmi şuan maille atıyorum:) sevgilimle ikimizin ayağı.) ugur getirir umarım:)

    YanıtlaSil
  9. Erkek katılımcı caiz ise fotoğrafım hazır efendim hemen atabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevazet verilmeyecek müstehcen bi fotoğraf değilse dil din ırk cinsiyet ayrımı yapmıyoruz efenim. arada böyle evrenselliklerim vardır. ben de semmma, memnun oldum(:

      Sil
  10. aa katılırım ki ben buna :)

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle bende katılmak istiyorum, çok güzel bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  12. Adsız16:36

    Ben de bu yarışmaya katılmak istiyorum fakat ben size ayakkabımın resmini link olarak buradan gönderiyorum ;

    http://www.flickr.com/photos/undercover_surrealist/2405406526/

    Beni de bu yarışmaya dahil ederseniz mutlu olurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dokunaklı, burdaki herkesin durup düşünmesine sebep olacak bi resim. çok teşekkürler. ama bi rumuzla ve kendi ayakkabılarınızın resmiyle katılırsanız diğer arkadaşlara saygısızlık olmamış olur; uğraşıyor herkes ne de olsa. bir de karışıklık olmamış olur adsız başka katılan olursa nasıl ulaşırım ben size(:

      Sil
    2. Adsız00:37

      Efenim ayakkabıları görünce bu aklıma geldi yanlış anlamayın :) diğer arkadaşlar da anlamasınlar :)yarışma içerisinde bir nebze de olsa anlamlı birşeyler hatırlatmak ve belki yarışmanıza birazcık da anlam katar düşüncesiyle efenim :) Çok güzel ayakkabılar var efenim benimkiler pek birinciliğe layık olmaz sanırım birazcık tozlu bildiğiniz siyah ayakkabı işte :)) bir de rumuzum yokki blogerlık ile aram pek iyi değil de :))

      Sil
    3. birinciyi ayakkabının güzelliğine göre değil random.org'un keyfine göre belirliyorum, bu yüzden birinci değil talihli oluyo(: dediğim gibi çok ince bir düşünce, fakat diğer arkadaşlar resim çekip bana atmaya uğraşırken, blogger olmayanlar en azından maille ulaşırken internetten bulunan bir resimle sizi dahil etmemin onlara haksızlık olacağını düşünüyorum. tabi aslında asıl haksızlık bizim louboutinler, pradalar üzerinde gezerken gönderdiğiniz fotoğrafa konu olan insanları unutuyor olmamız.oluşturduğunuz farkındalık için teşekkür ederim(:

      Sil
    4. Adsız00:49

      Benim amacım ödül değil efendim! Farkındalık oluşturmak! Bu yarışmaya katılmak da değil, o resmin orada olmasını sağlamak. Random.org a da numarasını koymazdınız olur biterdi! Hala internetten bulunan resim diyorsunuz! O resim internette değil Afrikanın ayakkabı nedir görmemiş insanlarının ayaklarında, Bilmem kaç para verip aldığı ayakkabının fotoğrafını çekip göndermek "uğraşmak" oluyorsa, "Oluşturduğunuz farkındalık için teşekkür ederim" laf-ı güzafını ağzındaki çekirdek çöpü ile birlikte tükürmek de epey zorluyordur insanları muhtemelen! Zahmet etmeyin. Boş işlerle uğraşmayı bırakıp biraz daha faideli işlere yönelmenizi tavsiye ederim.

      Sil
    5. ben de boş işlerle uğraştığını düşündüğünüz biriyle bu kadar uğraşmamanızı tavsiye eder, anlamayacağınızı bile bile tekrar teşekkür ederim. bulduğunuz(!) faideli resimleri böyle boş platformlarda ağzında çekirdek çöpüyle birlikte tükürecek insanlarla değil dolu olduğunu düşündüğünüz yerlerde paylaşın da hak gözetmenin haksızlığa yol açmasına sebep olmayın rica ederim.

      ilk yorumunuzdaki "yarışmaya katılmak istiyorum" ibaresinin altını çizer, adınızla doluluğunuzla iyi günler dilerim. keşke yarışmaya dahil ederseniz mutlu olurum demek yerine yarışmaya dahil etmezseniz mutsuz ederim deseydiniz peşin peşin.

      eğer "bu resmi de fotoğrafların arasına koyup insanlara gösterebilirseniz" deseydiniz, en başa koyardım. sadece yarışmaya dahil edemeyeceğimi belirttim ki isteğiniz buydu ve duyduğunuzda tepki verdiğiniz de. ünlemlerinizi böyle boşa harcamayın.

      Sil
    6. Adsız01:12

      İsteğimi yanlış ifade ettiğimi söyleyip özür dilesem sizden? kusuruma bakmayın kalbinizi kırdım o gün o yazıyı yazarken inanın birazcık sinirlerim bozuktu. Fakat ifade ediş tarzımdan (aslında yazın ortamının eksikliğinden kaynaklanan) bir sorun mevcut. benim bu konudaki görüşlerim bana kalsın, fakat kalbinizi kırdığım için özür dilerim. Hakkınızı helal ediniz. Herşeyin bir sebebi vardır elbet, bu konudaki tartışmayı sürdürmeyeceğim fakat resmi ekleseydiniz gerçekten mutlu olurdum benim niyetim "yarışmaya dahil olmak" derken bir kazanç elde etme amaçlı değildi. Sizin bu platformu "etkinlik" olarak adlandırıp talihliler ve çekiliş kavramlarını birlikte kullanmanız, benimde bunu "yarışmaya dahil olma olarak" söylemeye yöneltti. bir yanlış anlaşılma durumu var fakat önceki yazdıklarımdan kalbiniz kırıldı ise hakkınızı helal ediniz.

      Sil
  13. güzel bir etkinlik. sen bizimlasın bence :D ayakkabıların çok kibar ve güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy çok teşekkür ederim(: hiç giyilmemişler var aralarında, bi de botlar çizmeler rafı var, göndereyim mi(:

      Sil
  14. Ben tesekkur etmek istiyorum adimi dogru yazdigin icin bebegmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes yanlis yaziyordaaa:)

      Sil
    2. neyini yanlış yazıyolar yav o.O kendimden şüphe ettim bakiyim acaba yanlış yazdım da ironi mi yapıyo dedim(:

      Sil
    3. Dur yeni gördüm ben cevabını:) Rapunzaliçe yazıyorlar kuzum:)

      Sil
  15. Bende etkinlikteyim:)
    resmi mail adresine gönderdim bir ara bakarsın:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herşeyimi aynı anda görüyorum(: ekledim bile

      Sil
  16. Mail gönderdim bende ama sanırım sadece %5'i var ayakkabılarımın :)
    Güzel bir etkinlik olmuş , tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (bkz: kıskançlıktan yorumu cevaplamayan blog sahibi)

      şaka şaka. idolümsün! ev arkadaşı lazım mı?

      Sil
  17. bende gönderdim resimleri
    güzel ve eğlenceli bir etkinlik olmuş. kadınların en zayıf olduğu konuya parmak basmışsın. tebrikler
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sözlerin için de katılımın için de(:

      Sil
  18. ayakkabı hastası olarak katılmak isterdim ama pek zahmetli geldi gözüme. Pembe fiyonklu babetin bir harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben yaptım, poker face onun adı(:

      Sil
  19. bende katılmak ıstıyorum canım blogumda yayınladım lınkını buyur
    http://merveceee.blogspot.com/2013/01/hayd-bloggerler-etknlge.html

    YanıtlaSil
  20. merhaba bende yolladım fotograflarımızı güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  21. Ne oldu bu çekilişin sonucu? Merak ettim de :)

    YanıtlaSil
  22. sonucu ne oldu merak ettım

    YanıtlaSil

 
;