18.12.12

kariyerine reklamla başlamak, paha biçilemez..

 bonjuğ okuyucu!
naber?

sabah sabah bu absürd konu
nerden çıktı diceksin.

bilmiyorum ya.
aslında herşey,
molpedi olan var mıı diye bağırınan
şu salak dört kıza 
neler olduğunu düşünmemle başladı.
yoksa banane reklam sayesinde
ünlü olan insanlardan.


hani şu hayatımıza
"bende var, çantamda, açıp alın"
sloganını falan sokan.

sonra içimden bi ses
"hadi lan ordan, salaklarmış.
bak bakiyim kim onlar" dedi.


ne kadar gençlermiş..

sonra turkcell reklamındaki özgür çocuk yiğit özşener..


süt reklamıyla kariyerine başlayan
bu adamı tanımakta
zorluk çekiceksin okuyucu.

 hatta tanıyamayabilirsin bile(:
nejat işler.
vay arkadaş..

nejat işler bu halden şimdiki haline dönüşebildiyse
 helena bonham olma hayallerimi
tekrar gündeme getirebilirim.
ben neden olmayayım?!




22 yorum:

  1. kariyer
    cümleyi bölelim
    kari-yer
    nasilsa baskasi yiyecek :)
    iyi ürünün reklama ihtiyaci yoktur
    cuvaldiziiiiim benim duana talibim

    YanıtlaSil
  2. ÇÜŞ!
    Özgür çocuk o muymuş?!
    Nejat?!
    Ebet, ben de bir Helena olabilirim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen başka biri ol. helenayı ben kaptım.

      Sil
  3. Adsız11:41

    Allah bi kere yürü ya kulum dicek :)

    YanıtlaSil
  4. Vay arkadas. İyimis :)

    YanıtlaSil
  5. vay arkadaş Nejat'a bak sen.. ben de zamanla Mehmet Turgut olabilirim belki de..
    çalışmalara başlasam iyi olacak, bıyıklar güzelleşsin diye badem yağı mı sürülüyordu neydi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kıvanç tatlıtuğ bile olabilirim.

      badem yağı, hint yağı, zeytinyağı, havuç yağı. bu mantıkla ilerlersen margarin sürsen bile gürleşir. inanman yeterli.

      Sil
  6. anaaaa o molped reklamındaki diğer kız Yahşi Cazibe deki Simge değil mi??!?!?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ta kendisi. diğerleri de nil erkoçlar, tuba büyüküstün, yasemin ergene.

      Sil
  7. way be nerden nereye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yakında semmma'dan helena bonham'a da diyeceksiniz. azmı cezmi kasteyledim.

      Sil
  8. Adsız13:39

    hepsini bildiğim için şaşırmadım ama dönüşümler gerçekten süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nejat işler'den bi soğumadım değil..

      Sil
  9. evet.. tuba büyüküstün günün bombası oldu benim için:)

    YanıtlaSil
  10. Nejatmıooğ? Diyerek bir şok yaşadım gecenin köründe Türkçe'm bozuldu. O ne ya allah aşkına o ne? Nasıl bugün böyle seksi,yakışıklı,karizmatik adam o günlerde o haldeymiş? Sevgimi sorguluyorum şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan bi soğuyo bu ne lan diye dönüp dönüp bakası geliyo. sadece nejat değil, nejat ve saçları, nejat ve garip tarzı. hatta gençliğinde sıkışıp kalmış nejat amca.

      Sil
  11. Aaah ahh! tevellit eski olmayınca Nejat İşler'e bu kadar şaşırılıyo tabe :)))
    "Şehnaz Tango" isimli bir dizi vardı bir zamanlar, işte orada uzun saçlı, asi müzisyen damattı Nejat işler :)) o yüzden şaşırtmadı beni.O reklamdan sadece adı Nil olan o kızı hatırlıyordum, diğerleri de bana sürpriz oldu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şenaz tango zamanını hatırlamıyorum yav, çok şaşırdım. dedim bu böyle olduysa benim adriana olmam işten bile değil.

      Sil

 
;