27.12.12

bu bahsi kapatalım lütfen kuzum.

kimbilir ne zaman çizmişim..
bu kadın gibi
ağzımı büzüp "bu bahsi kapatalım lütfen kuzum" diyip 
kirpiklerimi kırpıştıriyim ben,
imalı bir gülümsemeyle sesimi yükseltmeden.

ukalaca. 

sonra kapansın o konu,
insanlar teslimiyet halinde yüzüme bakıp
"elbette" desin.
 
ama ne zaman bu repliği kullanmak istesem
car car konuşuyorum,
konunun kapanmasına izin vermiyorum
ya da "tamam be çok konuşma" diye çirkefleşiyorum.

hiç türk filmi karakteri gibi olmuyo.
çaçaron cevriye teyzenin
birkaç beden küçüğü gibi oluyorum.

olmuyo, başa dönüyorum.
niye ki?

yok canım buna da benzemiyorum şimdi.
hakkımı yemiyim..




 

10 yorum:

  1. Adsız22:42

    :D Ben seni her okuduğumda gülüyorum ya :) Hoşsun vallahi :D Ne de güzel çizmişsin öyle, imrendim yahu :D

    YanıtlaSil
  2. hoş olduğumu söyleyen ilk insansın sanırım.
    tanışabilir miyiz?
    şaka şaka korkma.
    işte hayallerini çiziyo insan, öyle kısacık saçlarım, yüzük kadar belim, asil bi şapkam, çerçeveden fırlayabilecek kudretim olsun istiyorum.
    ama yok.şu an çoraplarımı çıkarıcak halim bile yok(:

    YanıtlaSil
  3. ahah ilahi semmma nereden buldun bu resmi? Kibariye'nin annesi degil miydi bu? :)

    YanıtlaSil
  4. Cessie bebek *.*

    YanıtlaSil
  5. Tim Burton animasyon karakterlerinden fırlama, ahanda tıpkısının bale pabucu.
    Ama çohoş, ben zaten Picassiye diyordum sana, top250 devamını da bekleriz efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen top250yi nerden hatırlıyosun o.O
      vay canına.. birilerinin benle ilgili bişeyler bilip hatırlaması çok helecan verici! uu beybi!

      Sil
    2. Hatırlarım ben.
      Hatıralarıma sıyışmış.
      Hem seninle ilgili tabi ki bir şeyler hatırlayıp bileceğim, kaç zamandır ana sayfamdasın, hem bu çizimler unutulmaz. V'ler, ugly bettyler..... -bak isim isim resimleri de deşifre ederim, aman aman. -

      Sil
    3. vay arkadaş.. beni annem bu kadar iyi tanımıyo..

      Sil

 
;