20.12.12

fashion hero mu?! bu bildiğin dede donu.

seneler önce,
daha miniminicik bi üniversite velediyken
(dört sene önceydi,
19 yaşındaydım,
ahh ne günlerdi azizim..)
marc jacobs'un şu fare burunlu
sevimli ayakkabılarından birine sahip olmuştum.

kendisini zaten pek severdim
ama ayakkabılar sayesinde
her tasarımını takip edip
her soruya
mark bay mark yakobs diye cevap vermeye başladım.


böyle defilelerine bakıyorum,
etek giyiyo falan.
ilgimi çekiyodu bi şekilde,
ellen degeneres gibi.

ta ki bugüne kadar.
az önce kendisinin met ball 2012'deki
kıyafetini gördüm,
ve hayatımda son kez marc jacobs dedim.
daha da demem.


bu ne lan?!
tüllü elbiseyi,
beyaz dede donunu falan da
bi yere kadar tolere edebilirim ama
o ayakkabıları..
asla!




8 yorum:

  1. amanınnn görmez olaydımmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ben de aynısını söyledim..

      Sil
  2. Adsız20:55

    bu ne şimdi hayatım ben anlamadım yaşlılık kusura bakma modamı bu şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için bir modacının bunamışlığı..

      Sil
  3. djsahçkdjskal
    nasıl be?! dede donunu anladın da ayakkabı mı battı yani?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebet. ayakkabıya karşı hassasiyetim var.

      Sil
  4. Selamlar, bendeniz adı geçen veletlerden, hatta 1 yaş miniği. ehehe.
    Abiiiiiiiiiii, Fashion Hero değil Zero olmuş o. OFFF NASIL LAF OF AMAN TANRIM OF MÜKEMMEL OF TAMAM BEYZA SUS OFF TAMAM SUSTUM. RİZE. OF. TRABZON. - ALLAH BELAMI VERECEK, VERMESİN AMA, KIYAMAZ Kİ, KIYAMAZ Kİ. -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy ben üç yaş miniğiydim 19 yaşındayken. şimdi sen 1 yaş miniği diyince kendimi 23 yaşında yapyaşlı eciş bücüş bi insan gibi hissettim..

      tövbe tövbe(:

      Sil

 
;