23.12.12

klip değil illuminati ritüeli mübarek. katy perry, kanye west, e.t., anuket..


 nağber?

şimdi yine illuminatiyle kafayı mı bozdun deme.
bi oku.
konu, keti peri'nin şimdilerde herkesin dilinde olan
kis mi, kikikis mi şarkısının klibi.


illuminati'nin,
şeytana tapma ritüellerini
basın ve yayının pek çok organı vasıtasıyla
gözümüze gözümüze soktuğunu biliyoruz.
peki her gün izlediklerimizin
bu ritüelleri içerdiğinin ne kadar farkındayız?

dicen ki sen her gün katy perry mi izliyosun mal.
yok, o kadar değil.

önce klibi mi izlemek istersin?
ya da önce oku, en sonda izlersin.

 anuket'le başlayalım.

 illuminati,
öğretilerinin pek çoğunu eski mısır'dan alıyo.
anuket de ceylanlarla temsil edilen,
kafasındaki tacıyla da bilinen,
pembe göz kapaklarıyla
mısırlılara şifa dağıttığına inanılan tanrıça.


illuminati'nin geleneksel ritüellerinin
hayvanlarla ilişkiye girme kısmı,
bu klipte oldukça iyi işlenmiş.

keti peri anuket'i canlandırmış,
şeytana tapma ritüellerini adım adım gerçekleştirmiş.
anuket'i temsil eden pembe gözler, taç,
en önemlisi de klibin içine aniden dalıp
ne ayak olduğu anlaşılamayan ceylan.


 klip, çöplük haline gelmiş bi dünyada başlıyo.

yığınların ortasındaki cismin üstünde
bir şeytan silüeti görüyoruz.


klip boyunca gelişen olaylar sonucunda
bu silüet canlanıp
adama dönüyo.
tabi biz o sırada klibe
oy anam bu nemiş ki diye bakmakla meşgulüz;
onun başta şeytan olduğunu unutuyoruz.

katyciğim gidip kendisine hayat veriyo,
mısır tanrıçası anuket haliyle


sonra ışıklar içindeki
ne idüğü belirsizle
aşk yaşamaya başlıyo.


birlikte,
illuminati'nin her halta sokuşturduğu
horus'un güneşine gidiyolar.
(horus da şeytanın hizmetkarlarının tapındığı
eski mısır tanrısı)

çok karışık dimi nan?
işte bu kadar kafamız karışmasın diye
olayı basite indirgiyolar iyice.
ola ki katy'nin anuketle bağlantısını kuramayız diye
katy'yi ceylan bacaklı göstermekten
geri kalmıyolar.
ve diğer anlatım biçimleri..


anuketle şeytanın
mutlu sona ulaşmasını
"oov ne elit bi klip"
edasıyla izleyip hazmettikten sonra,
diğer subliminallere geçiyorum.

göz şeklinde uzay mekiği,
içinden çıkan uzaylı,
oy klipte biyoloji gördüm diye
sevindirmeye yarayacak dna.
ne işe yaradıkları belirsiz.

 illuminati'nin sembolü olan
sürüngen gözleri,
anuket'te.


klip boyunca
henüz beynin ne köşesine hitap ettiğini çözemediğim,
bolca subliminal dolu.

ekstra cinsel içeriklileri görmezden gelirsek;
bombalar, hayvanların savaşı,
parçalanan ceylanlar, kiraz(!),
kanlı bebekler,
böcekler pislikler..


bi dolu cinsel mesaj,
her zamanki gibi herşeyi izleyen gözler,
 ve müzik eşliğinde
uzaydan gelen, şeytana tapan,
eski mısır kaynaklı insanların
bi ritüelini daha izlemiş oluyoruz.
ya birileri bi haltlar çevirirken
bizi bunlarla oyalıyo,
ya bu haltları çevirirken
iyice normal saymamızı sağlamaya çalışıyo,
ya da sadece farketmemizi sağlamak
ve beynimizi çalıştırmak için
böyle şeyler üretiyo.
sırf daha zeki toplumlar olalım diye.
bugün çok iyimserim, ebet.


29 yorum:

  1. Çokk derin bir konu olduğundan önce bu güzel ve detayşlı post için teekkür ederim.Herkes bilmiyor hoplaya zıplaya izleyip çoşuyor ya o kötü .Allah sonumuzu hayır etsin ne diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok garip dimi. farketmediğimiz bunca şey olması, farkettiklerimizin aslında neye yaradığını tam olarak bilemiyo oluşumuz..

      Sil
    2. Hem de nasıl.Kiraz mesela ilk defa seninle farketti.Daha önce de vardı belki ama öyle hızlı ve bilinçaltına uygun kurgu şeklinde akıp gidiyor ki görüntü merakla izlerken farkına varamıyoruz.Ülkemizde de çok fazla 25.kare,bu tür mesaj içerikli klipler hatta diziler...Aslında daha neler var bilmediğimiz.Televizyon sağ olsun çoğumuzu ayakta uyutup saflaştırdılar.Dizi izlemeden yapamaz hale geldi bir çoğumuz.Zaten bu gidişle insanları gerek yabancı kökenli şirketlerdeki çalıştırılma politikası,gerek izlediklerimiz,gerek yediklerimizle iyice aptallaştırıp istedikleri gibi yön verebileceklerini düşünüyorum.Hoş günümüzde de biz farkında olmadan bir çok alanda yönlendiriliyoruz.

      Sil
    3. 25. kare falan değil artık bunlar; klibi izlersen göreceksin. cinsel temaları böyle rahatça kullanıyo olmaları korkutucu. geçenlerde bu konuda yazdığımda biri ayy sex dedi kahrolalım falan diye dalga geçmişti benle ama sanırım ben hala bu konuda hassas olanlardanım.

      Sil
  2. Neden insanlar beni anlamıyo ya da neden bu kadar umutsuz ve mutsuzum diye düşünürken farkettim de ben hayatı 2-3 yıl ileri yaşıyorum sanırım.
    Çoğu insan daha yeni görüyor,en kötüsü büyük çoğunluğun hâla haberi yok!
    Mesela ben artık bahsetmiyorum,insanlar yeni yeni bilinçlenmeye başladı,sevindirici bir durum,ama bir o kadar da yıpratıcı.
    Birde amaçladıkları şeylerin bir bir gerçekleşmesi,hâla birşeyler yapılmaması...!
    Belki abarttığımı düşüneceksin ama o senin hayranlık duyduğun tolkien,eserleri-hobbit,yüzüklerin efendisi- hepsi onların hizmetindeki insanın eserleri,insanları geleceğe hazırlama rütielleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanırım. lotr'daki göz bile bunun büyük işaretlerinden. ama tolkien'e çocukluğumdan beri hayranım.. illuminati'yi o kurmuş olsa ancak önyargı sahibi olabilirim. tolkien benim zaafım..

      Sil
  3. mimledim seniiii.
    geçen gün de mimlemiştim ya.
    hatta bu kez 2 mim var eğer istersen.
    ikisi de iyi.
    ve yazmanı isterim ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o geçenkini yapmıştım ki(:

      şimdi bu saatte apır sapır cevaplar vermeyeyim, yarın bıktırana kadar cevaplarım:)

      :*

      Sil
  4. farkındalik çok önemli canım ama ne yazıkki türk toplumu artık salmış durumda geçimderdine düşmüşüz duygusal açlık peşineyiz.Yabancı müzik dinlemiyorum çok çünki bu şekilde beyin yıkıyorlar.Ve bir çok çizgi filmde de çocuklarımızı aşılıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizgi filmleri daha önceden ele almıştım, insan paranoyak oluyo. izletmemek mi daha iyi bilmiyorum ki..

      Sil
  5. Sabah sabah haftanın ilk günü sulandırma beynimi 1!
    2'ncisi kızdırma beni.çözemediğime yani tam çözemediğime kızarım da kendime ben ondan!
    3'ncüsü olayı çözmek üzereyim bir kaç post daha yapman lazım geliyor ve 4 sen çok iyi bir insansın :p
    Napim bu geldi aklıma ilk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk aklına geldiyse niye en son söylüyon(:

      Sil
  6. oyalama ve normal sayma ivit.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üçte iki! başardım edriyın!

      Sil
  7. katty şeytan tanrıça robot adama can veriyo uyandıktan sonra ise salise ile 3 4 kare geçiyo net farkedilmeyen ama bilinçaltına işlenen iki hayvanın çiftleşmei de var arada.. hayvanlar çiftleşirken gözönünde olmaktan sakınmazlar çünkü ahlaki güdüleri yoktur.. sex ayıp değil verilmek istenen mesaj toplumsal dejenerasyonu hızlandırmak.. hayvan gibi ahlaki değerleri olmayan, vahşi yaratıklar yaratmak onlara can vermek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle.. artık okuduğum, gördüğüm herşeye bi garip bakıyorum. açlık oyunları serisinin ingilizce versiyonunu bi okuyayım diye aldım; isminden tut da ürettikleri muttalara kadar herşey sanki üretmek istenen bi ütopyanın kısmı. hatta açık açık da belirtiyolar ilerde dünyayı yok edecek bazı hareketlerin sonucunda panem denen bi ülke de vesaire.. beynin yıkanması böyle bişey sanırım.

      Sil
  8. aaaa sex dedim...

    YanıtlaSil
  9. ben de bu hafta bu konuya kafa dağıtmıştım. siz de konuyu açınca bakayım dedim ama içim kaldırmadı bakamadım ööö diyesim geldi. valla yabancı şarkıları sevmiyorum izlemediğim için de kafam rahat :D

    gerçi hadisenin klibi içinde inceleme yapmışlar. bi değişik geldi. neler var yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce tarkan'ı gördüm, acımayacak klibinde. tek gözü kapalı..

      Sil
  10. onu bunu bilmem ama sonuçta ortaya paranoyak bir toplum çıkartacakları kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sonucun bi ürünü için bkz: semmma

      Sil
  11. ben de bunlara merak salmıştım önceden ve cidden bilgilendirici olmuş.
    kiraz, bebek, silüet vb. ben o kadar dikkatli izlememiştim kibi. yalnız kirazın sübliminalliği? orasını anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben de anlayamadım.. ama koyduklarına göre var bi bildikleri..

      Sil
  12. lan oha!
    bi de en sevdiğim kliplerden o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesini seviyosun kız! kırdırma ekstremitelerini!

      Sil
    2. ne biliym sema, güzel gibi.
      bi de bence yüzüklerin efendisiyle illuminatinin alakası yok. varsa da umrumda değil. ben izlerim, severim, öperim.

      Sil
  13. Adsız16:36

    adamlar aşmış

    YanıtlaSil
  14. Adsız02:03

    Deccalın torunları "ALLAH" onların hepsini "KAHHAR" ismiyle kahreylesin, helak etsin inşaallah amiiiiin!!! Onlara hayvan bile demiyorum çünkü hayvanlara hakaret oluyor pis yarstıklar, canavarlar!

    YanıtlaSil

 
;