1.12.12

isteyenin bi yüzü kara..


naber okuyucu?
ben böyle sebepsiz bi huzur içindeyim.
 
aralık geldi,
yaşlanıyoruz,
havalar soğudu
battaniye-kahve-kitap mevsimi açıldı falan.
 
dedim eylül'den bişeyler istemiştim
olmuştu bi kısmı,
aralıktan da isteyeyim
bi wishlist yapayım.
isteyenin bi yüzü kara..
 
 
bi kere herşeyden önce
sessizlik istiyorum.
kuzuların muzuların farketmez,
gerekirse bant kullanırım.
 
 
ev eşyası alma hakkım varsa
bu koltukları istiyorum.
 
 
 
ve bu küveti.
 

olmadı dimi?
wishlist daha minik şeylerden oluşmalı sanki.

tamam, baştan başlayalım.


aralık!
ay sonu olmadan
bunları masamda görmek istiyorum.
çıkabilirsin.





13 yorum:

  1. Adsız19:56

    şu her şekle girebilen şeye bayıldım
    yatak,koltuk, uyku tulumu vs.
    çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bavul-koltuğa bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. O küvetin aynısından ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ne ac gözlüsün :))
    son cümlende demissinya bunlari masamda istiyorum aklima ne geldi
    fareyi deneye tabii tutmuslar
    önce iki duble viski farede birsey yok
    ardindan iki duble cin farede yine tik yok
    ardindan iki duble raki
    ardindan fareden bir nara yükselmis
    heeeeeeeyyyt masaya elini vurmus
    oooo kediiiii bu masaya geleeeeeceeeeeek

    aralikmi carpti yavrum seni
    sarildiiiiim haddi asmadim umarim ;)
    tebessümünden ahiretime pay istedim yanlizca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha:D

      rakı içen fare olmam ben. aralık çarpmadı, döndüm bu seneye bi baktım bak hele dedim ya ne tok gözlü davranmışım hiçbişey istememişim, zaten de dedim olmicak, isteyenin bi yüzü kara, vermeyen zenci.

      aralığı da pek sevmem; bahanem olucak(:

      Sil
  5. allahım o hangi yeşil olduğuna karar veremediğim mutfak araç-gereçleri olan set, her an Jerry çıkacakmış hissiyatı veren priz koruyucusu- süsü- benim,diğerleri de senin olsun ahahah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. priz şeysi benimdir. evim olsun yapıcam.

      mint yeşili, ne ferah dimi(: onlar da senin olsun tamam. hatta sana mint yeşili bi parça gönderebilirim(:

      Sil
  6. Çık aradan Adana!!!!!, mütevazi ol biraz yaaa ilk koltuğu koyacak büyüklükte bir ev istiyorum ben mesela:)) Bak bu ay Noel babanın işi zaten başından aşkın sen bu kadar wishlist yaparsan bize hiç uğramaz ki:=(,içlerinden bir tane en çok istediğini seç, o fareciğin kapısına bende takılıyım ne zamandır ama bak kendim yaparım elbet birgün deyip sıralamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben küçükken çok minderden ev yaptım kendime, çok da mutluydum. o koltuk tek başına yeter bana. içine mutfağını banyosunu sığdırırım.

      noel babadan istemiyorum ya noel kimin babasıymış hiç sevmem onu ben üfürükten bi şişko.

      hayır. ben zaten yüzlercesinin içinden en çok istediğim bu kadarını seçtim. olmaz. e eh.

      Sil

 
;