13.12.12

her güne bir yağmur şarkısı - 1 - yağmur - teoman

buongiorno principessa!
nasılsın?

bütün yaz
kurudum, yeter artık,
allahım yağmur yağsın diye dua ettikten sonra
yağmura kavuştum.

peki hak ettiği değeri verdim mi?
maalesef..


son yağmurun düştüğü güne kadar
her güne bi yağmur şarkısı
paylaşmaya karar verdim.

neden bu kadar salak kararlar veriyosun nan
başka işin yok mu dediğini
duyar gibiyim okuyucu.
şşşt! ço ayıp.


bu aralar biraz büyük kararların
sorunlarını yaşadım da..

dedim eften püften şeylere karar vericem,
suyu desensiz bardaktan içmeyi prensip edinicem,
her tezgahtara
merhaba sayın satış görevlisi sorumlusu
diyerek mutlu edicem.

sokakta gördüğüm on ablaya oov çok yakışmış dicem.
hayatımda alıp alabileceğim
en büyük kararlar bundan sonra böyle.

 neyse,
bu her güne bir yağmur şarkısı işine
teoman'la başlamak istedim..

"oysa ki özgürlüğü seçmek..
bir şehri tam kalbinden,
beyninden vurup gitmek var aklımda.
bir yağmur;
çok uzaklardan çağırıyor,
"gelirsen severim" diyor.."




6 yorum:

  1. Adsız17:12

    hadi devamını da görelim:):):)

    YanıtlaSil
  2. arkası yarın(:

    YanıtlaSil
  3. Adsız18:55

    Üstüne mim yapta tam olsun bari :):):)

    YanıtlaSil
  4. Adsız14:37

    satış görevlisini anladım da "satış görevlisi sorumlusu"nu ilk kez duyuyorum :D

    YanıtlaSil

 
;