10.12.12

çilekli göl. ölmeden önce görülmesi gereken..


diceksin ki
sen pembe sevmezsin,
nerden çıktı şimdi bu pembe göl postu.

ahh bi bilsen
ben ne kadar değiştim okuyucu..

retba gölü, senegal'de.
 cap-vert yarımadasının kuzey kısmında.


içinde bulunan dunaliella salina,
(mikrobiyolog olduğumdan yakinen tanırım kensini)
 göle bu rengi veren mikroorganizma.

ismindeki salina kısmından da anlayacağın gibi
 bol tuzda yaşıyo.
yani gölde çok miktarda tuz da var.

tüm bu etkenler birleşince,
bize rüya gibi bi görüntü sunuyo.

böyle tam kenarında düğün yapmalık.











19 yorum:

  1. Allahın güzel mucizelerinden.çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. dogrusu bana biraz, icinde birileri olmus de kana bulanmis goruntusu yasatti. -hey, dur dur... pis bilinc altimi ve dexter sonrasi hissiyatlarimi da alip gidecegim bu posttan simdi :)

    sevgiler semmmaaacigimmm. :)

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonu dexter çalan insanım ben, ve çok iyi bilirim ki eğer dexter sonrası hissiyatların varsa cinnet geçirme isteği dışındakiler geçmez. yeni sezona başlamadım korkumdan, yarım kalıcak yeni bölümü beklerken kalp krizi geçiricem diye. bitsin öyle başlicam.

      Sil
  3. lunaya katiliyorum banada o hissi yasatti .

    degismek normaldir cuvaldizim onun icin büyüyoruz
    ben bile kendimi taniyamiyorum artik

    özledim demiyorsun ablam nerelerde ? yok sen beni öylesine seviyorsun gibi gibi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( çok karışık zamanlar geçiriyorum. sahiden karışık. kafamı toparlayamadığım, yönümü belirleyemediğim, sadece allaha sığındığım ve başka hiçbirşey yapamadığım zamanlar.. pek uğrayamıyorum haklısın; ama telafi edicem. ve dualarımdasın, dualarımdasınız emin ol.

      Sil
  4. Lunaaa:))bence çok enteresan, hoş görünüyor gidip görmek isterdim...

    YanıtlaSil
  5. Adsız18:28

    çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. bu aralar evlenesin mi var senin nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi isteme -söz- nişan üçlüsünün tam ortasındayım. evlenesim yok da sürekli dile getirilince bilinçaltıma yerleşti galba.

      Sil
    2. Çüş!
      Oha hiç anlatmıyon!
      Seni eller almasın, çoluk çocuğa karışma.
      Şu an fark ettim ki bebeği kıskanma ihtimalim çok yüksek o.O

      Sil
    3. dur yavaş(: çok var o söylediklerine, bi resmiyet altı üstü.

      benim kanalizasyon balığımsın, aile olmamı sağlayacak bütün minik yaratıklardan önce sen vardın olacak. hepsine dönüp siz yokken ben vardım nan diyebilme özgürlüğüne sahipsin. kaldı ki iyi bi anne olabilir miyim bilmiyorum; çocuğa eğlence aracım olarak bakacağım kesin:D her güne bir şebek diye blog bile açarım bakarsın(:

      Sil
  7. OMG! Bu bnm gölüm olsun mu?;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim sana bunu alıp hediye edicek kadar çok param yok ki:(

      Sil
  8. Adsız22:25

    dunealimadır nedir ( kopyalıcaktım elime vurdu biri ) her ne menem bi şeyse selam söyle canım sen ona ne o öyle bacım sanki javs gölün içinde adam parçalamış gibi ..ne rüyası ayol kabus kabus..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kafam ters çalışıyo galiba ya..

      Sil

 
;