12.12.12

:* öpücükler vol.3

 :* ben bugün,
birileri güzel rüya görsün diye
dua etmeyi öğrendim.


:* hiç erdal bakkal kadar şerefsiz
ama bi o kadar sevimli
bi tanıdığın oldu mu okuyucu?


:*  sana aman kimse kırılmasın
boşver diyen insanın
aslında seni nasıl kırdığını
farketmemesi çok acı.

 
 :* aşkın nur yengi'nin
valizim dolu yine,
aşklarla anılarla şeklindeki
şarkısını bilir misin?

halamın kasedi vardı,
doksanlık, liste yapmış çektirmiş.
altı yedi yaşındaydım sanırım.

sıra bu şarkıya geldiğinde
her seferinde "ali'nin donu yine" diyo sandım,
ayıp bişey diye
kaseti durdurup ters çevirdim.

şimdi o kasedin dinlemediğim kısmında,
o şarkından sonra ne olduğunu
o kada merak ediyorum ki..
doğuş felam mı vardı acaba?


:* çekiliş yapıyosun hediye yolluyosun
sonra bi teşekkür edilmiyo ya,
listeleri hazırladığın egzele,
random.org'a sövesin geliyo. 


:* joey tribbiani bana her gün
how you doin' dese,
her günüm süper geçer.. 


:* enn
dii
diit
maaaaaaay
veeeey!

  
:* doktordan satılık
hadron çarpıştırıcısı


:* kaç zamandır sakız çiğnemiyorum.
çenem kireçlendi.



:* kedidir kedi.


:* kabullenmek.
boşvermek.
rahata ermek.


:* aslında en büyük hatayı,
hatayı algıladığımızda
geri dönemeyerek yapıyoruz.
yoksa ben adam gibi özür dilendiğinde
kabul etmeyecek kadar
yüreksiz insan tanımıyorum.


:* "Giydikçe açılır" diyen tezgahtar
"uzadıkça şekil alır"
diyen kuaför ve
"zamanla unutursun" diyen arkadaş.

hepsi aynı örgüte üye..


 :* terazi burçlarının mı
başladığı işi yarım bırakmaya eğilimi var,
yoksa bu tamamen
benim karakterimin pisliği mi?


  :* mardukla maya takvimiyle
falan ilgili
endişelerim yok.
l&m geçen sezon anlatmıştı
nedir ne değildir.
içim rahat.
misket kadar bişey sonuçta,
o da mecnun'un kafasına. 





5 yorum:

  1. Adsız22:53

    Giydikçe açılır" diyen tezgahtar, "uzadıkça şekil alır" diyen kuaför ve "zamanla unutursun" diyen arkadaş.hepsi aynı örgüte üye..

    Kesinlikle doğru bir tespit, bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  2. kafam döndü cuvaldizim
    bana kisa yoldan anlatsan

    ah yaslilik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özet olarak; hayat karışık..

      öperim(:

      Sil

 
;