3.12.12

:* öpücükler vol:1

:* işler güçler'in son bölümünde
sadi ne tatlı zombi olmuştu..
(bkz: sadi diyip ahmet kural'a bakmak)


:* yaptıklarını yok sayıp
yapamadıklarıyla yaşayan insan
asla mutlu olmaz.


:* desperate housewifes'ın oyuncuları
başka dizilere başladı mı acaba?


:* kaderde varsa uyumak,
neye yarar alarm kurmak.


:* froyd kendi küçüklüğüne hiç inmiş mi
çok merak ediyorum.
bi de en küçük kimin küçüklüğüne inmiş.
10 yaşındaki çocuğa
gel küçüklüğüne inelim demiş mi mesela?
minimumu nedir yani.


:* doktorötker'in limon aroması var.
böyle üçlü minik şişelerde satılan.
yeşil kapaklı, birer gram falan.
keki harika oluyo ben sana diyim.


:* kuzey'in annesi yürürken
ayaklarını yerden kaldırmıyo,
bacaklarını da birbirinden ayırmıyo.
ördek gibi bişey, bi garip.



:* coupling, friends,
ve hatta cosby tekrar yayınlansın.
gerçi bill cosby'den nefret ettik.


:* hadisenin saçlarını taramak istiyorum.
mümkünse ortadan ikiye
ve kafaya yapışık değil.


:* hazır tarhana çorbalarını
kim kurutuyo, ufalıyo?
fabrikada, makinede oluyo mu?


:* eskiden defter kabı vardı ne güzel.
bant kesmek vardı,
kabı hizalamak vardı,
babanın tutması bizim kaydırmamız vardı.


:* belli bir kilonun üzerine tayt satılmasın.
satılıyosa yanında uzun bişey hediye edilsin.


:* vedat! sekiz kere dokuz?


:* istersen geçer.
istemezsen kalır.
yaşamak senin elinde değildi
ama unutmak da unutturmak da senin elinde.


:* bazen bu kadar insanın
beni okuyarak vakit kaybettiğini düşünüyorum.
kapa diyorum kapa kapa bloğu.
zaman israfı yapıyosun.


:* hayallerinden vazgeçtikçe
yüreğinin boyutu artıyo.
büyüyo büyüyo böyle
ciğerlerine baskı yapıyo.
nefes falan alamıyosun,
çok fena.


:* umarım çocuklarım
ben öldükten sonra yaşıyor olurlarsa
(tabi önce yaşıyo olmaları lazım)
kitaplarıma çok iyi bakar.


:* kedi canımı benim!

:*  biricit evlenirse,
ben de görmek istiyorum.
kapıdan bakayım mutlu olduğunu göreyim
yeter.


:* boyuna çizgili pijama
insana uyurken çok zarif hissettiriyo.
pahalı kumaşlar halt etmiş.
böyle bi uzun gözüküyosun.


:* her dediğim olsun istemiyorum,
zaten benim her dediğim olabilir şeyler.


:* çirkin kitap yoktur,
kötü çeviri vardır.


:* hobbit gösterime girse de
üstümden bi yük kalksa,
hasretim dinse,
yıllar süren beklentim sona erse.

:* istemeyi bile hak etmeyen insanın
sahip olması ne acı dimi?

:* buzdolabını ayağınla kapatmaya
çok alışan bi insansan,
sen sen ol
altı deepfreezeli buzdolaplarından aldırma.
hayatımdaki boşluğu anlatamam.


:*  daçmiş goş!
çegici getir!


:* birine egondan daha çok değer veriyosan,
olmuşsun olgunlaşmışsın demektir.
ve muhtemelen pişman olacaksın.
poponun üstüne düşene kadar
yumuşak bi yer bulmaya bak.


:* proflar
kareli ceket, çizgili gömlek,
gömlek çizgilerine dik açılı çizgili kravat kombosunu
böyle hazır, paket halinde mi alıyo?


:*şems çok yakışıklı bi adammış.
işin bi de bu boyutu var.


:* yalandan da olsa,
ne güzel güldün o akşam banaaa


:* gönye kullanan çocuk kaldı mı?


:* bu senenin en güzel olayı,
şüphesiz bordonun moda olması.


:* hayat kısa, yollar uzun.


:* sobalı evde büyüyen çocuk
hayatı boyunca tam olarak ısınamaz.
:*  oreo türkiye'ye gelsin,
distribütörü olayım.


:* ikinci blog üvey evlat gibiymiş.


:* -turkcell şarjın var mı?
+yok vodafone var
 diyaloğuna girdiyseniz,
hayatta yapabileceğiniz en iyi şey uyumaktır.


:* biri bilek kısmı dar çizme üretsin.


:* bülent ortaçgil'e gerilip gerilip
bi tokat atmak istiyorum.
dinlemem mi sevmem mi?
yoo, hem dinlerim hem severim.
ama o neyin kibiri..


:* kötüyü görmeden
iyinin kıymetini bilen insan bulursan
yapış, bırakma.





15 yorum:

  1. Adsız09:43

    bordonun yanında mavi de varsa harbiden güzelmiş :) (bkz:trabzonspor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın sarısıyla siyah var olur mu?

      Sil
  2. maddesel yazıları seviyorum, çok güzel olmuş.. nice "vol"lere :)

    YanıtlaSil
  3. Sakın kapama blogunu bak :) Zaten artık yazmayan çok sevdiğim iki blogcunun acısını hala taşıyorum içimde, bir de seninle uğraşmayalım sonra :))
    Yazılarını, üslubunu, mizahını çooook seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik yazmayı ben de seviyorum zaten, reyhan gitti çok üzüldüm..

      ama gittiğine üzülünecek insan değilim, bunu bi kenara yaz. kafama göre takılıyorum sadece(:

      Sil
  4. şukelalamışsın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi yapmışım(: aferin bana :)

      Sil
  5. Adsız13:55

    güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Bilinçaltı temizliği mi yaptın kuzu ? :))
    Hipnozsuz da oluyormuş hıh :)
    (Vedat:72)

    Bu arada reyhan kim? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ki, gerekli gereksiz yazıyorum işte(:

      reyhan alışveriş danışmanı bloğunun sahibesi. yazmayı bıraktı, çok üzüldüm. ama sağolsun maille anlatıyo bize hala (:

      Sil
    2. Aaa! evet hatırladım şimdi.

      Sil
  7. Alarm kısmına baygınlık geçirdim:D Sufle sufle olmuş;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat geçmez alarmla
      herşey olur zamanla!

      Sil

 
;