21.12.12

Mimikibinonüç. hedefler, dilekler, ütopikler. gelmiş geçmiş en uzun yapılacaklar listesi.

beni mimlemiş;
2013 yılında
neler yapmak istiyosun
bi anlat bakalım demiş.

bismillah.
besmeleyle başlayayım,
dua niyetine geçsin(:
(bkz: üçkağıtçı pislik)

şimdi dünyaya uzaydan bakayım,
tolkien filmlerinin başrolü olayım,
(olsam olsam ork olurum goblin olurum zaten)
cosmopolitan'a yazar olayım desem
inanıcan mı?
yok.
gerçekçi olayım o zaman.

to do list'ime başlıyorum.

- arseli gibi, italya turu yap.


- psy ile gangnam dansı yap.
madonna'dan neyim eksik?
he?!

- çikolata muadili,
aynı derecede mutlu eden
ama kalorisiz bişey icat et.
biyomühendislik bi işe yaramalı.

- için rahat ölebilecek kadar
ferah, huzurlu, vicdanı hafif
bi sene geçir.
 
- master bitsin,
bi de kimsenin kırılmadığı
herkesin haddini bildiği bi törenle
nişan yüzüğü tak.

- dünyanın tüm mutfaklarından
birer yemek dene.
ama öyle böcekli alkollü falan olmaz.

- efsane ol ya.
blog aleminde mi olur
pastacılıkta mı olur
biyomühendislikte mi olur bilmiyorum ama
bi kere yanında yüzümü görmemiş biri
olm bi semmma var var ya desin.
(manyak mıysam neysem artık.)

- birine  nutellalı krepli
içli köfteli, yaprak sarmalı,
chai tea latteli bi kahvaltı sofrası hazırla.
(var bi tuhaflık. şimdi farkettim ben de.)

 - louvre'a gidip mona lisa'nın önünde dikil,
bu ne lan ne güldüğün belli
ne ağladığın diyip
havalı bi çalımla popomu dönüp çık.

- sözlüğün yeni moderatörü ol,
ssg'nin yerini smm alsın.
(bkz: sözlükten uçurulmaya sebebiyet verecek entryler)

  - bu sene,
sevdiğim tüm filmleri tekrar izle.
ki günde üç taneye falan tekabül ediyo,
galiba imkansız.

- sigarayı bırak.
aa bi dakka,
zaten hiç içmişliğim yok ki.
o zaman kullananlar bıraksın,
dilek hakkım boşa gitmesin.

- kimseyi kırma,
kimse seni kırmasın.
ve sanırım ikincisi çok ütopik..

çizmeye tekrar başla

- dünyaya gelen göktaşı var mı bi bak

- seramik kaftanlardan tasarla

- tez zamanda sefere çık 
(yanına sefer tası almayı unutma)

- yeniçerilere bahşiş ver

- kolağasına kol böreği, subaşına su böreği ısmarla

- viyana'ya operaya git

- hollywood'a sinemaya git 

- rio'ya karnavala git

- erdal bakkal'a çaya git

- ispanya'ya el clasico'ya git

- tezini bitir.

- discharge nasıl yapılırmış iyi bi öğren

- 7 kişiyi anime izlemeye alıştır 

- aynaya daha çok bak, her baktığında gülümse.

- golluma bağladın. azcık çık dolaş.

- 10 zaman için 10 kitap okuma.birini yanında taşı onu bitirmeden diğerine geçme

- her zıkkıma gözün dolmasın.

- daha sık daha derin daha anlamlı nefes al

- nefesine kadar paylaş

- tezini bitir.

- birine çiçek gönder

- birine sana papatya alması için baskı yap.evet efenim bildiğin baskı.

- teleferiğe bin.

- ağlayana kadar gül

- cupcake kursuna kaydol

- doughnut kursu falan da bulsan tadından yenmez.

- bi dolgu topuklu siyah ayakkabı al

- ve siyah portföy.

- tezini bitir.

- bi tencere sarma yap dolaba at

- 500. izleyicin şerefine çekiliş düzenle

- o muhteşem ekibe bütün servetini ver, 
istanbul efendisi- tarla kuşuydu juliet ve şark dişçisini peşpeşe oynasınlar

- süte eti cici bebe kat ye onu bi güzel

- arada beynini çıkar formaldehitte dinlendir

- midene sancılar sokan insanlardan uzak dur

- milyonerde aranacak kişilerin listesini yap

- tezini bitir.

- közlenmiş patlıccan salatası yap

- kuzenlerine toka al hep

- bırak dağınık kalsın.

- hiç sevmediğin bi mağazaya arabayla dal.
camlar haşır huşur kırılsın.
fonda pretty woman, yüzünde dev gibi bi sırıtma. 
önce hasarı ödeyebilecek parayı biriktir.

- yuri bilge'den depresyon hırkasını ödünç al

- mısır konservesine kaktüs ek.

- daha güçlü daha sakin daha kararlı ol.

- köprüde yürü

- dünyayı ele geçir. nıhaha.

- tüm şehirlere deniz götür.

- bi gün okula elinde elektrikli testereyle git.

- tıka basa dolu bi yürüyen merdivenin
en tepesinden kendini milletin üstüne bırak

- yıldızları görebileceğin bi yerlerde uyu

- trene bin, ineceğin yerde atla. tren durmadan.

- nobel kazan (çocuk oyuncağı zaten!)

- çivi çakmadan tablo asabilmenin yolunu bul.

- zamanında dublajlı izlediğin tüm filmleri orjinalinden izle

- balkona çık da bi balkon konuşması yap

- bayramda kapıyı çalan veletlere birer kilo nutella ver

- elseiver'a editör ol

- lemmings oyna, doom oyna, insanitarium oyna.

- yüzüstü yatmaktan vazgeç

- bangır bangır paint it black dinle

- yapılacaklar listelerini düzenle,
hepsini bi yerde topla.


heerkesi mimliyorum.
cevaplayazaksınız!
boynunuzun borcu!

yalnız bi de link atın ki doldurduktan sonra,
okuyayım(:

 


18 yorum:

  1. Adsız00:08

    manyak mısın:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  2. ebsılıtli. ne belledin.

    YanıtlaSil
  3. Cok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömrümüz yeter de ikibinondörde girersek görücez bakalım ne kadarını başarmışım(:

      Sil
  4. Adsız07:22

    :):):):)

    YanıtlaSil
  5. Bi blog daha açmam gerekebilir bu mim için. "Zeynep'in ışık yılıyla yolculuğu" :P
    Şaka lan. Açmam, açarsam da sen adının ne olacağını biliyosun (püskürtme ağzındaki kaaveyi gülerken, usturuplu gül, tosbaa)
    Mimi üstüme alayım ama öğleden sonra bişiler yazayım. Hı hı evet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D deli misin kadın?! biliyorum, o muhteşem oluşumun adını biliyorum!

      usturuplu güldüm. ağzımı büzüp gülümserken sağ elimi havaya kaldırıp bilekten bükerek "ayh ilahi" dedim. oldu mu?

      Sil
    2. Iyyyy... Olmadı... püskürt sen kaaveni en iyisi.

      Sil
  6. Hepsi güzel istekler de süte cici bebe kat olanı görmeyeydim iyiydi.Canım çekti en fecisinden.
    Ben de işe eletrikli testereyle gelmek isterim, (kısmetse) doğumdan sonra sıfır kadroyla işe başlamak güzel olurdu.
    dünya mutfağı denemeleri de iyi, bence de böceksiz ve alkolsüz!
    Son olarak çivi çakmadan tablo asabilmenin yolunu bulursan bize de söyle olur mu:)
    Hadi inşallah olsun hepiciği!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hepi topu asistancık olduğumdan istersem greyderle bile girerim okula:D şartlar yıprattı derler, bizim bölümdekiler çok müsait.

      ben tükürükle yapışan tablo icat edicem ya. böyle zarf arkası gibi. çıkarırken de leke bırakmicak.

      amin!

      Sil
  7. Yalnız o kadar çok şey istemişsin ki sanırım bir daha okumam gerekiyor :))
    Ama en çok olmasını istediğim,benim de muzdarip olduğum "yüzüstü" yatmaktan kurtulmak :(
    dün gece inat ettim,döndüm sağıma saat sanırım 01.40 falan,allahım hocayla beraber ezana eşlik ettim resmen ya :) 2 saatlik uykuyla kaldım :(
    birde evinizin adresini ver,bayram da elinizi öpmeye gelicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: bekleriz de elimizi öpmek olur u ya daha 23üm ben. seksenime kadar da el öptürmeye niyetim yok, yaşarsam tabi.

      Sil
  8. Ufuuu bunları bir yılda yapmak zor olabilir ama yine de hepsi gerçekleşir umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah(: azmı cezmi kasteyledim, olazak! en azından tezi halletsem yeter..

      Sil
  9. allam ya ama bu valla bak süper.
    nişan kahvaltı ve diğer bütün ayrıntılar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıldızları görebileceğim bi yerde uyumak istiyorum..

      Sil
    2. Bu konuda yardımcı olabilirim sanırım (;
      Bize gelirsin kocaman baaçe var yazın uyku tulumlarımızlan yatarız.
      Olmadı annemgile gideriz. Çiftliğin baaçesi de çok müsayit.
      Seçenek bol bacım afedersin.

      Sil
    3. eskişehir'de büyüdüm ben. hep yıldızları görerek uyudum. demek ki bi yaştan sonra bünye istiyo.. annengil de çok sevimli yahu(: tahta boyarız mütemadiyyen. oh stressiz hayat..

      Sil

 
;