2.12.12

nihat doğan'a rakip ünlü türk düşünürü: muhsin burak üstadımız.


hastayım,
hiç yapmadığım bişey yapıp
yatıyorum
öyle boş boş tv izliyorum.

güven bana diye bi program var.
yarışma programı.
yukarda resmini gördüğün büyük üstad çıktı
kendini tanıtıyo.

istanbul'da yaşamasıyla ilgili çok garip cümleler kurduktan sonra
-ki hafızam kuvvetlidir,
tek kelimesini bile hatırlamıyorum-
mesleğinin düşünürlük olduğunu söylüyo.
düşünür ne lan?

allah kahretmesin düşünür ne.
iki saat güldüm.
yani düşünürleri küçümsediğimden değil de
kolunda altın bileziğin olsun
bunu hobi olarak yap
dememiş mi buna anası hiç?


neyse, yarışma başladı
ünlü türk düşünürü koltuğuna oturdu,
yayıldı,
yayıldı.
ayakları kuzey ve güney kutbunu
gösterir pozisyona geldi.

ve sonra beni gülme krizlerinden
sandalyeden düşmelere gark etti.


sen hiç düşünür oldun mu okuyucu?
hiç düşünürlük yapan
amcan dayın var mı?
o zaman hayatının cümleleriyle
tanışmaya hazır ol.

üstadımızdan geliyor!

"beynim zorlanırken cevap veremiyorsa
çok hayra alamet olmayabilir."

 "cevap vermekte güçlük çekmemin sebebi
anımsayamayışım olabilir diye düşünüyorum."

"türkü derken öyle her türküyü dinlemem.
felsefesi olan türküleri dinlerim.
kardeş türküler gibi.
ozanlar dendiği zaman
komplike bi durum var."

"minnie mouse'un eşi olarak iki ihtimal var,
bir mickey mouse
bir de bilgisayar faresi"

"atatürk'ün doğduğunda bi sorun var.
1881 mi?"

"cumhuriyet'in kuruluşu 23 nisan.
cumhuriyet bayramı geçende kutladığımız mıydı?
geçende kutladığımız neydi?
sanırım 29 eylül."

 "muhtemel olarak eminim."

"hiç bi cevabımız yokken
cevabımızın olması daha mantıklı"

"ben büyük bi takımım,
iki sefer üstüste kaybetmem."

"intikam ingilizler içindir"

"don kişotun yazarını bilmiyorum ya.
hatta yazarını bilmediğim gibi
utanmzlık yapıp
yönetmenini de bilmiyorum."


ve bomba geliyo!

kendisinin düşünür olduğuna ispat olarak
bir atasözü ürettiğini söylüyo;

"hayat geçmez yamanla,
herşey olur zamanla"

idolümsün coyi!





30 yorum:

  1. Fakat iyi güldüm ben, yalnız iyi güldüm :)
    Minnie Mouse'un eşi bilgisayar faresi :) Don kişotun yönetmeni :)) Komplike ozanlar :) 29 eylül :)Oy oy oy. Her sözüne ayrı güldüm. Düşünürümüzün kafası epey güzel anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat geçmez yamanla. herşey olur zamanla.

      Sil
  2. şurada utanmasam hunharca güleceğim ama utandım :D
    ben bazen bu gibi insanlar bizlerle dalga geçmek için mi çıkıp öyle saçmalıyorlar diye düşünüyorum mesela. Ço' eğlenceli de olabilir. Sen saçmala saçmala, onların senle dalga geçmesiyle dalga geç! öyle mi ki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyse de değilse de üstadımdır, masterımdır, şefimdir.

      Sil
  3. izlerken ilk düşündüğüm şey harika bir düşünür olduğuydu. takvime baktım 2 aralık anneler gününün yüzü suyu hürmetine annemin elini öptüm ana dedim böyle bir evlat olamadım sana kusura kalma dedim. olsun oğul dedi bıldır ki hurmala, herşey olur zamanla. ve artık arınmış ve farklı bir insandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğ gad, oğ diyır.
      bıldırki hurmala bundan sonra en birinci atasözümüzdür.

      Sil
  4. ohohooo Alllahıııımm durun durun ben camı açıyım bi hava girsin içerii nefesim kesildi gülmekten oyy bilmiyorum nasıl düşünerek çıkıyolar bu kişiler tv ye belki de cessie nin dediği gibidir,yine de insan gülmekten alıkoyamıyo kendinii:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de tavrını duruşunu görsen(:

      Sil
  5. tanrım neler yaratıyorsun :D

    tuhaf şeyler yahu.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar olmasa biz nasıl hiçbir cevabımız yokken cevabımızın olmasının daha mantıklı olacağını bileciz?

      he?
      ah muhsin burak üstadımız ve minel garaib..

      öperim(:

      Sil
  6. Seni seviyorum Caroll :))
    Bende gördüm..güzel yayılmalar ve dağılmalar bunlar..tekrar dönecek,güven bana :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caroll ben miyim? ehehe yağlı boya harikalar diyarında diye kitap yazıcam o zaman(:

      Sil
    2. Oh Caroll..yazzz :)

      Sil
    3. satılmazsa hepsini sana kargolarım. hayrına yakacak olarak kullanırsın.

      Sil
  7. Aynı şeyi izleyip aynı şeylere takılmışız belli ki :) Ama ben daha fazla dayanamayıp ünlü düşünürümüzün atasözünden sonra zamana bıraktım ve televizyonu kapattım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de yaman diye bi tanıdığım vardı, mesaj attım hayatımdan çık öptm by diye.

      Sil
    2. Yerinde bir karar :)))

      Sil
    3. sonra da oğ keptın may keptın diyip tv ekranını dondurdum. o gün bugündür tvde hep üstadım..

      Sil
  8. ha ha ben de karşılaşmıştım bu ünlü Türk düşünürü!!! ile, nerden bulmuşlar bunu demiştim, sorulara cevaplarına keza ben de takılmıştım, seni okuyunca program canlandı yine gözümde vah vah...

    YanıtlaSil
  9. Adsız17:32

    ay çok salak bişey ya her yerime kramp girdi gülmekten :)))

    YanıtlaSil
  10. ahahah çok güzel post olmuş:D
    acayip antipatik bir tip ya hem güldüm hem kıl oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: kıl olma, örnek al. sen hiç düşünür olmayı düşündün mü? bak bunu bile yapamamışız biz. tü bize. o bişey değil de, geçenlerde kutladığımız neydi ya?

      Sil
  11. Hiç değilse adamın mesleği var arkadaş;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sen kendi derdine yan. pieyçdiymiş. pabucumun.

      Sil
  12. Ben de son anlarına denk geldim. Yarışmayı sevdim fakat "Ulan yeni nesil..." dedim içimden. Demek bu mevi gözlü, çok sakallı zat düşünürmüş. Neyse bırak düşünsün.
    Düşünürken Bi rahat verir belki bizim gibi düşünmezlere.
    Te Allaaam yaaa...!
    Sık ümüğünü, sakallarını da kesip kıl kıl burnundan sok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: bkz: teraziler tarafından üretilen işkenceler

      Sil
  13. Dernek kuracakkadar çok var Nihat Doğan tipleri yaw :D

    YanıtlaSil

 
;