6.12.12

bir neler aldım postu

stresliydim.
bi kimya firmasının
saçma sapan yaptırımları,
çocuk kandırır gibi tuhaf bahaneler üretmesi
bi çözüm bulamayışım falan yüzünden.

sahtekarlık yapmam istendi, 
direnmek beni çok yordu.

ben de ne yaptım?
tabi ki daha fazla direnemedim.
istedikleri sahtekarlığı yaptım
dememi bekliyosun dimi?
cık cık cık.

(bkz: dudakları sıkıca kapatıp
yazıklar olsun bakışı atarak
başı sağa sola yavaşça sallamak)

(yaptın dimi okurken:D
ehehe:)

çok teessüf ederim..
ben öyle bi insan mıyım?!

gittim alışveriş yaptım.
bi sürü yenilerim oldu.
(bi de benim eskim yok galiba..)

mesela kolye kullanmam ben.
şu peter pan collarlardan kullanıyorum sadece.
bi de ananemin ilkokul dörde giderken
aldığı pırlantalı kalpli bi kolye ucum var,
tridi böyle ço egzantrik.
elime koluma takıp duruyorum.

ama tüm bunlara rağmen
şu altta gördüğün cici artık benim.


sonra nerde kullanacağımı bilmediğim,
ne idüğü belirsiz bi çift küpe.

satıcının gazına geldim ama
en iyisi
bülent ersoy'a kargolayayım bunları ben.
(bloğumu takip ettiğini biliyorum,
ufaktan bi hediyem olsun.)


sonra çekmecemde bacağı kırıldığı için
 sanki kendi bacağım kırılmış gibi üzüldüğüm
deniz yıldızlı tokamdan buldum.

resmen üstüne atladım.
dükkanda kimse yokken
"benim olazak buuuğ!" haykırışıyla.

mağaza sorumlusu
(satıcı değil, evet. sorumlu. satış sorumlusu.
satış sorumlusu personeli.
satış sorumlusu personelinin sorumlusu hatta)
"bu toka aylardır burda,
kimse sevinmedi" dedi.
yazık içerlemişse deniz yıldızının haline demek ki..
 
galiba istanbul'da zevkli tek insan benim.
bak görüyo musun..
(üstteki küpeden sonra
utanmayıp bunu da söyledim ya.
tu sıfatıma)

  
voaah indirimdeymiiş çığlıkları atan
indirim takip eden
hatta alışverişe çıkan bi insan olmadığımdan,
pek öyle aa ucuzmuş alayım demem.
elimdeki bitsin öyle.
ama golden rose catwalklarda dehşetli indirim vardı,
ki kendisi kullandığım iki rimelden biridir.
(duyan da bi liraya verdiler sanar..)
yedekledim. 
 

james patterson serime
dört yeni arkadaş daha.
bi de maximum ride'ın serisini tamamlayabilsem..


ve her alışverişin kralı,
hatta gönüllerin kralı!

futbolda maradona,
sinemada tim burton,
star tvde acun neyse;
gardroplarda da çizmenin yeri odur.


yalnız ben fotoğraftan hiç anlamıyorum galiba.
ince uzun filinta gibi çizmeyi
böyle güdük gösterdim ya..
bi orjinaline bak bi benim çektiğime.
sanırım fotoğraf denen şey
karanlıkta çekilmiyo.
flaş da bundan üretilmiş.

yeni anladım ama olsun.
geç olsun güç olmasın.

(şaka be şaka. biliyodum zaten.)
 


ve sıra gelir hediyelere.
bak hediyeLER diyorum dikkatini çekerim.
bir değiil
iki değiil
aa iki.
bu kadarcık.

neyse.
fatemeziim bi zeytinsevere verilebilecek
en güzel hediyeyi
tee iranlardan hazar denizinin kıyısından getirtmiş.
oğ diyır..


sonra bi gümüş tepsi.
ehehe(:
söylemicem neden kimden.
(eritsem kaç bileklik çıkar acaba..)
(bkz: çıkarcı pislik)


ama bak olmamış şimdi.
ben kendime o kadar hediye alayım,
gele gele iki tanecik gelsin.

postta şık durmadı yani,
yoksa bişey istediğimden değil.
 (bkz: yüz verilince nevresim takımı talep etmek)




19 yorum:

  1. :)Ohhs efan olsun diyelim o zaman.Ama haklısın şimdi sen git bir dolu hediye al kendine iki tane gelsin :PYok o değil de kaç bileklik olur ki tepsiden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adaletsizlik dimi? yani terazi olduğumdan, lady justice olduğumdan ben; böyle herşey dengi dengine olsun istiyorum. yoksa valla beklentim olduğundan değil.

      sorma tepsiyi sorma. göz kırpıyo bana kenardan. erit beni diyo, dök kalıplara diyo. neyse ki bileklik kalıbı kurabiye kalıbı gibi çeşit çeşit satılan bişey değil de elimde yok.

      Sil
  2. Pek takı sevmem ama kolyeni sevdim,resmi bi havası var :) birde çizme düz platform olsa tam benlikmiş -bana alındı da mırın kırın ediyorum- :)) hediyelerine gelince,tepsi gereksiz zeytin ise silip süpürülesi şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lazım o tepsi ya. yüzük falan koncak içine.

      Sil
    2. Neyyn! yüzük mü ?

      Sil
    3. evett.kıymetlimiss.yüsük bissim olucak.sssadece bissim.

      (bkz: alternatif smeagol replikleri)

      Sil
  3. Eritsem kaç bilezik çıkar acaba..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada böyle çakallıklarım vardır

      Sil
  4. Sefan olsun yalnız 3 rimek gercekten cok olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyidir iyidir. bi sene rimel almam artık(:

      Sil
  5. Çizmelerin harikeynmiş bacım;D Mutlu günlerde kullanasın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe değmiş dimi bütün gün vır vır beyninizi yediğime(:

      o bişey değil de, biri yeşil zeytin getirdi bana fateme diye. efsane..

      Sil
  6. 3 rimelll!
    İndirimde böyle sömürülmezki ama, bize de bıraksaydın :D
    Şaka bi yana güle güle kullan hepsini ve o cici tepsiyi sakın eritme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yakında gümüş bileklik-diy postuyla karşınızda olucam.

      Sil
  7. Çizme başarılı, iyi günlerde kullanasın:)Kolye de çok şükelaa...

    YanıtlaSil
  8. para harcamak beni de her zaman rahatlatmıştır.Ama sunu söylemeden geçmemeyeim.ilkokul 4.sınıfta pırlanta kolyen olduysa evlenme teklifinde tektas seni kesmeyecektir eminim hehehe :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben pırlanta fikrine karşıyım aslına bakarsan. insanların çıkarmak için uğruna başkalarını öldürdüğü, hatta topluca kıyım gerçekleştirdiği bi minik taş. üstüne bi de etrafımda tek taşını gösterip aslında bi halta yaramayan kişiliğini onunla süslediğini sanan kadınlar.

      sahiden beğendiği, benim olsun dediği ve parmağında görmekten mutlu olduğu yüzüğü takan kadınları tenzih ediyorum. ama diğerleri bence çok aptal.

      Sil
    2. evlenme teklifine yorum bile yapmamışım(: sanırım benimle evlenir misin denmeye değer bulunamayanlardanım:)

      Sil

 
;