7.12.12

bugün dünya buzdağının görünmeyen kısmına saygı sunma günü


hani hep ortalarda gezip
herşeyle ilgileniyomuş süsü veren
ama aslında SADECE
boş boş konuşan insanlar vardır.
resmin ön planında olanlar.

bi de onların yükünü taşıyanlar.

ikinci seçenektekiler görmezden gelinir.
çünkü onlar,
aslında kendi sorumlulukları olmamasına rağmen
bazı şeyleri yapmayı
alışkanlık haline getirmiştir.


yapmalarına teşekkür etmez artık kimse,
yapmadıklarında yadırgayıp eleştirir.

oysa onların konumundaki diğer insanlar
yan gelip yatmakla,
istemekle, talep etmekle meşguldür.

bugünü,
hiç görevi değilken
diğerine yardımcı olmak,
destek çıkmak adına
bazı şeyleri yapmayı alışkanlık edinen
ama hak ettiği takdiri göremeyen insanlara
saygı günü ilan ettim.

saygı göstermeseniz bile,
bari yapmadığında
"zaten bu senin sorumluluğun değildi ki"
demeyi deneyin.
lütfen.





20 yorum:

  1. Adsız15:05

    çok güzel bir yazı olmuş canım en çok düştüğüm durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraftaki teyze kadar canın acıyo mu?

      Sil
  2. hani hep ortalarda gezip
    herşeyle ilgileniyomuş süsü veren
    ama aslında SADECE
    boş boş konuşan insanlar
    işte bu tiplerden 2 tanesiyle bugün aynı ortamdaydım, içimden nasıl şiddet içerikli hareketler geliyor bunlar varken anlatamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de her gün karşılaştığını düşün..

      Sil
  3. çok güzel bişi sölemişsin deeee ama o fotodaki 4 çocuk da ısırmalık gıdıklamalık yemelik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafın emekçisini göz ardı etmeyelim. lüffen.

      Sil
  4. anladım. emekçi iyi bişi yapmış. bu şekerler de ya akraba ya da ne biliyim benzeri bişi, kreşten arkadaş :))))
    bu şekerlerle hergün karşılaşmak insanı her gün neşelendirir be. mutsuz olabilemez.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezilmekle mi iyi bişey yapmış? fotoğraf çekildikten sonra pek memnun kaldığını sanmıyorum(: soldaki kepçe kız faforim.

      Sil
    2. yanlış anlattım galiba. fotoğrafı çeken sensin sanırım ve iyi ki çekmişsin diyorum. ondan iyi bişi yapmışsın. şirin foto. favorin evet.
      :)
      yazdığın yazı da çok anlamlı.
      ama foto ile fotodaki kişilerin bağlantısını bilmiyorum ki.
      :)
      hımmm demek ki şöyle, öndekiler yani o şirin şeyler yazının başında sölediklerin. o iki yetişkin de onlara bakanlar, tımım çocuklar onları eziyor evet kikikikiki.
      :)

      Sil
    3. ben çekmedim yav. bak bakalım hepsi birden kimi eziyo(:

      Sil
  5. ya pardon.
    yazı ile fotonun bağlantısı.
    :)

    YanıtlaSil
  6. iki kız arasındaki oğlanı.
    ama memnun duruyor.
    :)
    ama foto ile yazının bağlantısı ne kiii.
    :)
    foto çok tatlı.
    :)
    yazı çok doğru ve anlamlı.
    :)
    farklı şeyler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki kız arasındaki oğlanı ezmiyolar işte, hepsi birden teyzelerinin üstüne oturuyo. en sağdaki kadının altına bak, teyze orda. yani bütün yükü o taşıyo ama fotoğrafta kayda değer bi yeri olmamakla birlikte kimsenin ilgisini de çekemiyo. buzdağının görünmeyen kısmı, aslında altı kişiyi birden taşıyan teyze(:

      Sil
    2. Adsız16:59

      aaaaa:D:D:D:D

      Sil
  7. ama nerde hiç görünmüyo ki.
    sadece kadının ayakları altında orda bişi var ama ne olduğu belli değil.
    :)
    hiç bi ipucu yok.
    hani nerde annat.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaşı gözü var işte tam kadının altında, yanlamasına kanepeye yatmış herkesler de üstüne oturmuş resim çekinmiş. bi tek ben mi görüyorum yav:S

      Sil
    2. teyze üç harfli de bi bana mı görünüyo acaba ya o.O allam töbe töbe. bakmam daha bu resme ben.

      Sil
  8. hihihi şimdi görebildim o yüzüymüş ya.
    evet bi tek sen görmüşsün.
    şimdi bizde gördük.
    üç harfli değil tamam.
    sende bişi yok.
    :)
    üç harfli deyince aklıma aşk gelir benim ayrıca.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşündüm, neler neler geldi de aşk gelmedi. nası bi romantizm özürlü kozalaksam artık.

      Sil

 
;