4.12.12

burçlara göre huysuzlanma rehberi

şimdi böyle her olayı
burcuna bağlayan insanlar var ya;
zırlıyorum ama balığım,
sivri dilliyim ama terazi olduğumdan,
kalk bi koltuğu düzelteyim başağım ben falan diye.
işte onlarla ilgili çok güvenilir bi kaynak buldum!
burca göre huysuzlanma rehberi.
yok arkadaş,
başka bişeye sinirlenirseniz yemem.
bunlarla sınırlı.


Koç
  Çok çalıştıklarında
Hastalandıklarında
İstedikleri olmadığında
Mide ve baş ağrılarında
Evin içine tıkıldıklarında
Disiplin altına alındıklarında
Sıraya girip beklediğinde

(bu bir türkiye gerçeğidir.)


Boğa
 Biri borç istediğinde
Masada hesabı ödemek zorunda kaldıklarında
(bak cimriye..)
Karınları acıktığında
Ani bir değişiklikte
Kilo aldıklarında
Parasız kaldıklarında
Yemek sofraya geç geldiğinde 


İkizler
 Sessizlikte
Rutin bir aşkta
Emredildiğinde
Kapalı yerlerde
Tatile çıkmadığında
Kendisinden çok konuşan birine rastladığında
Dinlenilmediğini fark ederse
Kilo aldığında
Otobüse bindiğinde
Aradığını bulamadığında
(bkz: haspam)


Yengeç 
 Evin anahtarını kaybettiğinde
Kendi hakkında bir soru sorulduğunda
Eleştirildiğinde
İlgi görmediğinde
Hastalandığında
Ev dışında bir yerde uyuduğunda
Dağınık biriyle yaşadığında
Sevdiklerinden uzakta kaldığında
Çekmecesi karıştırıldığında
(halbuse biz diğer burçlar
çekmecemiz karıştırıldığında
çok mutlu oluruz..) 


Aslan
 Birinin yalanını yakaladığında
Kafası karıştığında
Yüzünde sivilce çıktığında
Öğütleri dinlenmediğinde
Aşksız kaldığında
İş aradığında
Haksızlığa uğradığında


Başak
 Evine misafir geldiğinde
hele bir de dağınık biriyse
Üstü başı kirlendiğinde
Şüphelendiklerinde
Sivilce uçuk çıkardıklarında
Şaka yapıldığında
(napak pampa konuşmayak mı?)
Kendisinden önce biri tuvalete girdiğinde
Ütüsüz bir kıyafet giydiğinde
Hastalandıklarında


Terazi
 Parasız kaldıklarında
Rahatsız edildiklerinde
Güzel veya yakışıklı bulunmadıklarında
Karar vermek zorunda kaldıklarında
Ağlayan birini gördüklerinde
Rutinlikte
Uyandırıldıklarında
(bu sonuncusu.
işte benim hayatımın anlamı.) 


Akrep
 Kıskandıklarında
Başarısız olduklarında
Ciddiye alınmadıklarında
İşlerine karışıldığında
Ayrıldıklarında
Yalnız kaldıklarında
Hesabı ödemek zorunda kaldıklarında
 

Yay
 Alışverişe çıkmadıklarında
Tatile gitmediklerinde
Aynı işte çalıştıklarında
Telefonla konuşmadıklarında
Tek başına kaldıklarında
Kedisi köpeği kaybolduğunda
Hasta olduklarında


Oğlak
 Davetlerde
Patrondan azar işittiklerinde
Geveze insanlarla olduklarında
Planları bozulduğunda
Kalabalıkta
Çalışmadıklarında
Davetsiz misafirlerle karşılaştıklarında
Biri geç kaldığında
Mideleri ağrıdığında


Kova
 Disiplin altına girdiklerinde
Dokuz-altı işlerde
(onu bulamayan
kaç kişi var biliyo musun?)
Arkadaşları olmadığında
Parasız kaldıklarında
Birine uymak zorunda kalınca
Aranmadıklarında
Sessizlikte
Değişiklik olmadığında


Balık
Çok çalıştıklarında
Kötü rüya gördüklerinde
Aşksız kaldıklarında
Ayrıldıklarında
Çalar saat sesinde
Bir şey yiyip içmediklerinde
Misafir geldiğinde
Sürekli gülen konuşan birine rastladıklarında


yani,
bunların dışındaki sinirleri kaprisleri
yemezler. 




 

21 yorum:

  1. Adsız18:33

    süpersin sen ya:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız18:38

    Valla kim yazmışsa doru yazmış tıpkısının aynısı..:):)Bir koç burcu sahibesi olaraktan teprik ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim yazmış bilmiyorum ama her kimse çok yarayışlı oldu benim için, bundan başka bişeye sinirlenirse burç sahipleri, basıcam tokadı.

      Sil
  3. Adsız18:44

    bencede aynen aslan olarakdan söylüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Tevafuka bak daha biraz önce okuyup,
    Ne kada da haklı, bi o kada farklı dedim. :))

    Parasızlık ve rutinlik dellendirir beni :)

    YanıtlaSil
  5. anneme göre çok para harcayan biriymişim ama buda cimri dedi bana yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükselendendir o. ama müsriflik yapma bak.

      Sil
  6. Bir akrep olarak hepsini tek tek kabul ediyorum:) Bir tek eskiden olsa hesaba takılmazdım; ama baktım sürekli enayi yerine konuluyorum, hesabı ben ödemek zorunda kalınca cidden sinir oluyorum.

    Ayrıca o fotoğrafları sen bulup eklediysen helal olsun, çok güzel hepsi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafları ben ekledim de yazılar kimin hayal ürünü bilmiyorum(:

      Sil
  7. Fotoğraflar çok süper söylenenlerse kısmen doğru başak burcu olarak şüpheyle bakmak doğamda var:P:)

    YanıtlaSil
  8. haha burçların fotoğraflarını nasıl güzel bulmuşsun ama :) o aslanın saçları nasıl da ahenkli :)

    bana hiç uymadı burcum. alışverişe çıkmayınca, telefonla konuşmayınca daha mutluyum aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni moda o, aslan başı.

      sende bug var. yoksa yüzde yüz tutar yani. şaka şaka. tüm genellemeler yanlıştır.

      Sil
  9. Kaynak göster kaardişiiimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemedim ki ya, zamanında taslak postlarım arasına kaydetmişim. dandik msn testleri sayfası var ya hani, ya odur ya kadınlar kulübü(:

      Sil
  10. Terazi burcu için huysuzlanma vakti:
    1.Bir şey anlatırken karşısındakinin gözleri dalıp giderse, Terazi o gözleri çıkarıp misket oynamaya gider.
    2.Bir mekanda her daim oturduğu masa dolu ve fakat diğer her yer boş ise, masada oturanları enselerinden birer enik edasıyla tutup, hunharca öteki masalara savurur zira bu hareket hangi masaya oturacağına karar vermekten daha kolaydır (masaya oturulmaz, sandalyeye oturulur hahaha... derken Terazi gelip o "ha" hecelerini tek tek sana yedirir, belirteyim dedim).
    3.Fil hafızalar, "Teey bi zaman da sen bana bunu yapmıştın" gibi hatırlatmalar Teraziyi ziyadesiyle sinirlendirir. O sinirle zamanı geri döndüremese bile seni alıp meydan saatinin saniyesine asar, onla birlikte dönersiniz.
    4.Bir toplulukta sürekli odak noktası olmaya çalışarak fazlasıyla ukalalık yapan kimselerin vücudunun çeşitli yerlerine matkapla minik noktalar açıp, o noktaları birleştirerek çok güzel maymun resmi çizerler.
    5.Ciddi bir tartışma sırasında olayı sulandırıp başka yerlere çekmeye çalışanlar için eşeği o "başka yere" su almaya gönderip, eşek dönene kadar döverler.
    6.Tam hazırlanmış bir yere gidecekken evde kalma zorunluluğu doğarsa, dolunayın doğmasını beklemeden kurtadama dönüşür.
    7.Pijamalarını giymiş, kitabını eline almış, kendine bir sehpa hazırlamış (kahve/çay/bira ve abur cuburlaAAr) iken onu dışarı zorla çıkarmaya çalışmak zinhar günahtır. Aksi takdirde Terazi o kimsenin beynini dışarı çıkarıp, hiç istifini bozmadan kafa tasında yeni demlenmiş çayını içerek kitap yerine o kimsenin canına okur.
    8.Eğer gerçek bir oyuncu değilseniz Teraziye yalan söylemeyiniz. 6. hissinden bulasıca bu burç; sezer, hisseder, B planı olarak onu da düşünmüştür ve kesinlikle yalan yakalanır! Söz konusu yalan bir aldatma olursa, Terazi bir başkasının kendisine tercih edilmesine değil aptal yerine konmasına içerler. Hazır içmeye başlamışken de aldatanın kanını içmeden elbette o ilişkiyi tamamlayamazlar. "Bir daha olmaz" diye and içmeniz Terazi için hiç bir şey ifade etmez. Dünyanın en aptal Terazisi bile aptal yerine konmaktan hoşlanmaz, onların yeri başınızın üstüdür; aptal yeri değildir.
    9.Terazi ihmale gelmez. Kendisini ihmal edebileceğiniz zaman, kendisini en son ne zaman şarj ettiğiyle alakalı olarak değişir. Yeni şarj olmuş bir Teraziyi bir hafta aramasanız da olur, ancak şarjı bitmek üzereyse günde üç defa hatırının sorulması gerekmektedir yoksa üç vakte kadar dökmeye başlayacağı "sinir gözyaşları" ile sizi boğar. Hazır su da tuzluyken başınızın etinin buğulamasını yapıp yiyerek kendini şarj eder.
    10. Terazinin dengesiz olduğunu bilmek onu dile getirmeniz anlamına gelmemeli. Kendisine "dengesiz" diyenleri Kazıklı Voyvoda'nın icadı olan sopalara ağırlık merkezinizden yerleştirip dengede durmanızı sağlar. Dengeli, dengesiz kimmiş görürüsünüz.
    Huh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 benim, 2 benim, 3 benim, 4 benim, 5 benim, 6 benim, 7 benim, 8 benim, 9 benim 10 benim. noktası, virgülü, altıncı hissi, tartışma sırasındaki ciddiyeti, kazığı voyvodası hepsi benim. insanın alçalanı yükseleni her türlü burcu terazi olunca bi çekilmez oluyo, şimdi dışardan bakınca farkettim. ama bu kimsenin bana çekilmez diyebileceği manasına gelmiyo tabi.

      yerim seni kadın!

      Sil
    2. Hohihoihohihohi!!! Sen beni yersen ben de sana sindirim sisteminin nasıl çalıştığını an be an anlatırım. Sonra kendini vantrilok zannetme :P

      Sil
    3. (: karnımdan konuş, biraz para kazanalım. arada böyle çıkarcılıkların olsun.

      Sil

 
;