5.12.12

:* öpücükler vol.2


:* diş fırçaladıktan sonra
mandalina yemek.
işte hayatın tadı.


:* iftiracı dedikoducu
başkasının mutluluğunu istemeyici insanlar
azalarak bitsin.


:*  bana ev hediyesi
kitap getirsinler.
düğün hediyesi de kitap getirsinler.
domgünü hediyesi de kitap getirsinler.
çocuğum olduğunda da
kitap taksınlar.


:* discovery'deki şu
pastacılar kralı programının
içinde yaşamak istiyorum.
kreması konmamış cupcakeleri göstererek
"bunun dün halledilmesi gerekiyordu!"
diye bağırmak falan.
bence annem beni pastanede doğurmuş,
bana yalan söylüyolar.


 :* biri benle oturup
tüm dexter bölümlerini baştan sona izlese.
sonra da kutu kutu donut yesek.


:*  bücür cadı diye bi dizi vardı
hatırlıyo musun okuyucu?
tepsiye bakıp geleceği görüyolardı.
nasıl bi zaman ziyanı..

:*  hobbitten başlayıp
lotr'i baştan sona okuyasım var,
tekrar.
ama bu sefer orta dünyadan
çıkamamaktan korkuyorum.
hayatıma elf olarak devam etme garantim olsa
tamam dicem de,
ya ork olursam?
evlerden ırak.
selamınkavlen.

:*  kemal unakıtan bakkal açsın,
yumurta almaya gidelim.

:* diploma notumun düşük olmasının
tek sebebi,
dokuzdaki her finale
sekizde çalışmaya başlamamdır.

:*  kocasını yarım saat şikayet edip
sonra bi yorum yaptığımda
yok yok şimdi hakkını yiyemem diyen teyze
beni benden alıyo.
lan yarım saattir neye sövüyon o zaman
diyemiyorum tabi.

:* bazen kendimi görünmez hissediyorum.
böyle parmak uçlarımdan
silinmeye başlıyomuş gibi.
genelde çalışırken.
sonra odadaki diğer insanların
aslında beni dinlediğini,
yorum yaptığını, güldüğünü falan farkediyorum.
bakıyorum ellerimin gölgesi var,
bu da mı gol değil diye ağlıyorum.


:* dedemin örgülü ayakkabısını gördüm,
moda yaşlısı ehehe dedim,
anlamadı adam ee ne var ne yok dedi.
  
:* bi de benim dedemin şöyle bi teorisi var;
bisiklet yaka kazak
aralık ayından sonra giyilir.
aralıktan önce V yaka giyilir.
bu konuda babaannemle sürekli tartışıyolar.
babaannem V yaka çıkarıyo,
aralıktayız bu giyilmez diyo.
bunun bi dayanağı var mıdır
sayın moda bloggerları?
maazallah yuvaları yıkılmasın.
kimin tarafını tutacağımızı bilelim.

:* kilo aldığını kabul etmeyen kadın için
bir vicdani ret yasası düzenlensin.

:* doug pitt'in yerinde olsam
bunalıma girerdim.
ne eksiğim var da
bir bired değilim diye.
 
:* iki ihtimal var,
ya fotojenik değilim
ya da felaket çirkinim.
ama iyimserim,
bence birinci ihtimal doğru.

 :* no doubt'tan
don't speak tadında yeni bi parça bekliyorum.
(evet. hemen yaparlar şimdi.)





6 yorum:

  1. İstemeyici tam benlikmiş;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kiii güzide türkçemize "eninelik" kelimesini kazandırmış insansın! tüm kelimeler senin.

      hemen farsçaya üfürükten bi kelime kazandırmam lazım. azmı cezmi kasteyledim. bunu yapıcam. ne pahasına olursa olsun.

      Sil
  2. sendeki mizah kimsede yok.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yav sen şartlamışsın kendini ben bu kızı okurken eğlenicem diye. yoksa mizahi bi yönüm yoktur. arada saçmalamacılıklarım vardır. ama onlar da geçer, biliyorum. ünlü bir türk düşünürü ne der? hayat geçmez yamanla, herşey olur zamanla.

      Sil
  3. Diş fırçaladıktan sonra mandalina yeme olayının ben de hastasıyım :)
    Ben de my name is earl izleyip cips yiyorum bu ara sürekli, Allah sonumu hayreyleye, o vicdani ret yasası en çok bana gerekecek sanki :)
    Bu seriyi çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden mi? sevindim(:

      my name is earl'ü lisedeyken izlerdim, sonra hayatım aman da karma felsefesi, aman da kimsenin hakkı kimsede kalmasın, pardon daha önce karşılaşmış mıydık cümlelerinin arasında bi kısır döngüye döndü. allahtan lost falan başladı da daha derin bunalımlara girmedim.

      Sil

 
;