28.9.12

sevdiklerimizin sesinden orhan gencebay şarkıları


tam anlamıyla bir 
orhangencebaysevmezim.

amma lakin ki,
kendisinin şarkılarını
pek sevdiğim insanlar
ennfes söylemişler..

bi de sen dinle okuyucu,
valla çok tatlılar(:

tarkan - hatasız kul olmaz

adam elini neye değdirse
bi feminenlik,
bi zerafet geliyo.



ajda pekkan - severek ayrılalım

sevelim ama,
ayrılmayalım ajda'yla..

 


 mustafa ceceli - yarabbim

bu da ne söylese ilahi gibi oluyo.
adamın suratında öyle bi nur,
sesinde öyle bi huzur..
zaten "yarabbim"i söylemiş
daha ne olsun.




seksendört - dokunma

bunu başka yerde duysaydım
anam derdim 84 yeni şarkı yapmış.
öyle de 84 şarkısı gibi..






duman - gönül

kaan'ın ıkınmalarından kelimeleri anlamamaya
alışkındık ama
sert sessizleri de unutmuş.
"uslan artıg deli gönül
baggelib geciyor ömür" nedir?
neyse, duman iyidir.





albümün tam listesi ise şu şekil:

1. Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
2. Athena - Bir Araya Gelemeyiz
3. Berkay - Dünya Dönüyor
4. Candan Erçetin - Beni Böyle Sev
5. Demet Akalın - Farkında mısın
6. Deniz Seki - Benim Dünyam
7. Duman - Gönül
8. Ebru Gündeş - Dil Yarası
9. Emel Sayın - Hayat Devam Ediyor
10. Emre Aydın - Bir Teselli Ver
11. Hande Yener - Kaderimin Oyunu
12. İzel - Kabahat Seni Sevende
13. Kutsi - Ben O Zaman Ölürüm
14. Manga - Ya Evde Yoksan
15. Mustafa Ceceli - Yarabbim
16. Mustafa Sandal - Kır Gönlünün Zincirini
17. Nilüfer - Dertler Benim Olsun
18. Koro - Batsın Bu Dünya


CD 2

1. Nükhet Duru - Gitti de Gitti
2. Özcan Deniz - Vazgeç Gönlüm
3. Rafet El Roman - Beni Biraz Anlasaydın
4. Seksendört - Dokunma
5. Serdar Ortaç - Hor Görme Garibi
6. Sezen Aksu - Akşam Güneşi
7. Sibel Can - Bilmesin O Felek
8. Şevval Sam - Kahrolayım
9. Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
10. Volkan Konak - Gurbet
11. Yaşar - Yorgun Gözler
12. Yıldız Tilbe - Aşkımı Sakla
13. Yıldız Usmanova - Neyi Değiştirdik ki
14. Zara - Dilenci
15. Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim
16. Koro - Batsın Bu Dünya






4 yorum:

  1. onca sarkinin icin bir "sevecekmis gibisin,, koymamislarmi ?
    nasil yaparlar bana bunu :(
    severim hemde cok kendilerini efendiliginden taviz vermeyen ender sanatcilardan
    orhan gencebay .besteleri ise insan üstü geliyor bana

    mustafa cecelime dokunma ;)) aynen

    YanıtlaSil
  2. Hepsini arka arkaya dinledim, iyi geldi, uykum açıldı:) Bu arada Mustafa Ceceliye biz evde hacı diyorduk nur yüzünden ötürü, bir gün bi röportajına denk geldik, meğer arkadaşları hacı diyorlarmış ona, herkesde aynı etkiyi yaratması çok ilginç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek ki adam olduğu gibi görünüyo(:

      Sil

 
;