5.9.12

ramazan 11 ayın sultanıysa eylül de 12 ayın efendisidir!

 öncelikle şunu belirtmek istiyorum okuyucu;
"eylül hüznün ayıdır
gözyaşının ayrılıkların ayıdır" diyenlerin
ensesine bi yapıştırıp
git odanda ağla demek istiyorum.

şimdi kendi eylülüme dönebilirim.
 
 
upuzun bi yolun başındayım.
iki yanımda göğe yükselen ağaçlar var
öyle güvenli..
 
içimi ısıtan ama yakmayan bi güneş.
etrafta huzurun sessizliği.
huzurun sesi yok çünkü..
 
yüzümde her zaman olduğu gibi aptalca bi sırıtış.
ne gülüyosun deseler verecek cevabım yok.
 
yaprakların ölmesi beni bu kadar mutlu etmezdi
eylül'de olmasaydım.
eylül'ün başındayım.
 
 
hiç bitmesin istiyorum
hep eylül olsun ya da ben hep eylül'de kalayım
eylül'de doğduğum gibi
eylül'de öleyim.

yenilikler olsun,
kabuklar atılsın.
bırakalım yapraklarımız dökülsün.
 
rüzgar estikçe, yağmur yağdıkça
eylül huzur dağıtsın.
çok şey bekliyorum ondan, farkındayım.
ama biliyorum; hepsi olacak.
 
 ıslanmış ayakkabılarıma sarı yapraklar takılacak
 yağmurların en güzeli eylül'de yağacak.

nefessiz kaldım yağmursuzluktan
resimlerin güneşsizlikten sararması gibi.
ben ölmeden yağsın; ne olur.

 
bu arada şunu farkettim okuyucu
eylül babamın malıymış gibi
öyle bir sahipleniyorum ki,
bütün ay burnum havada
buralar hep benim dutluğumdu tavrıyla geziyorum

eylül de beni bu kadar sahiplensin,
burdan kendisine sesleniyorum.

cevabını bilemediğim soruların cevabını versin.
sıkıntıyla önüme eğdiğim başımı kaldırdı ya;
gerçi daha ne yapsın..

 
eylül'de zaraya mangoya şunlar şunlar gelsin istemiyorum
eylül benim depresyon hırkamı çıkarsın yeter.






12 yorum:

  1. Adsız14:41

    hay aaaazını öpeyim diye bi laf var, bildin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teoride bildim, pratikte nevır.

      (:

      Sil
    2. Adsız14:37

      :))) yok efendim bizim de tercihlerimiz belli. yanlış olmasın!

      aynı mevzuuyu yazmaya yeltendim, 11 ayın sultanı eylüldür diyeceedim.
      anlam kayar, yanlış olur falan filan derken yazamadım. tam bunun üzerine senin başlığı görünce "hah!" dedim. "budur!" hislerime ne güzel tercüman oldunuz efendim. elinize sağlık :)

      Sil
    3. (: öperim canım, teveccühünüz :)

      Sil
  2. çok güzel yazmışsın ama nerede o eski eylüller
    mevsimler de değişti
    ilkbahar ve sonbahar tadında yaşanmıyor artık
    eylül ayını ben de çok severim,ben de eylül de doğdum,
    eylül de evlendim,tatillere de hep eylül de giderim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "nerde o eski" kalıbını eylüller için hiç kullanmamıştım, bi garip oldu bak şimdi.

      Sil
  3. eylül insanin beynini disari cikarip yikayabilirmi?yagmurlariyla
    rüzgari alip gidebilirmi hüzünleri?,
    düsünceler sararip yerlere düsüp yok olurmu yapraklar gibi

    eylüüüüüüüüül ah eylül sende gideceksin senden de fayda yok
    lakiiiiin ;)
    Allah var gam yok
    sarilabilirmiyim cuvaldizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebsılıtli. bunu yapabilecek bir ay varsa o da kesinlikle eylüldür. ama dediğin gibi, Allah var gam yok. dolayısıyle ihtiyacımız kalmamış olabilir. silsem mi bu postu ben?

      sarıl ama batırma kendine(:

      Sil
  4. Benim de doğum günümde ölmek gibi ilginç fantezilerim var, bunu da yazının ana bütününden kopan minicik anlam pırıltısından geldiğim noktadan yazmak istedim. ehehe.

    İlk paragrafa da güldüm bu arada.
    Manzaranın nispetini de yapmışsın be arada.
    Ruhun bir derede bir arada.
    Eylül gelip kondu, yüreğime, keşke kalsak bir arada.
    Tamam gidiyorum ben, sen ve Eylül'e mutluluklar, hep hoşçalarla kalasınız inşşşşşallllllaaaaaaaaahhhhh.

    Neyse kısacası, "hoşgeldin hüzün gülmüyor yüzüm"lü bir şarkı geldi nedense aklıma. Ama yorumun kısacası bu değildi, pardooooon. BAŞTAN ALIYORUM.

    Kısacası, Eylül sevdası ne hoş yazdırmış yahu sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temmuz nefreti de bi o kadar itici yazdırır:D

      şimdi düşündüm de, domgününde ölen kaç insan hatırlıyoruz? bi manası yokmuş yav, kasmayalım.

      mustafa topaloğlu'nu saygıyla anımsayacağım bu "arada" şiiri için ceketimi ilikledim, önünde eğildim. sanatını yerim!

      yorumu toparlayamayıp baştan almak da benim kafamın dağınıklığıyla ilgili sadece bana mahsus (mahsus mu?! o.O) bişey değilmiş, mutlu oldum(:

      Sil
  5. eylül en sevdiğim ay sonbahar en sevdiğim mevsim.
    eylül, aynen ocak gibi yeni kararlar alma zamanı.
    ve canlanma.
    sezon açılıyo işteee.
    :)

    YanıtlaSil

 
;