28.9.12

aramaya inanmak vol.1


 gugıldan birtakım arama kelimeleriyle
bloğuma ulaşan arkadaşların
istatistiklerini inceledim.

buongiorno principessa diyerek,
 faik'i arayarak gelen okuyucuya
saygılarımı sunuyorum.
çok doğru yerdesin.

ama.
(burda deriin bi nefes aldım.) 
ama
maymun kız diyerek
ne demeye çalışıyosun?
he?

çok teessüf ederim ya.
istediğin kadar süslü yaz,
sevimli yaz,
yok. içim acıdı.
 maymun kız ne lan?!
 

hele bi de
"rüyada bismillah dedirtmek"
 var ki..
aman yarabbi..
küfürün dik alası..
hayır gugıl da halt etmiş
ne demeye buu arayan insanı
bana yönlendiriyosun?
yeminle tüm sanal dünya bana karşı.

böyle kabus, pislik bişey olduğumu
bilmezdim okuyucu..
 
o yedi kişi kimse,
arkamı dönüyorum,
ben görmeden çıksınlar.

iki de ecnebi var,
npbcteh falan diyerek gelmiş.
 
ne dediğini anlamadım ama
olm küfür ettiysen var ya..





6 yorum:

  1. Zaman zaman ilginç şeyler çıkıyor:) Kendimden örnek vereyim Ateşli Çeçen Bakireler :S Çeçen kısmı doğru,Bakire malum nickimde var:) Ateşli ne yahu, hayır ne yapacan git Rusları ara.Böyle arayınca google muhabbet tellallığımı yapıyor:) Bir dönem gelen sapık msjlardan dolayı blog adımı değiştirecektim çok kızıyordum,sonra aman be dedim vazgeçtim:D Takmıyorum artık:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ciddi ciddi sinirlenmedim yahu, çok alay edilesiydi sadece(:

      Sil
  2. Adsız20:13

    düyanın en güzel giyinen kadını demiş 4 kişi, hakkını yemeyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyosun anonymus. annem hep der ki, hak yiyen b.k yesin.

      Sil
  3. Yine iyisin. Beni "beyinde kurbağa" diye arayanlar olmuş yaw:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızım farklı düşünüyosun. insanlar senin beynini nasıl nitelendireceğini bilmiyo. adam haklı.

      Sil

 
;