17.9.12

ya allah bismillah allahım kek ver!

 bazı insanlar,
hayatlarını ufak şeylerle geçirmeye meyillidir.

çok aşık olup tek tercihle biyoloji okudum.
mikrobiyolog oldum,
"o ne, çiş tahlili yapan mı" diyenlere inat
göğsümü gere gere mikrobiyoloğum dedim.

sonra sadece bioengineering istiyorum diyerek
tek üniversite ve tek tercih yaparak
masterıma biyomühendislikte başladım.

projeler şunlar bunlar derken
hala tezime başlamamış olabilirim ama
senenin sonunda yüksek biyomühendis olucam.

peki hayatımı ne yaparak geçirmek istiyorum?

kek ve kurabiye.

 fatemeyle birlikte nişantaşı'nda
çikolata fabrikası'na eğitime gittik geçen hafta

öncelikle şunu söylemek isterim ki,
kesinlikle böyle bi yer açmak istiyorum.

sonra yaptıklarıma bak da
azıcık iştahın açılsın istedim.

son olarak,
bi internet sitesiyle bu işe girişme kararındayım.
yakında gelecek haberleri
bekle beni okuyucu!
 










kurdelalara fitilleri taktığımız ellerimizi
öyle yanyana bi tutalım dedim(:
 














16 yorum:

  1. insanın yaptığı işi sevmesi çok önemli,
    yoksa eziyet oluyor
    yol yakınken zevkle,heyecan ve istekle yapacağı işi belirlemeli insan,üniversiteye seçilme sınavıyla seçildiğin meslekten sıkılabiliyorsun bir süre sonra
    kekler de pek güzel görünüyor
    rastgele

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben işime bayılıyorum, tüm hayatımı mikrobiyolog olarak veya biyomühendislikle uğraşarak geçirebilirim. çalışmama sebebim çok başka(:

      teşekkürler

      Sil
  2. Bende 14 senelik ev hanımlığımı birşeyler üretmek istiyorum diyerekten 2 sene el işlerinin çeşitli branşlarında kurs alıp ,geçen Ocak ayından beri öğrendiklerime kendimdende birşeyler katıp ,internette blog ve facebook sayfası açtım..Yine ev hanımlığım devam ediyor ama birşeyler üretip,ürettiklerinden zevk almak helede bu zevkin yanında azda olsa gelir elde etmek çok keyifli..Bencede insan sevdiği ve zevk aldığı işi yapmalı..Kekler kurabiyeler bir harika..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sizin de ellerinize sağlık(:

      Sil
  3. Kekler ve keksevenler bizi beklesin. Kek ve organizasyon dünyasına cayip bir giriş yapazauz:D

    YanıtlaSil
  4. Cesur kadınları seviyorum. Yap ben hepsini yerim ziyan olmaz:)

    YanıtlaSil
  5. Ben iyiyim beni merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ço ediyodum ki. sadece bilgisayarın başına geçebildiğim yok, kendi bloğumdan da anlaşıldığı üzre..

      Sil
  6. Seni destekliyorum Sema, özellikle de yaptıklarından bana da göndereceksen!

    YanıtlaSil
  7. Acayip demek istiyordum cayip neyse artık;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben anlıyorum, her söylediğini.. arada mal bakışlarım vardır ama olsun(:

      Sil
  8. KEYİF ALARAK YAPILAN HER İŞ BAŞARIYLA NETİCELENİR FOTOĞRAFLARDAD GÖRÜLDÜĞÜ ÜZRE ELLERİNE SAĞLIK ŞAHANELER

    YanıtlaSil

 
;