25.9.12

kitap kulesi yapılıyorsa ben de yaparım.



bloggerlar arasında 
bu kitap kulesi yapma modası
pek yaygınlaştı okuyucu.

hazır kütüphanemin bi kısmını boşalttım,
temizliyorum,
serileri peşpeşe diziyorum falan;
dur dedim ben de kitap kulemi yapayım.

üç dört kez üstüme devrilme
bir kez de kendini yere atma
girişiminden sonra
kulemi sabitlemeyi başardım.

(o kadar fizik, statik, mukavemet okumuşum
daha bi kulenin 
ağırlık merkezini hesaplayamadım..)

 kitapların geri kalanını da
indirip dizsem mi diye düşünürken
lan dedim
neden kule değil de kale yapmıyorum?

daha denemedim ama
yapazaam!
ne pahasına olursa olsun!

bi de, hadi herkes kitap kulesini yapsın.
okuduklarını,
okumadıklarını,
wishlistini..







61 yorum:

  1. Donup kaldım burda ben, kule değil, çin seddi gibi bir şey olmuş bu hatta belki uzaydan bile görülebilir :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annem bu yorumu okumasın. sema odan uzaydan görünüyomuş der tutuşturur elime viledayı:D

      Sil
    2. Uzaydan görünüyo mu bilmiom ama Yunanistandan çok net görünüyo :)

      Sil
  2. harika degil mi cidden? :) kitaplar, kitaplar, kitaplarin varliklari...

    gecen kitapyurdu'ndan sepete istedigim kitaplari attim, donuste biran once alinasi olanlari, 200 tl kadar tuttu. dedim, luna'cigim, kendine gel. sonra baktim gelemeyecegim. :) hicbirini de cikartamadim listeden. hepsi kendimce cok onemliydi, biran once okunmaliydi.

    doneyim de, kitap kredisi fln cekip tum istedigim kitaplari alma girisimlerinde bulunayim bari. :) kuleni gorunce dun geceki halim geldi aklima, gulumsedim :))

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kitapyurdundan seninki civarında bir son alışveriş yaptım. yazın ortasında falan. açlık oyunları serisini ingilizce okumuştum, türkçe seriyi ekleyeyim dedim. serinin ikinci kitabı korsan geldi. kapak tridi:D mailime dönmediler. sultanı öldürmek'in son sayfası eksikti, bi kez daha almak zorunda kaldım.

      ve dedim ki kendime, sema tatlım; d&rdan şaşma.

      öperim:)

      Sil
    2. aaa, şaşırdım doğrusu. çünkü ben tüm alışverişlerimden çok memnundum kitapyurdundan olan. değişiklikler mi söz konusu acaba?! :S tüh yahu, çok da güvenirdim kendilerine, şimdi bi bozuldum onlara bak. neden öyle yapmışlar ki, alla allahhh...

      luna.

      Sil
    3. ben de çok memnundum. lise ikiden beri yani sekiz senedir istisnasız tüm toplu kitap alışverişlerimi kitap yurdundan yaptım, dişimden tırnağımdan artırıp onlara yedirdim be:D ama bu sıralar çok şikayet var, umarım daha fazla olmaz..

      Sil
  3. Adsız12:06

    çok pardon öncelikle...Ohaaraaaa :) !!!!!!!!!! Kitap plazası olmuş bu yahu :)

    YanıtlaSil
  4. Senin kulen bayağa (böyle yazıldığından emin değilim:D) holding binası olmuş. Tam insan öldürmelik. Bizim odada kapının arkasına da yapak mı? Bi de ip bağlarsın. Anlarsın yaw;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D seni var ya! yiyerim.

      senin ayakkabı kulen var, hiç düşündün mü o.O

      Sil
  5. Ne kaa güzellll:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir kule... Kitaplar kitaplar her yer kitap olsun... Daha ne olsun :))

    YanıtlaSil
  7. oyy maşallah :D

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Hey bu harika bir kule ya! :) Benim bunun yarısını anca bulur, çoğaltmalıyım daha çok daha çok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya da elindekileri bana ver, hepsi bi yerde toplansın ehehe:D arada böyle çakallıklarım vardır:)

      Sil
  9. güzel .
    ben kule yapmaya üsenirim yasli ve huysuz bir kadinim :)
    ödünc verdigim kitaplarim geri gelse kapida bekletsem bu kadar olur herhalde
    saglik olsun diyorum okusunlarda tek, ben kule yapmasamda olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en nefret ettiğim şeylerden biridir. ben kimseden ödünç kitap almam çünkü. aklıma bişey takılır gece gece, bu hangi kitaptaydı derim, kalkar dökerim. eğer ödünç verdiğim kitaptaysa, geri gelmediyse..

      herşeyimi alsınlar; çantalarımı, bedeline bakmadan takılarımı, eşarplarımı.. ama bi kitaplarıma bi ayakkabılarıma dokunmasınlar yav. evlat acısı gibi valla.

      Sil
  10. statik dersini çok sevmiştim de. mukavemetten çakmıştım. en zorlandığım dersti. ben de yapabilirmiyim acep böyle bir kule?
    bravo valla kuleyi iyi yapmışsın..:)

    YanıtlaSil
  11. O mirrorda seni de görürüz inşallah amin :p

    YanıtlaSil
  12. Adsız13:49

    inanılır gibi değil :)) görüntü harika.eh artık bir kitap dükkanı açarsın yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir türk atasözü der ki; "asla asla asla!"

      allah açlıkla sınamasın ama aç kalsam en son yapmak isteyeceğim şey kitaplarımı satmak olurdu sanırım..

      Sil
  13. bu kuleden bende de olur inşallah:( benim kitaplarım daha az :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize daha çok gelsin inşallah:)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. paylaşalım mı derdim ama; yek yea(:

      Sil
  15. Piramitler gibi ne kız o :) Ley hattı sizin evdende geçiyo sanırım ahaha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe:D grange hattı geçiyo bizim evden, chattam hattı, tolkien hattı falan ;)

      Sil
  16. Adsız16:55

    havan kime yabancı :P şaka bir yana ne çok kitabın varmış? indir, kaldır, kule yapmak falan zor oluyorsa hediye kitap kabul ediyorum, haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplarımı çıkarıp odanın kalanını hediye edebilirim istersen(:

      Sil
  17. http://9gag.com/gag/5446891
    buna ne demeli:) bence bunu da dene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğ diyır! görmemiştim ya.. dehşetliymiş. ahhh benim olsa..

      Sil
  18. P.S.19:26

    walla sema süper bişi olmuş ki bu..son 2 saattir tekzen senin praktiker benim koçtaş da kiminse kimin deli divane netten kitaplık bakıyodum benim kolilerdeki zavallıcıkları yerleştiriim diye..çok süper kitaplıklar vardı amma ve de lakin biraz fazla geldiler..malum o paraya daha çoook kitap alırım ki ben felsefemle kıyamadım sepete at butonuna basmaya..e bunu da böyle gördükten sonra yaparım ki bunu ben..ne diyim hem başka mobilyacılara bakmaktan hem de bi sürü para baymaktan azzz önce kurtardın beni..teşekkürler teşekkürler(bu kısmı aynı hande yenerin söylediği gibi söylüyorum ona göre)
    sevgiyle kal P.S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama o zaman bana son kez teşekkürler olur..

      ya çok mantıklıymış, o paraya çok kitap almak. ama benim kitaplıkları babam yaptırdı; e o o paraya bana kitap almazdı yani manyak mı adam durup dururken kızıma bin liralık kitap alayım desin. iyi oldu. ama evlenince ne yaparım bilmiyorum. bilmeme de gerek yok galiba ehehe:D

      Sil
  19. OHA! YUH! ÇÜŞ! LEBRON! JAMES! MAMES! TAMES!
    Hepsini de okuduysan eğer, helal, yuh, çüş, lebron, james..... ahahahaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki katını okudum. ebsılıtli. eğer okumasaydım, çok mutsuz bi insan olurdum..

      Sil
  20. Adsız01:05

    neler görüyorum melekler ve seytanlar, sevdalinka, dost ateşi,zar adam, siyah kan......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk! entrika! ihanet! hepsi bu kitap kulesinde! kitap kulesi, kendi gününde kendi saatinde!

      Sil

  21. Bana hep ıslık çaldırıyorsun:) Maşşallah.bu ne güzellik,orda olup yardım etmek isterdim:) Kitaplarımı sevdiğim kadar kitap okuyan insanları da seviyorum:) Seni de sevebilirim:) Hatta sevdim gitti:) Okumadıkların varsa keyifle oku, benim de taşınmak zorunda kaldığımız evimizde boydan boya duvardan duvara kitaplık kaplıydı odam,ama taşınırken evde bırakıldı malum, çok üzülmüştüm, benim de kitaplığa ihtiyacım var ama portatif taşınabilir bişey olmalı,kiracı olduğumuz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey çok mutlu oldum(:

      sadece kitap rafı denesen, taşınırken de tek tek söküp götürürsün diyecektim ama kiracı olunca duvar delmek sorun olur o kadar raf için.. sökülüp takılabilir ikeadakiler gibi bişey al bana kalırsa, yüzyıllarca şekilden şekile sokup kullanırsın(:

      Sil
  22. Kulenden son yazımda linkiyle ufcık bahsettim:) Kule görgüsüzü demezsin umarım:D

    YanıtlaSil
  23. bizim bloglar mahallesindeki (BBM) post için kulenin resmini alayım dedim hemen uyarı geldi : şş ço ayıp.. :) hiç kimsenin bişey almasına izin vermiyorsun. hemen kulaklar çekiliyor .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sadece ayıplayan teyze moduna girmek için(: engelleyince alabiliyosun zaten, sadece iki kere denemen gerek:)

      Sil
  24. süper bir kale olmuş arkasından gizemli bir tünele geçiş var mı :) Sabrınıza hayran kaldım. Ben onca kitabı üst üste dizmekle uğraşmazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutfağa geçiş var o duvardan ya.. şöyle dev gibi bi kütüphaneye geçmeyi çok isterdim ama..

      Sil
  25. Kitap dağı olmuş resmen:))) Süper ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e işte az buçuk okuyanım ben de(:

      Sil
  26. Hooo!
    Beni evine al, besle sema *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden kitap ayracı yapayım mı kız:D

      Sil
  27. maşallahhhhhhh............

    YanıtlaSil
  28. Fiyuvfittttttttt!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oov muhtarımız halkın arasına karışmış(:

      ıslıklar karşılıklı, bilmukabele(:

      Sil
  29. kesinlikle herkese versin ama:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: kitapların mutlu ettiği bu kadar çok insanın olduğunu bilmek çok iyi hissettirdi :)

      Sil

 
;