4.9.12

ah harry potter.. yaşlanıyoruz okuyucu..


15 yorum:

  1. Harika bir post olmuş, teşekkürler :))

    http://kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bir de 8 filmi art arda izleyince insan "Hangi ara bu kadar büyüdüler lan?" oluyor. ehehe. Onlarla büyüdük yahucaaan.
    Cidden çohoş bir post olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onlarla büyümedim, onlar büyüdü ben büyümedim demeyi çok isterdim ama valla olgunlaştım. bi o zamanki bi de şimdiki resmimi bu fotonun altına mı ekleseydim ne..

      Sil

  3. bir zamanlar bilmem su tarihte su kadar olacagim diyordum
    ebedi ikametgaha bir gün daha yakiniz
    sarilabilimiyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koccaman hem de(:

      bir gün, bir saat, bi an daha yaklaşıyoruz. o vaktin nasıl geçtiğini sorgulamadan..

      Sil
  4. öehh.. ginnyy mutasyona uğramış töbe estağfurullah bişiy olmuş ona nolmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşlanmış avurtları çökmüş ehehe:D

      Sil
    2. dudaklarına silikon mu yaptırmış yav:S

      Sil
    3. hahah aynen o tip bişeyler var
      en karizma gary oldman!
      adam yaşlandıkça daha da bi güzelleşmiş filinta gibi olmuş.

      Sil
    4. her halini severiz.

      Sil
  5. uh diyebildim sadece. her resimde ağzımdan başka bişi çıkmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türban ropörtajındaki adam gibi, "ne oluyor bu? uh!" deseydin(:

      Sil

 
;