26.9.12

bi hatırlatma notu.. kendime, büyüyenlere, büyümek istemeyenlere..


senelerce olmasını
ve olduğunda kutlamalar yapmayı 
beklediğin olayları
kuru bir hayırlı olsunla geçiştirdiğinde..

öylesine 
"keşke biri bana papatya alsa" dediğinde
seni mutlu etmek için 
evine papatyalar gönderen arkadaşının 
gözünün içine bakıp
"mutlu musun?" demeyeli 
ne kadar zaman olduğunu 
sayamadığında..

ve en son kimin
gerçekten senin için 
bişey yapmaya hazır halde
mutlu musun diye sorduğunu 
hatırlayamadığında..

zaman denen şeyin 
aslında ne kadar önemsiz olduğunu,
sevdiklerine ayırmadığında 
ne kadar boş geçtiğini,
kazandırmadığını 
yıprattığını 
sadece üzdüğünü farkettiğinde..

zamanından önce büyümek zorunda olduğunda..


birlikte büyüdüğün 
birlikte uyuduğun insana 
öğle arasında beş dakika ayırabilmeyi 
lüks saydığında
ve "çok vaktini almayayım" cümlesini kurarken 
için acıdığında..

yemeği nerde yiyelim sorusunun yerine 
resmi hediyeler konuşulduğunda,
evinden aldığın dostunun 
evinin yolunu unuttuğunda,
saçının teli havalansa farkedecek kadar 
çok vakit geçirdiğin insan
saç rengini değiştirdiğinde;
eski rengini hatırlayamadığında..


noktayı koyacak kadar sağlam duramadığın
ve üç noktanın belirsizliği altına girmeye
cesaret edemediğinde..

herkes diğerinin hayatının dışında kaldığında
ve sen sessiz sedasız kabuğuna çekildiğinde..





5 yorum:

  1. bunlar olduğunda hayat bir an için boktanlaşıyor galiba. ama benim deli doktoru bu durumu gündemden düşmek olarak adlandırıyor. böylesi daha avutucu sanki... hep orada olduklarını, sadece o an için göz önüne çıkmadıklarını düşünmek falan.
    ah, bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir an için mi? çok iyimsersin tatlım.

      Sil
    2. ama hayat hep boktan kalmaz semmma, özellikle normal insanlar için...

      Sil
  2. dün kizim topuklu ayakkabisini giydi okula giderken .dedi anne büyüdüm demi
    bende dedim iyi halt ettin .

    herkez disarida zaten semmam
    bunu ben onlarin ne konustuklari ile degil nasil hareket ettiklerini anladigim anda ögrendim

    büyüme ve ögrenme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama benim için öyle değildi..üniversite bitti, döndü birden.

      Sil

 
;