2.9.12

vakit tamam, seni terkediyorum. bu incecik bir veda havasıdır.


vaktin tamam olduğunu anlarsın.
bişeylerden vazgeçmen gerektiğini.

bütün alışkanlıklardan öteye..

yorumsuz bi hayatı seçersin
şarkının da dediği şekilde.
sen bile yorum yapamazken;
kim ne yapsın..

 bu şarkıyı incinen bi hayat dinler,
incinen bi hayat söyler.
ben seni uyarayım;
uyuyamazsın dinlersen.
bazen nefes alamazsın
başka zaman dinlesen gülüp geçecekken.

rüyanda ne göreceğini bilemeyip
korkulu geceleri sayar gibi.

ömrünün ışığı birdenbire ellerinden uçup gitmiş gibi.

hangi kuytudasın bilememiş,
senle bir bütün olabilirdik diyememiş,
parmak uçlarına sıcaklığı değememiş gibi.

tüm izleri hayatında kalacak gibi.

ne kıraç severim,
ne bi şarkıyla duyguları alt üst olacak insanım.
ama zaten alt üstse bazı durumlar,
herşey bahanesi okuyucu.

yine de ahmet kaya'dan dinlememekte fayda var.
bi "hoşçakal"ın daha canımı acıtmasına
hiç ihtiyacım yok çünkü..






13 yorum:

  1. bi 'hoşça kal',

    altı üstü 3 hece, 8 harf.

    içinde alfabe saklı gibi, içinde hayat saklı gibi.

    dendiğinde, alfabedeki tüm harfler yitirilmiş, ve hayat da onların peşine takılıp gitmiş gibi. BAZEN. öyle işte.

    hoşça kal'ları 'merhaba'larla takas edebilelim dilerim ki, zaman zaman.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar takas edersen et; gelen gideni aratır. ben denemedim yani, öyle demişler, öyle diyolar. daha neler de diyolar da; bakma dinlemiyorum hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim doldurdu seni böyle klişelerle, hiç dinleme hem de!

      Sil
  3. O zaman şarkını değiştirelim semmmaaaaaa'cım.
    " http://fizy.com/#s/1c96s5 " olsun. Ya daaaa " http://fizy.com/#s/16o3hi "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. leydigagadansa dedi kuulu on sekiz milyon altıyüz üç kere tercih ederim(: ama şimdi çok mutsuzum, yarın dinlicem. mutluluk hakkımı gecenin köründe tüketmek istemem.

      Sil
  4. Bazen hayatta vazgeçilmez sandığımız kişi/şeyleri terk etmek lazım. Bu bizim ruhumuzu limon gibi sıksa da:-(

    YanıtlaSil
  5. her bunaldigimda derim yarabbi kaldirmayacagimi yüklemesssin bana
    zorlarini kolaylastirsin rabbim

    YanıtlaSil
  6. P.S.19:13

    hayatım boyunca en çok sevdiğim şarkılardan biridir.yalnız kıraç yerine ahmet kaya yı şiddetle tavsiye ederim..
    mutlu kal
    P.S.

    P.S:tatildeydim ya anca döndüm.yaşasın tatil,hep tatil olsun hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatiller arası çalışma günleri olsun, insanlar çalıştıkları için değşiiklik yaptık mutlu olduk desinler(:

      Sil
  7. boşveeeer giden gitsin unut gitsin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaldıırmaa deliii göönlüüm gideeen gitsin sen şarkılaar söylee içindeeen boşveer

      Sil

 
;