24.9.12

bir domgünün kutlu olsun maili..

 bugün benim doğum günüm(:
24 yaşıma girdiğim bi 24 eylül..
 
 
doğum günü mesajları,
telefonları almaya başladım
hatta kutlamalara da(:

ama şöyle bi mail aldım ki;
çok mutlu oldum..
 
 
 
Bir yıl daha geçti...
Işık hızında sanki geçen sene bugünle, 
aradaki zamanın akışı...
Ve umarız iyi değerlendirilmiştir bu bir yıl...
Sağlık deniliyor ya her şeyin başı... 
Öyle de...
Her ner kadar cümle içinde alışılagelmiş,
klasik bir temenni olsa da
sağlıklı bir yıl diliyoruz yeni yaşında...
Ve tam da şu anda durup,
5 yıl öncesini düşünmeni isteriz... 
 
5 yıl, 10 yıl?..
Ne kadar yakın geliyor değil mi?..
5, 10 yıl sonrası da bu kadar yakın işte...
Geçti...
Geçiyor...
Geçecek...
En ufak anın bile tadı çıkarılmalı...
Ara sıra, denk gelirse 
deniz kenarında simit, çay keyfi tadılmalı...
Yıllardır aranmayan kim varsa 
düşünülüp, bir anda aranmalı...
Bir çocuğun kolayca bulabileceği yerlere 
bozuk paralar bırakılmalı...
Sabah uykusu uzatılmalı bazen,
yataktan hiç çıkmamalı...
Küçük notlar yazmalı zamanın eskitemediği... 
 
Saklamalı sonra, hüzün olsun diye değil,
anı olsun diye...
Anne, baba hatırlanmalı hayattaysa bu doğum gününde,
yazının burasında aranmalı...
Ya da eli öpülmeli hemen... 
Bir oda yakınlıkta olması bile anne,
babanın ne büyük lütuf, ne büyük hediye...
Hiç olmazsa mutfaktan gelen tuzlu koku coşkusu için... 
 
Ve alışverişe gönderilirken "üstü kalsın" jesti için... 
Hayatta değillerse, teşekkür etmeli,
yıllarca didindikleri için...
Gider nasıl olsa, duyarlar...
Evet hemen şimdi... 
Ertelememeli...
Geçti...
Geçiyor...
Geçecek...
Durmalı şöyle bir...
Neler geride kaldı, neler gelecek...
Düşünmeli...
Sonra koşmalı; iyiye, güzele doğru...
Kolay küsmemeli...
Merhametli olmalı...
Umursamamalı tüm bu yazılanları belki...
Doğum günün kutlu olmalı...
Olsun!..
 
 
 
 
 
 

31 yorum:

  1. Adsız12:30

    hepide börd dey tu yuuuuuu:):):)

    YanıtlaSil
  2. Daha merhametli daha sakin daha anlayisli bir yil ve omur gecirmen dilegiyle..insallah biricik fiyuvitim..kalben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaamiin.. çevremdeki herkes de dahil olmak üzere bu duaya..

      Sil
  3. Faili meçhul mail güzelmiş, baya dokandı.Şunun şurasında 22 olmama; 15 gün kala hafızamda yer etti.Doğumgünü kutlamayı sevmem(kendiminkini)heryıl biraz daha sorumluluk demek,hayal kırıklığı demek...
    Neyse mutlu insanı depresifleştirecek özveriye sahibim :) Planlarının gerçekleşeceği,insanların senden imrenerek bahsedeceği,anne-babanın ve sevdiklerinin yanında olacağı bir yıl(bir ömür) olsun inşaallah.Allah'ımın unutmadığı,merhametini,bereketini en önemlisi huzurunu eksik etmediği bir kul olursun.Belki saçma gelicek ama ben doğarken değilde, ölünce unutulmamak istenilenlerdenim,sende öyle olursun umarım.(Geç olsun ama :)
    Vay anasını koca karı duası gibi oldu :))
    -----------İyiki doğmuşsun kız-----------

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kutlamayı sevmem, her yıl insanlara "acaba ne alsak lan" sıkıntısı demek..

      böyle koca karı duasına can kurban:) çok teşekkür ederim.. yüzümü görmeyen insanların benim için dua etmesi çok garip, çok umut verici, çok iyi.. çok.

      Sil
  4. Doğum günün kutlu olsun yaşıtım. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim(: zor mu 24 olmak? biri bizi bilgilendirsin!

      Sil
  5. İyi ki iyi ki doğmuşsun Sema!
    Umarım yeni yaşın mutlu günlerle birlikte gelmiştir.

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel yıllara :) Nasıl güzel bir yazı, bu. Hayatın içinden ama basit şeyler, göze görünmeyen şeyler, hep yapmalı..

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yıllara diyor yeni yaşını ıslıklar eşliğinde kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun,mutlu ol senelerce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana boncuktan kuş yaptın mı:)

      Sil
  9. yeni yasin hayirli olsun hayirlara vesile olsun sagliktan imandan ayirmasin
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağlıktan, imandan ayrılmamak.. hayatın başka ne amacı olabilir ki zaten.. bi sorgulama yorumu daha(:

      Sil
  10. Bi 28'lik olarak 24 olmanın tadını anımsadım bi an, çok güzel yıllar, kıymetini bil -bilirsin de sen gerçi- iyi ki doğmuşsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de 20liklere bu tavsiyeyi vereyim dur. süpermiş.

      Sil
  11. İyi ki doğdun!. Kocaman kocaman mutlulukların olsun, Küçük sevinçlerinde büyük anlamlar, Büyük düşüncelerinde küçük sözlerin olsun... Yeni yaşın seni güldürüp gülümsetsin dilerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben de dilerim.. çok teşekkürler(:

      Sil
  12. P.S.19:12

    seni zekirdekçi seni..gözümden kaçmaz..bi zekirdek bi bankalar bi de gsm şirketleri asla unutmaz doğum günümü..hatta ilk kutlayanlar bile olurlar :)

    buraya kadar gelip de yaşlandığını tebrik etmemek olmaz dimi..iyi ki yaşlanıyosun..hatta sağlıcakla yaşlan iyice yüzün falan pörsüsün belin de iki büklüm olsun :)

    P.S.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin.. benim en sevdiğimdir yüzdeki kırışıklıklar..

      Sil
  13. Aaaaa bugün bir Pikaağsa gelmiş hayata desene.
    Eylül'ü seven bir manyak.
    Leyla&Mecnun aşığı.
    Kitapların kurdu.
    Kurtların optimisti.
    Optimistlerin baharı.
    Baharları sonu.
    Sonuçta sonbaharı.
    - Beyza ne demek istiyor?....... -
    Yani kısacası, bugün dünyaya tatlı bir şeyler düşmüş.
    Gökten düşen üç elma misali, üzerimize yağıp şenlendirmiş tebessümleri.
    Kendi yazdıklarıma bakıp bir WTF? merasimini geçtikten sonra söylemeliyim ki;
    İyi ki doğmuşsun semmmaaaaa.
    Tebessümlü yıllara.

    YanıtlaSil
  14. heeppp mutlu ol !! iyiki doğmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeppp birlikte mutlu olalım! iyi ki doğmuşuz(:

      Sil
  15. Aynısıymış ya doom günlerimiz tıpatıp. Yılı saymıyorum. Çok yaşlıyım ben çinki.
    Dün kendimle ilgilenmekten bakamadım ki bloglara. Öküzümdür accık, kusura bakma.
    Doom günün kutlu olsun. Hop hop hop zıp zıp zıp!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah, ben de yaşlandım, 24 oldum! gerçi etrafımda 86 doğumlu, benden 3 yaş büyük ama 22 yaşında olanlar var ama.. senin de kutlu olsun(:

      Sil
  16. Kafayı tavaya atıp pişirip yiyecem, yorumum yok yine. PİYIF. Blogspot'un bana bir kastı var!

    Bugün dünyaya gökten bir pikasaağ yağmış. - Daha doğrusu dün. -
    "Ah cici kııııız, cicili bicili giyininceee" şarkısındaki cicili bicili kız gelmiş bize.
    Hoşgelmiş.
    İyi ki gelmiş.
    İyi ki doğmuş.
    İyi ki varmış.
    Mutlu yıllaraymış.
    falan işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pikasaağ yesin seni(:

      cicili bicili giyinen kız ben değilim ama, iyi ki sen de varsın(:

      Sil

 
;