10.9.12

g'mornin bebeyim!


bloğumu son zamanlarda
günlük gibi kullanmaya başladığımın farkındayım.
zaten hep ne yaptığının 
farkında olan bi insan oldum
ama söyleyeyim,
iyi bir halt değil.

insanın annesinin yanına gitmesi çok iyi bişey.
kardeşinin olması da çok iyi bişey.
sonra oraya ananesinin,
babannesinin,
hayattaki tüm dedelerinin gelmesi de iyi bişey.

ama henüz benim hiç fikrim yokken
gelecek temalı on altı saatlik bir konuşma yapmak
paha biçilemez..

kafam bir karıştı okuyucu,
bir karıştı.
söz konusu olan insanları
karşına alıp şöyle şöyle de diyemiyosun ya
işte o kısım çok garip.

bi de hayallerinden vazgeçersen biri için
ve o seni hayal kırıklığına uğratırsa..
iki ucu ballı çubuk.

neyse, dedim ki bu haftanı
öyle yoğun geçir ki
kafanı yorman gereken konular aklına hiç gelmesin.
(arada böyle mükemmel çözümcülüklerim vardır.)


sabahın beşinde kalkıp 
dedemle babaannemle istanbula geldik
babaannem çok gezentidir benim.
halam ona çekmiş, ben de halama.

bi de öyle dizinde battaniyesi
elinde kazak ören babaannelerden değil.
zaten 60 yaşlarında
belki ilerde öyle olur, bilemedim.

ulan nerde en yeni teknoloji
en yeni mutfak aleti
en yeni halı yıkama makinesi
en antin kuntin yemek tarifi,
ben hep bu kadında görüyorum.

hayatıma "bak bak teknolojiye bak"
cümlesini bu kadın soktu.

bir salata yapma seti var,
yeminle içine kendimi sokup
dilimlere ayrılayım istiyorum.

kendinden koku saçan halı yıkama makinesi,
bir kaşık yağla kızartma yapan fritöz,
naysır daysırlar
yüz bin fonksiyonlu masaj aletleri falan
hep bunlarda.

daha silikondan kek kalıbı yapmak
insanoğlunun aklına gelmemişken
 babaannemde şu kalpli kalpli minik olanlardan var.
 

sekizde istanbula iner inmez
dedi bi dolaşalım.
ben zaten dünden razı.
yok, uzaktan gelmiş de 
istanbulu görmek isteyenlerden değiliz.
ikimiz de doğduğumuzdan beri istanbuldayız,
ayda en az bi kez toptan istanbul turumuzu yaparız.

 hiç ihtiyacımız olmadan aldıklarımızı sıralamak istiyorum


-yüzlü kağıt cupcake kalıbı
(evde sanırım bin tane var)


-oov bunun da deseni çogüzelmiş diyerek
yüzlü bir kalıp serisi daha



-aa bunu aldım şimdi babaanne
o zaman kalpli şeker hamurları da yapmam lazım
konsepti bozmasın
hadi ona da kalıp alalım diyerek
üçlü kalpli baskı seti.
adı "kupat" bunların
ama bence çok itici.
ben kendiminkilere benjamin diyorum.


-"çekirdek çıkarma aleti"

 babaannemin bahanesi
misafir gelince çekirdeksiz zeytin yer fena mı olur oldu.
benimki de
aa zaten pastalar turtlar için
vişne atıyorum deepfreeze'e
of bu benim en çok ihtiyacım olan şey.

bi sorsan en son ne zaman vişneli turt yaptın diye
vişne reçeli kullanmışımdır kesin.
söz konusu mutfak eşyası olduğunda
kendini bilmezliğin son noktasıyım okuyucu.


-hiç kolye takmama rağmen
bir yaka kolye.
ama çok zamandır istiyodum
takmasam da iyi oldu.


- iki adet çanta
düşün, arada iki kuşak var
ama aynı çantayı alıyoruz.
benimki böyle parlak değil ama
aynı modelin mat grisi.
çok özelmiş,
google'a koymamışlar.
(bkz: kendini kandırmanın üst sınırı)

ve şimdi aklıma gelmeyen
dünya kadar daha ıvır zıvır.

kafamı dağıtıcam,
çok işim olucak
hiçbişey düşünmicem ya güya;
danışmanım sağolsun dünyanın işini yığdı şimdi.
sanırım işe en mutlu olduğum gün bugün..

uzun bi listenin ardından
ben bi tuvalete gideyim sonra devam edelim dedi,
bir saniye bile düşünmeden kaçtım.


turbolu jet hızlısıyla
öğlene kadar bu işler tamamlanacak,
öğlen bir arkadaşımla öğle yemeği yenilip
sonra başka bir yerde başka bir arkadaşımla buluşulacak.
iki arkadaşa düğün hediyesi alınacak.
sonra eve gidilecek,
yemek yapılacak,
ve muhtemelen temizlik.

daha da sonra
fatemeyle kuracağımız organizasyon şirketi üzerine
araştırmalar yapılacak.
galiba bi de döpiyes almamız lazım,
böyle iş kadınlığı olmaz!
 


10 yorum:

  1. Oooo!!! Neler yapmışsın be düşesim?:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızıım piyasa araştırması bile yaptım. babaanneme sordum nerimancım çocuğun olsa hangi mevlüt şekerini yaptırırdın, bu nikah şekerlerinden hangisini beğendin, sana düğünde bundan dağıtsak oov çok güzel mi derdin yoksa aman tırtmış bi çöp bulup atayım mı? şeklinde milyonlarca soru sordum. kamuoyu sonuçları elimizde!

      Sil
  2. babaanneni ne olur bana gönder cok ihtiyacim var ona
    bayildim bayildim
    ve biliyormusun bu tarz heleki mutfak alisverisin de ben kendimi yanliz zannediyordum ;)
    ayni duygulari yasayan hemcinslerimin olmasi beni cok mutlu etti oleeeeey
    seni seviyorum cuvaldizim bol bol babaanene cok selam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıskanırım. daha ben gelmedim, babaannemi önce göndermem. gerekirse çok hastalanmış gelemiyomuş derim yine göndermem!!

      son zamanlarda beni en mutlu eden şey mutfak. son zamanlardan kastım da on yıl falan(:

      Sil
  3. Bende istiyorum böyle babaanne.

    YanıtlaSil
  4. Babaannenle, annemi arkadaş yapsak:) zira oda benim gibi pek bi asosyal:) ayrıca ne tatlı cup'luklar öle, istanbul'un göbeğinde oturuyorum,kıçımı kaldırma derdine böle milletin teee nerelerden gelip aldıklarına bakıyorum ahhaha :) neyse pek bi içlendim en iyisi ben bi üsküdar'a ineyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: üsküdar da iyidir, içlenme hiç

      Sil
  5. ihihhihi çok tatlı herşey.
    :)
    bi deeee kesinlikle bişiler yapcan ki boş şeyler düşünmüceeen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar boş şeyler düşünüyorum ki; bişeyler yapmak hiç aklıma gelmiyo..

      Sil

 
;